Strýček se postará

365 39 5
                                    

Potom co se stalo se kluci při útěku rozdělili. Dae běžel bůh ví kam a Kí zamířil rovnou směr domov.
Konečně vzal za kliku a odemkl aby se mohl cítit v bezpečí. Jen co za sebou zavřel dveře sklouzl po nich k zemi.
Hlavu si opřel o kolena a pro jistotu si jí ještě zakryl rukama.
Bylo mu jedno že se mu špatně dýchá.
Chtěl rychle dostat z hlavy obraz toho co viděl a čeho byl svědkem.

Moc dobře věděl jaký je jeho kamarád,ale tohle nečekal. To bylo i na něho moc.
Hned se mu do mysli dostala situace kdy ho Dae nutil udělat to samé co on.
A světe div se! Kí se při vzpomínce na to jak stojí za Hyunem pozvracel.
Pořád měl před očima svázaného chlapce,který sotva dýchal a bůh ví jestli dýchá.
Byl to pro něho šok vidět takhle svého spolužáka.
Na jednu stranu chtěl vzít mobil a zavolat pomoc,ale strach ze staršího byl větší a možná i proto byl rád,když ho Dae odhodil a celé to dokončil sám.

Kí se konečně trochu uklidnil a pokusil se vstát. No první pokus nic moc,až na druhý to konečně dal.
Chtěl jít pro věci na úklid,aby chodba vypadala zase k svět,ale zvonek u dveří ho překvapil a zaskočil zároveň.

Chlapci ztuhla krev v žilách,bál se že je to policie a on půjde do vězení.
I tak se trochu nesměle zeptal kdo je za dveřma.

,,Dobrý den,pracuji pro detektiva Mina! Poslal mě za váma,abych se zeptal ještě na pár věcí ohledně toho večera. Přišel by sám ale odvolali ho k jinému případu." Kí se přes kukátko podíval na dobře vypadajícího a seriózního muže.
Jeho instinkt mu hned radil aby otevřel a přiznal se,i kdyby to mělo znamenat vězení.

Ki pomalu otevíral dveře a přemýšlel jestli to má udělat,ale jeho svědomí mluvilo jasně,, UDĚLEJ TO! PŘIZNEJ SE!"...dveře byly už otevřené když chlapec ze sebe začal sypat přiznání jako naučenou básničku.
Dokonce se znova pozvracel ,jak špatný z toho činu měl pocit.
Na kolenou se snažil rozdýchat svůj špatný stav,kdy nevěděl jestli se má rozbrečet a nebo rovnou zhroutit.

Detektiv se k němu sklonil a dal mu ruku na rameno. Chlapec se na něho podíval pohledem malého dítěte,které udělalo tu největší špatnost ve svém životě.

,,Pane Hyun Ki nebojte se! Všechno bude zase dobré! Já už dávno vím co jste provedl v té uličce!"muž se na něho usmál s pohledem ,,a jsi v píči"Kí se zarazil,,Jak to můžete vědět? Vždyť až teď jsem se vám se vším přiznal."domnělý detektiv se zasmál ,,Fakt sis myslel že dělám pro poldy? Tak to tě asi zklamu! Jo a ještě něco pozdravuje tě Felixův strýc."Hyun Ki nestihl ani zareagovat když se do jeho těla dostal maximálně silný výboj z tejzru,který ho uvedl do bezvědomí...

O několik hodin později

Kí se začal pomalu probouzet,pod kůží ba dokonce do kostí se mu dostávala nesnesitelná zima,která ho nutila otevřít oči i přes to jak moc byl unavený.
První co ho překvapilo přes mírně otevřená víčka byla absence oblečení a svázané ruce.
,,No to je dost šípková Růženko! Už jsem si myslel že tě budu muset polít studenou vodou,abych tě vzbudil." Kí se nechápavě podíval před sebe na postaršího může a snažil se ho někam zařadit.

,,Copak? Nevíš kam mě máš zařadit? Tak já ti dám menší nápovědu! Můj synovec i přes to co dělá září jako slunce a každý mu díky tomu věří... Stačí?"

Kí se rychle probral když mu to došlo ,,Vy jste Felixův strýc?"muž se hlasitě zasmál ,,No vidíš nejsi takový idiot."pak se pan Lee starší zamyslel než vyslovil svojí myšlenku ,,I když vlastně jsi! Jak jsi mohl spáchat takové zvěrsto na člověku do kterého se zamiloval můj milovaný synovec?Hmm..."

,,Pane Lee já jsem v tom nevině! Ani jsem se Hyuna nedotkl! Jen jsem mu svázal ruce a za zbytek může Dae. On mě sice nutil abych Hyunovi ublížil,ale já nemohl. Po pravdě ani jsem nevěděl co můj kamarád chce udělat,prostě jsem se v té situaci naskytl aniž bych měl na výběr."chlapec ze sebe se slzama v očích sypal slova,jako by ho snad měla zachránit.

Lee starší vytáhl z kabátu mobil na kterém chvilku něco hledal,než ho otočil do tváře chlapce.
Tomu se hned naskytl pohled na Hyunjina na nemocničním lůžku ,,Tohle je podle tebe nic?"prostá otázka,přesto se na ni dalo špatně odpovědět.

,,Pane Lee to je práce Daeho ne moje! Já toho lituji,měl jsem něco udělat,ale byl jsem moc velký zbabělec. A takhle to dopadlo."chlapec poraženě sklopil hlavu.

,,To jsi měl! Protože to co tě čeká teď se s Hyunovým utrpením nedá srovnat. Víš vždy jsem Lixovi říkal,že se strýček o všechno postará a ani teď to nebude výjimka. Můj synovec trpí a ty budeš taky! Víš kde vůbec jsi?" Lee starší zvedl pravé obočí a čekal na odpověď.

Kí se podíval na ustaraného muže,,Ne nevím! Kde to jsem?"najednou se tvář může rozzářila,,Vítej v mém podniku. Za prvé není v Busanu. Za druhé klidně křič,nikdo tě neuslyší a za třetí tohle je podnik kde se lidem plní jejich zvrácené touhy a jiní kvůli tomu umírají. Přesněji řečeno klienti mi platí za to aby mohli vošukat a zabít lidí podle své představy. Stačí ti to jako vysvětlení?"

Kí najednou ztuhnul nad slovy muže,,Co prosím?"chlapec byl zmatený a nechápal co se děje. Lee starší se naklonil k jeho tváři ,,To znamená že budeš trpět dokud nechcípneš! Za chvilku půjdeš do pokoje,kde na tebe bude čekat pár můžu co milují elektrické výboje. A aby jsi věděl úplně nejvíc milují když můžou svému objektu zájmu zarazit,ty víš co..do zadku a dívají se na to utrpení. A to není všechno! Mají i jiné zájmy. Docela mě to překvapí když přežiješ jen jednu noc s nima,ale to nehrozí."

Kího zachvátila panika. Snažil se dostat z pout,ale bylo mu v tom zabráněno dvěma muži,kteří byli větší než on. Totálně na dně prosil,sliboval,snažil se přesvědčit Leeho staršího aby ho nechal a nebo ho rovnou zabil,ale chlapec měl smůlu.

Lee starší se podíval na muže ,,Odveďte ho,ať klienti nečekají dlouho! A kdyby náhodou přežil,tak víte co máte dělat."muži odpoutali Kího a pevně ho sevřeli.
Chlapec se snažil bránit,ale neměl šanci,ne proti takovým gorilám.
Lee se ještě před odchodem chlapce nahl k jeho uchu a zašeptal mu ,,Ty jsi sice nic neudělal,ale i tak poznáš jak se Hyun cítil a to stokrát hůř!"

Muži táhli chlapce chodbou nehledě na jeho protest,než ho hodili za dveře.
Ki se podíval před sebe a věděl že je zle.
Oba muži se postavili a na tváři jim hrál úchylný výraz ,,Prosím nedělejte to!"chlapec se je snažil přemluvit,ale nebylo mu to nic platné.

Lee starší měl pravdu! Kí zažil tu nejhorší bolest ve svém životě. Ani prosby,ani škemrání nic mu nepomohlo.
Muži si vzali jeho tělo jako hračku a dobře se bavili. Bylo jim jedno jak moc chlapec křičí bolestí. Hlavně že oni se bavili.

Mohlo být něco kolem ranní hodiny když muži spokojeně opustili pokoj. Doplatili zbytek částky a odešli.
Pan Lee se šel přesvědčit na vlastní oči,že je chlapec mrtvý,ale už po prvním pohledu neměl pochyb.

Z Kího netekla krev,ale doslova tryskala.
Koutky úst měl roztržené,po těle měl mnoho ran a podlitin,pozadí měl zalité krví a když se Pan Lee podíval na pomůcky bylo mu jasné,že tohle by nepřežil ani sadomasochista. A s tím byl Kího život u konce.

Lee hned pokynul mužům za sebou ,,Zbavte se ho!"ti jeho přání hned splnili.

Lee starší se odebral do své kanceláře a vytáhl mobil. Pár tahů mu stačilo aby napsal synovci ,, Třetí je z kola zbytek je na tobě !"muž odeslal zprávu

Netrvalo to ani minutu,když mu přišla odpověď ,,Jsi ten nej strýček. Neboj se dokončím to ještě dneska!"muž si oddechl a položil mobil.

Po pravdě už jsem ani nedoufala že mě něco napadne,
Ale má múza se chvilku po půlnoci probrala.
Ano čtete dobře spala jsem dvě hodiny když jsem dostala nápad na další kapitolu.
Tak jsem šla hned psát aby mi ten nápad náhodou nevypadl z hlavy (víte jak skleróza je svině).

Takže tadááá tady je další výplod mého mozečku.
Snad se vám kapitola bude líbit. Budu ráda za každý komentář k téhle části.

Jinak vám přeji hezký víkend :)

PSYCHO (FELIX X HYUNJIN)  DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat