Dae nabídl Kímu aby šel k němu domů, když už dostali to volno.
Myslel na to že by nebylo špatné společně vymyslet,co řeknou policii.
Přeci jenom - nemůžou si to nakráčet na policejní stanici a říct tam,že chtěli znásilnit spolužáka a jeho kluk jim teď jde po krku.Cesta netrvala ani dlouho,když chlapci vešli do prostorného rodinného domu a po schodech došli až do Daeho pokoje.
Majitel pokoje hodil tašku někam do rohu a posadil se na židli u psacího stolu.Ki mu byl hned v patách a jen co zavřel dveře,zhroutil se k zemi zády se opíraje o postel. Kolena si přitáhl co nejvíce k sobě a tvář schoval do dlaní,kdyby jen tušil,že ho jedno špatné rozhodnutí možná připraví o život určitě by jednal jinak.
Jeho kamarád ho zatím pozoroval a nechápal,proč se Ki hroutí. Jsou přeci pořád naživu tak mají aspoň malou možnost na to se z toho dostat.
Dae se zamyslel jak Kího uklidnit,protože v tomhle stavu mu byl úplně k hovnu.
Je pravda že Dae byl ten alfa samec,který o všem rozhodoval zatím co Ki byl ten kluk co si hraje na těžkého borce,ale jak šlo do tuhého zhroutil se jako domeček z karet.Dea se zvedl ze židle a posadil se vedle Kího, dal mu ruku kolem ramen a řekl mu první věc která ho napadla ,,Hele Ki,buď v klidu. Zítra zajdeme za fízly a řekneme jim trochu upravenou verzi toho večera a uvidíš,že nás ochrání. Aspoň do té doby než chytí Lixe a zavřou ho. Pak budeme zase v suchu. Jasný!"chlapec se podíval na svého kamaráda a chtěl znát jasnou odpověď.
Ki zvedl svojí ubrečenou tvář,lokty si opřel o kolena a zadíval se před sebe, Dae tam měl nástěnku a na ní fotky čtyř přátel,z toho dva byli po smrti.
Bylo mu z toho zle,ale i přes to se podíval na Daeho a souhlasil s jeho plánem.,,Víš co? Co kdybys dneska zůstal u mě. Přeci jenom to bude bezpečnější. Alespoň než budeme mít policejní ochranu." Dae svěřil chlapci svůj geniální plán. Ten ho hned obdařil děkovným úsměvem.
Prvních pár hodin se snažili vymyslet co řeknou policii. Nechtěli aby detektivové zjistili,že neříkají úplnou pravdu. Ještě by je zavřeli za pokus o znásilnění a to ani jeden nechtěl,proto jejich výpovědi museli sedět.
Když už měli vše do detailu promyšlené Dae šel udělat něco k jídlu a Ki šel do sprchy.Celá večeře probíhala v tichosti bylo slyšet jen cinkání příborů. Po jídle kluci dali nádobí do myčky,zhasli světlo v kuchyni a vydali se zpět do pokoje.
Ki se svalil na postel a zavřel oči,z toho všeho ho ukrutně rozbolela hlava.
Dae si zatím vzal věci na spaní a šel do sprchy nechávaje svého kamaráda ve společnosti svých myšlenek.Uběhlo možná 20 minut když se otevřeli dveře.Ki se díky lehkému spánku lekl a spadl z postele.
,,Ty vole co tam děláš?" Dae se na něho pobaveně díval.
,,Asi obdivuju tvůj bordel pod postelí. Jsem se lekl že je to Lix. Pořád mám takový zvláštní pocit že nás sleduje." Dae protočil oči a šel se podívat z okna. Jak jinak ulice byla prázdná zahalená do tmy jen pouliční lampy a štěkání psů tuto temnotu narušovaly.,, Bože,mě ta tvoje paranoia zabije dřív než Felix. Vsadím se že Lix je teď doma a utěšuje Hyunjina. Viděl jsi jak se ten kluk složil,takže se uklidni a přestaň myslet na blbosti." Dae byl z chování svého ustrašeného kamaráda už podrážděný. Neměl náladu hrát si na starostlivou chůvu.
Jestli mu zbývá posledních pár dnů života nechce ztrácet drahocenný čas.Ki se díval ze země na Daeho a usoudil,že má pravdu.
Zvedl se a posadil se zpět na postel Dae udělal to samé.
