Deníky (part 1)

400 41 6
                                    

Uběhl už nějaký čas co byl Hyunjin v novém domově. Veškeré školní aktivity dělal z pohodlí domova,protože po tom co se mu stalo nebyl připravený jít mezi lidi. Další změna která u něho proběhla byla barva vlasů. Z červené přešel na blond a hnědé oči schoval za modré kontaktní čočky.
Kdyby ho Lix viděl určitě by řekl že chlapec vypadá jako anděl.

Jenže tenhle anděl měl hodně polámaná křídla.
A proto se schovával za zdmi domova kde se cítil v bezpečí.
Odmítal s kýmkoliv mluvit, vyjímkou byl jen strýc který trávil více času v práci,aby po smrti synovce zaměstnal svou mysl.
Oba dva bez Felixe byli jako bez duše.

Hyun měl svůj denní harmonogram jasně nastavený. Ráno snídaně a škola až do odpoledních hodin,potom oběd a další učení a večer se utápěl ve svých myšlenkách.
Většinou usnul díky pláči a vzpomínkám na staršího který mu chyběl den ode dne víc.Jen víkendy mu přinášeli uvolnění kdy bílá plátna měnil v krásné obrazy,které by lidem vyrazili dech jen jim je ukázat.

Chlapec se čas od času přistihl jak stojí u dveří které vedly do pokoje Lixe,ale zatím nenašel odvahu je otevřít.
Nevěděl co by tam našel a to ho děsilo. Sice věděl co provedl spolužákům,ale nebyl si jistý co dalšího před ním starší schovával.

Pořád měl v hlavě jako poslední vzpomínku toho starostlivého Felixe, který mu zapínal kabát aby mladší neprochladl.

Uběhl další měsíc a Hyunjin měl zrovna podzimní prázdniny.
Vše co chlapec potřeboval dodělat do školy aby měl klid měl hotové.
Strýc byl pracovně v Japonsku a v celém domě bylo ticho,jako by tu nikdo nežil.
Přes den se chlapec věnoval svým obrazům natolik,že si ani nevšiml kolik je hodin.

Mohlo být něco kolem deváté večer,když Hyun odložil štětec,promnul si oči a protáhl si bolavá záda.
Pro dnešek byl se svou prací hotový.
Pomalým krokem se vydal do kuchyně kde si ve dřezu umyl ruce,aby mohl z lednice vyndat připravené jídlo,které snědl ve stoje opřený o linku.
Po rychlé sprše si v županu zašel do obývacího pokoje kde se nacházel bar ze kterého vyndal láhev whisky a jednu skleničku.
Poté se odebral do svého pokoje.

Hyun byl unavený ale spát se mu nechtělo proto si nalil dvojitého panáka,položil se na postel a na mobilu si pročítal zprávy,které si se starším psali.
Sám nechápal jak mohl přežít další měsíc bez svého přítele.
Netrvalo to ani dlouho a chlapec byl po alkoholu velmi uvolněný,dokonce natolik že se zvedl z postele a došel před dveře,které se bál otevřít.

Jen díky alkoholu z něho opadl veškerý strach. S hlubokým nádechem vzal za kliku a rychlým tahem otevřel Felixův pokoj.
Nejdříve jen z lehka nakoukl do prostoru než se odvážil vstoupit.
Lixův pokoj byl velmi elegantní jako zbytek domu,všechno mělo své místo,chlapce ale nejvíce zaujala vůně díky které měl pocit jako by tu Lix stále byl.

Hyunjin se posadil na postel a rozhlížel se po pokoji. Jeho pozornost přešla k nočnímu stolku. Mladší měl ve zvyku dávat si vše důležité právě do tohoto kusu nábytku a něco mu říkalo že i starší to tak dělal.
Nervózně otevřel spodní šuplík ve kterém se nacházeli dva deníky.
Mladší vyndal první a zvědavě si ho prohlížel,podle obalu to vypadalo že to byl Felixův první deník.
Nervózně ho otevřel na první stránce. Hned bylo vidět že to psalo ještě malé dítě pak si Hyun vzpomněl že Lixovi bylo teprve 6 let,když se dostal do Busanu.

Hyun se pohodlně položil na postel s polštářem za zády a začetl se do myšlenek jeho milého.
Už po prvních stránkách byl Hyun v šoku ze zjištění čím vším si Felix prošel a jak zjistil čím se jeho strýc živý. I jeho samotného to překvapilo,věděl že strýc má nějaké kluby ale o tom ostatním nevěděl.
Felix se v průběhu měsíců rozepsal o tom jak byl život v Busanu odlišný od toho v Austrálii. Popisoval tam jak si oblíbil strýce a své nové kamarády a jaké zažíval první roky pocity.

Hyunjin na nic nečekal zvedl se a došel si do pokoje pro láhev kterou tam nechal.
Po prvním loknutí si utřel ústa a vrátil se zpět do Lixovi ložnice.
První deník měl za sebou a měl z toho smíšené pocity,jenže zvědavost byla silnější
Neváhal ani minutu a dal se do čtení druhého deníku hned bylo vidět že to psal starší chlapec a podle data se to i potvrdilo.
Felixovi mohlo být tak 16 let když začal psát druhý deník.

První stránky věnoval hlavně svému kamarádovi Yoongimu.
Psal tam snad o všem co spolu zažili,kde všude byli a jak moc ho to bavilo.
Hyun se u čtení usmíval přišlo mu to roztomilé jak Lix popisoval každý detail jejich dnů,ale úsměv rychle zmizel v momentě kdy se starší začal zmiňovat o tom jak jeho kamarád trpí.
Podle všeho mu Yoongi neříkal celou pravdu a to hlavní schválně vynechával.
Mladší se dočetl i to jak Felix svého kamaráda schovával u sebe,aby mu jeho otec nemohl ublížit ještě víc.

Hyunjin otočil na další stránku a podle rozklepaného písma poznal,že Felixovi u psaní dalších stránek bylo zle.
Mladší vytřeštil oči když se dočetl o té noci kdy Felix přišel o svého nejlepšího přítele. Nejvíce se zděsil když Lix popisoval jak ho otec jeho kamaráda zmlátil a poté mu udělal tu hroznou věc ,ale až když na vlastní oči četl to jak zasáhl strýc ho donutilo vzít láhev a vypít půlku bez ohledu na to jak moc špatně mu bude.

Hyunjin seděl na posteli a brečel jako smyslů zbavený. Ne jen že jeho nový strýc je vrah,ale navíc myšlenka na to že jeho Felixe potkalo něco podobného,čím si chlapec před pár měsíci sám prošel ho přivedli do stavu naprosté úzkosti.

Teď už začínal chápat proč Felix jednal jak jednal.
V mladém věku viděl na vlastní oči vraždu muže co ho chtěl znásilnit,poté viděl umírat svého nejlepšího kamaráda ke kterému možná cítil něco víc a pak aby toho nebylo málo viděl Hyunjina po útoku Daeho.

Mladší se ještě jednou napil z láhve než byla úplně prázdná narozdíl od něho.
Hyun si procházel emocionálním peklem.
Střídavě ho sužovala bolest ze ztráty,panika že nevěděl čím si starší prošel a zlost že muž který ho vzal pod svá křídla je vrah.
Sice chápal že strýc chtěl ochránit svého synovce,ale šlo to přeci i jinak,tak aby chlapec nebyl svědkem vraždy svého kamaráda.

Hyunjin nebyl na alkohol zvyklý a tak spolu s novými poznatky upadl do bezvědomí....

I když byl chlapec mimo jeho mozek mu s přehledem ve snech přehrál ten den kdy jeho Felix přišel o víru a dětskou radost ze života..

Bylo to jako by byl Hyun svědek toho všeho bez možnosti zasáhnout...

Až s druhým výstřelem se chlapec celý zadýchaný a zpocený probral z té noční můry,která mu ukázala jak moc byl Felix kdysi zranitelný..

Hyunjin se nemotorně zvedl,vzal oba deníky a uklidil je zpět na své místo.
Při pohledu na další dva šuplíky mu bylo sice zle ale chtěl znát celou pravdu.
Jen věděl že teď na to není čas.
Rychle se dopotácel do koupelny aby smyl vůní alkoholu než se vrátil do svého pokoje.
Ještě rychle schoval do skříně prázdnou láhev whisky a skleničku,aby konečně mohl zaplout pod deku.

Zrovna když přišla do pokoje služebná tak chlapec zavřel oči.
Nechtěl aby někdo dal info strýci a tak předstíraný spánek se mu zdál jako dobrý nápad.
Hyun měl už teď v plánu jak si večer vyndá další lahev a půjde na další průzkum, který mu ukáže s kým to chodil.

Tuhle kapitolu bych ráda věnovala klubickoArt,lixinek7,i_love_taekok a 0_Kyung-mi_0,ale taky všem co mě podporují. Jen díky vám všem se blížíme ke konci. To vy jste mi dávali sílu psát dál.
Ano vím smrt Felixe zasáhla nás všechny,já sama nejsem výjimkou.
Ale berte to z té lepší stránky díky jeho smrti se příběh protáhne.

Deníky jsem chtěla dát aspoň na dva díly ,protože Hyunjin se v nich dozví hodně zajímavé věci. Konkrétně jsou 4 deníky a tady máte menší pohled na první dva.

To je vůbec poprvé co Hyunjin poznává Felixův pravý svět bez obalu.

Děkuji moc za krásné komentáře,každé přečtení a jak jinak i hlasování

PSYCHO (FELIX X HYUNJIN)  DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat