AUSTRÁLIE :
Rodinu Lee potkalo to největší ŠTĚSTÍ, narodil se jim syn. Celá rodina si ten krásný moment užívala. Malý Felix rostl jako z vody a rodině dělal jen radost.
A aby taky ne. Chlapec byl samý úsměv, I když byly dny kdy ho byl plný dům a to doslova. Hlasitý smích, hračky po celém domě,ale ten malý pihovatý chlapec dokázal rozjasnit i ten nejhorší den.
Rodina si užívala první krůčky, první objetí I první slůvka.. Dokonce vše bylo nahrané na kemeře stejně tak jako jeho narozeniny. Ano ty narozeniny na které Felix nikdy nezapomene.
Jeho 6té narozeniny byli zlom. Chlapec sfoukl těch krásných šest svíček a nemohl se dočkat dárků. V jejich domě bylo mnoho přátel z okolí. Felix nedočkavě rozbaloval dárky a byl šťastný z každé drobnosti. Děkoval všem co přišli za dárky, ale až poslední ho dohnal k slzám..
3 lístky do nového lunapark.... Felix hned věděl, že tohle je dárek od jeho rodičů a nemohl se dočkat... Hned se na své rodiče usmál v ruce držel lístky..
Jeho rodiče k němu přišli a každý mu dal drobný polibek s tím, že až bude po oslavě tak pojedou...
Felix byl štěstím bez sebe. O novém parku věděl a chtěl tam. Oslava byla konečně u konce. Rodina si brala jen to nutné a mohlo se jed...
Felix byl s rodiči snad na každé atrakci, která tu byla. Měl dokonce i cukrovou vatu a jiné nezdravé pochoutky... Až přišel čas odjezdu..
Pan Lee nesl svého syna v náručí jako malou koalu. Opatrně ho posadil do auta a dal mu bezpečnostní pás. Stejně tak učinil i on a jeho žena...
Pan Lee se pomalu rozjel, aby dostal svoji rodinu domů. Cestou si povídal se svojí ženou, byl to jejich zvyk. Až do té doby než jeho oči uviděli ostré světlo auta, které jelo v protisměru...
Tak moc se snažil svoji rodinu ochránit, ale nešlo to..
Dnešní zprávy :
Dobrý večer... S lítosti musím oznámit smutnou zprávu. Daná hlasatelka hned nasadila smutný výraz.. Na cestě z nového lunaparku se stala velká nehoda a silnice byla z tohoto důvodu uzavřena . Srážka dvou osobních automobilů. Majitel prvního z vozů je po smrti, podle prvního ohledání byl muž pod vlivem omamných látek. A ani posádka druhého auta na tom není nejlépe. Řidič i spolujezdec jsou po smrti a jediný kdo přežil je malý chlapec. Bohužel vzhledem k věku chlapce nám nebyli poskytnuty bližší informace. Chlapec byl ihned po vyproštění z auta odvezen do nemocnice......
************************************
Ano Felix nehodu přežil, díky pásům měl jen lehká zranění, ale to co mu doktor sdělil při první kontrole to byla ta největší bolest jakou kdy zažil. Lékař mu musel podat léky na uklidnění, aby chlapec přestal vzlykat a přestal se dožadovat přítomnosti svých rodičů, kteří tu nehodu nepřežili.
Druhý den byl Felix bezeslov, zlomený a na dně. S nikým nepromluvil ani slovo, ani jíst nechtěl a že se sestřičky snažily.
Jenže to nebyla jeho jediná návštěva. Přišla za ním žena z úřadu (SOCIÁLNÍ PRACOVNICE), která dostala jeho případ na starost. Snažila se Lixovi vysvětlit co se bude následující dny dít. Jelikož je z něho sirotek tak byly jen dvě možnosti. Buď to si ho osvojí někdo z příbuzných a nebo skončí v sociálním systému zvaný dětský domov.
Lix při slovech dětský domov hlasitě polkl. Nechtěl tam, ale žena ho uklidnila,, Víš o svých příbuzných v Koreji? '' chlapec věděl, že nějaké příbuzné tam má, ale rodiče mu jasně řekli, že to nejsou dobří lidé a tak na to už nemyslel.
Žena otevřela desky které měla na svém klíně a podala mu fotku muže,, Tohle je tvůj strýc už jsem ho kontaktovala a on souhlasil, že bude tvůj opatrovník. '' Lix z toho muže měl divný pocit, ale zase si říkal, že to bude lepší než dětský domov..
Jen kdyby věděl,že jeho pocit byl správný, možná by do toho letadla nenastoupil. A on by se nestal tím kým je teď.
Lix letěl v doprovodu úředníka byl plný obav z toho, co ho v novém životě čeká. Měl doslova plnou hlavu div mu nepraskla. První dny byly jako v mlze nemocnice, pohřeb, balení věcí, vyřízení pozůstalosti a za chvilku se má setkat s mužem, který ho bude vychovávat.
Letadlo konečně přistálo a pilot oznámil, že cestující mohou odepnout pásy. Úředník podal Lixovi batoh a lehce mu stiskl rameno,, Neboj se určitě se ti tady bude líbit... Uvidíš. '' Lix mu úsměv opětoval a dali se na cestu před letiště.
Kousek od východu stál muž s cedulí a na ní jméno Lee Felix. Úředník šel hned k muži uklonil se a chvilku se spolu bavili. Úředník mu předal desky a pokynul Felixovi, aby přišel blíž. Po krátkém seznámení to už šlo všechno rychle. Rozloučení, kufry v autě a dlouhá cesta, při které měl Lix smíšené pocity.
Jen kdyby ten nebohý chlapec věděl, že tahle cesta byla jistá jízdenka do pekla a né li dál. Jen kdyby věděl jak moc se jeho život obrátí a on už nebude ten malý pihovatý chlape s úsměvem sluníčka.
Jak by také mohl vědět, že se změní na chameleona společnosti, který sebou nosí smrt a bolest.Ale co se stane, když do jeho života vstoupí někdo výjimečný. Kdo mu vrátí zpět jeho lidskou tvář. A ukáže mu jaké to je být milován.
Dokáže se Felix změnit a dokáže opustit svůj starý život?
Předem říkám na korekci nemám náladu. Snažím se psát tak, abych ji nemusela dělat. Doufám že vás úvod zaujal a budete se těšit na další části..
ČTEŠ
PSYCHO (FELIX X HYUNJIN) DOKONČENO
FanficAŽ V SOBĚ ZAČNEŠ ZABÍJET SVÉ VNITŘNÍ DÉMONY, TAK NEZAPOMEŇ, ŽE JSI V SOBĚ ZABIL MOŽNÁ TO NEJLEPŠÍ A JEDNOU SE TI TO VRÁTÍ... Felix (23 let) měl na tváři pár kapek krve a těžce oddychoval. Rukou si přejel po tváři po euforii, která ještě teď probudi...