,,Chceš se dívat na nějaký film nebo půjdeme spát?"hostitel dal své návštěvě na výběr.
,,Hmm...na film nemám náladu a spát se mi taky zrovna nechce." Ki se poškrábal na zátylku a snažil se nevypadat jako osina v zadku.,,A co takhle se trochu pobavit?" Dae ze sebe sundal tričko,aby Kímu naznačil co tím myslí.
Ten hned vytřeštil oči a spustil ,,To si ze mě děláš prdel? Felix nás chce za každou cenu vidět pod kytkama a ty myslíš zrovna na tohle? Ki začal přemýšlet jestli se jeho kámoš nezbláznil.Dae si jen uraženě odfrkl ,, Ještě mi řekni,že ti to nechybí! Moc dobře si pamatuju na naše úlety. A nevypadal jsi na to,že by se ti to nelíbilo. A krom toho,zítra všechno vyřešíme a bude klid! Tak proč by jsme si nemohli trochu zpříjemnit večer?"chlapec se pohodlně položil na svou postel,aby ukázal jak moc má nad celou situací přehled.
Ki se zadíval na odhalenou hruď svého kamaráda a vzpomněl si na jejich poslední dostaveníčko.
Musel uznat že Dae s ním dělal divy a hlavně přesně věděl jak na věc.
Po krátkém přemýšlení i on odhodil tričko a položil se na Daeho vypracovanou hruď.
Kolenem mu začal pomalu třít rozkrok a rukou ho začal hladit na všech místech kam dosáhl.Ani Dae se nedržel zpět. Hned chlapce pevně uchopil za zadek a začal mu nasávat kůži na krku.
Ki jen slastně vzdychal a zajel rukou pod Daeho kalhoty na spaní.
Pomalu začal hýbat rukou v pravidelném tempu a poslouchal jak si to jeho kamarád užívá.Dae chtěl ale víc ,,Ki co takhle si ho vzít do pusy?"vyslovil své přání.
Chlapec se jen pousmál a začal se posouvat s polibky stále níž,než se dostal k tvrdému údu, který si celý strčil do úst.
Dae zapletl prsty do Kího vlasů a začal si určovat vlastní tempo,které ho dostávalo do euforie.
Ki ještě párkrát pohnul hlavou,než se jeho ústa naplnila teplou tekutinou.Dae spokojeně ležel na posteli a vydýchával prožitý orgasmus.
Ki se mezitím posadil a otřel si koutky úst.
Po chvilce Ki pořádně ani nestihl zareagovat,když ho Dae povalil pod sebe a svlékl mu zbylé oblečení.
Z šuplíku vyndal gel a vměstnal se mezi chlapcovy nohy.
Nanesl si trochu na prsty a zamířil ke Kího vstupu.
Dae byl hodně nadržený,tak na nic nečekal a použil hned dva prsty.
Po krátké přípravě vyměnil prsty za svůj úd.
Tvrdě přirážel do nitra svého kamaráda,který si sám dělal dobře.Místností se nesly slastné vzdychy,než přišly ty poslední.
Oba chlapci dosáhli svého a teď vyčerpaní leželi na posteli.
Nějakou chvilku jim to trvalo než se dokopali společně do sprchy.Bylo zvláštní jak najednou zapomněli na své starosti.
Ale díky milostnému aktu,který mezi nimi proběhl byli oba dostatečně unavení a tak s usínáním neměli problém.V pokoji bylo ticho a tma. Chlapci spokojeně spali aniž by věděli,že je celou dobu někdo pozoruje.
Sláva konečně se mi to povedlo dopsat. Moc se omlouvám za chyby a čekání,ale tenhle týden byl fakt krutý.
Snad se bude tahle část líbit.
Budu ráda za každý komentář, přečtení a hlasování.Jinak jak se máte vy ?
Já až na nedostatek spánku přežívám.
ČTEŠ
PSYCHO (FELIX X HYUNJIN) DOKONČENO
FanficAŽ V SOBĚ ZAČNEŠ ZABÍJET SVÉ VNITŘNÍ DÉMONY, TAK NEZAPOMEŇ, ŽE JSI V SOBĚ ZABIL MOŽNÁ TO NEJLEPŠÍ A JEDNOU SE TI TO VRÁTÍ... Felix (23 let) měl na tváři pár kapek krve a těžce oddychoval. Rukou si přejel po tváři po euforii, která ještě teď probudi...