Ahoj Hyunjine:)

755 54 5
                                    

Felix se probral do krásného rána, dlouze se protáhl, urovnal si deku a po zjištění, že má ještě dost času. Zavřel oči, hned se mu v mysli naskytl pohled na mladíka, který prosil o život, ale marně. Ještě teď z toho blaženého pocitu měl husí kůží, ale miloval to. Vášeň, kontrola nad tim druhým a potom konec o kterém rozhodoval jen on.

Sice by mohl nad tím vzpomínat celý den, ale musel na přednášky. Proto se odebral do koupelny. Podíval se na svůj odraz v zrcadle a bylo mu jasné, že musí změnit opět svůj vzhled. Nahnul se do skříňky pod umyvadlem a vyndal blond barvu na vlasy. Zrzavý vlasy se mu líbili, ale přeci jenom nový vzhled bude větší jistota.

Po aplikaci barvy se jen v ručníku vydal do kuchyně, přeci jenom měl dost času. V klidu se najedl, dopil kávu a vydal se zpět do koupelny, aby si dal sprchu a smyl barvu. Nový vzhled byl skoro na světě jen to chtělo pár doplňků.

Konečně stál na chodbě. Blond vlasy, hnědé oči, ležérní oblečení v podobě flanelové košile, bílého trička a černých riflí. Dokonce si dal make up, aby zakryl své pihy, které sice měl rád, ale na čas je musel úkryt. Asi tak na 2 nebo možná 3 týdny.

To byl přesně Felixův harmonogram. Když už se chtěl pobavit. Tak to mělo svůj jasně daný řád. Najít si oběť a to nebyl problém. Poté akce, kdy Lix vymýšlel různé jiné způsoby jak to ukončit. A hned na to změna jeho tělesné schránky.

.....

Felix se posadil do opuštěné řady v učebně. Naprosto ignoroval pohledy dalších žáků. Skoro každá dívka se aspoň na moment otočila, aby zachytila jeho pohled. Měla být další hodina psychologie. A to Lix miloval.

Sám věděl čím je, ale znát i druhý pohled to byla ta třešnička na dortu. Musel se usmát nad tou ironií. On je sériový vrah a chodí na přednášky, kde se rozebírá lidská mysl atd...

....

Přednáška začala před čtvrt hodinou. A najednou se ozvalo hlasité klepání na dveře. Po otevření dveří tam stál mladík. Černé delší vlasy sepnuté do culíku a bílá košile zastrčená ladabyle do černých trhaných riflí. Ve tváři měl provinilý vyraz za pozdní příchod a proto se s rychlou omluvou posadil na první volné místo.

Hned po usednutí se otočil na mladíka ve své blízkosti,, Ahoj prosím tě nevíš kde bych našel Felixe? Prý chodí na tyhle přednášky a mám mít zrzavé vlasy. '' kluk vedle něho nadzvedl obočí a otočil se více na svého nového spolusedícího,, A proč ho vlastně hledáš? '' to byla jediná otázka.

Černovlasý chlapec se usmál a staršímu tím málem způsobil infarkt,,No přistěhoval jsem se sem teprve před týdnem a vůbec to tady neznám, prý se ho mám zeptat jestli by mě tady trochu neprovedl? '' blonďatý chlapec se se sklopenou hlavou usmál více méně pro sebe.

Poté se hned narovnal a zvedl svou ruku na náznak pozdravu,, Ahoj Hyunjine, já jsem Felix. '' mladší zalapal po dechu a nastavenou ruku hned přijal ,, Ty mě znáš?... Ale jak to? '' mladší byl úplně mimo. Lix se k němu více nahl konkrétně k jeho uchu, aby jeho hluboký hlas zasáhl mladšího,, Donesla se ke mě informace o novém studentovi, proto vim jak se jmenuješ... A moc rád tě tady provedu jen pod jednou podmínkou. "

Hyunjin nasucho polkl,, A jakou? '' byl hluboce zahleděn do těch tmavých očí ve kterých hledal něco co ještě neznal. Lix jen více vytáhl koutky úst do úsměvu,, Po prohlídce se mnou půjdeš na kávu a něco mi o sobě řekneš! Vypadáš jako zajímavý člověk... '' mladší sklopil pohled do svého klína, aby si Lix nevšiml jeho rudých tváří, ale i přes to souhlasil.

Blonďatý chlapec byl nadšený, že bude mít společnost. Ještě neměl to štěstí potkat někoho jako je Hyunjin. Většina jeho spolužáků mu přišla jako by bez života, jen někteří měli aspoň snahu dát najevo trochu té energie.

Ale Hyunjin... to bylo něco jiného. Lixovi se zalíbil už na první pohled. Byl jen o trošku vyšší i přes volnou košily si Lix všiml, že o svojí postavu chlapec velmi dbá. Jeho tvář byla naprostá dokonalost hlavně ty rty, které jako by volaly,, VEM SI MĚ A TO HNED! '' blonďák měl co dělat, aby mladšího nechytil za zápěstí a neodovedl ho někam do soukromí.

Bylo to vůbec poprvé, ano poprvé co měl Felix o někoho takový zájem. Většina jeho obětí sice měla pěkný vzhled, ale nic co by ho zaujalo. I proto byl sám překvapený co s ním mladší udělal a to jen seděl vedle něho.

Zbytek přednášky proběhl v tichosti, kdy se oba chlapci soustředili hlavně na nový výklad profesora, jen chvilkama k sobě našli cestu, aby se na sebe usmáli a dál se věnovali svým poznámkám.

.....

A je to tu konečně Lix poznal Hyunjina. Jaký z toho máte pocit?

Jinak sorry jestli tam bude nějaká chyba a nebo to nebude dávat smysl, ale omlouvá mě to že jsem spala sotva 3 hodiny.. Možná se na to přes den podívám a co půjde to opravím a nebo prepíšu..

PSYCHO (FELIX X HYUNJIN)  DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat