Co to je ? (18+)

540 36 3
                                    

Slova jsou mocná zbraň .Dokáží polichotit,ale i ublížit .Slovy můžete říct vše ,ale i nic .Každé slovo se cenní a proklíná.To je váha slov . Někdo jim uvěří a jiní tápou .Proto vážte každé slovo ,které pustíte do světa .

Hyun se probral po klidném spánku. Jeho oči se snažily zvyknout na denní světlo ,které bylo v místnosti . První co uviděl byly Lixovi záda a to jen proto ,že si z nich udělal svůj polštář . Ve snaze nevzbudit mladšího se snažil svou tvář co nejrychleji odlepit ,až se mu to konečně povedlo a on se tak mohl usadit na kraj postele . Jen tak se podíval na čas který mu ukázal mobil v ruce .
Bylo teprve 5:45 a proto se rozhodl pro rychloupínák sprchu a přípravu snídaně.Pomalu se zvedl z postele a šouravým krokem šel do koupelny . První věc kte7rá ho zaujal byl ručník od krve vedle umyvadla. Hned šel zkontrolovat Lixe,ale na jeho těle nebyla žádná známka rány .Proto se vrátil do koupelny s myšlenkou ,že se potom zeptá.

Zrovna stál pod sprchou a myl si vlasy . Vůbec neslyšel kroky které se k němu blíží ani otevření dveří od sprchy . Až pevné sevření jeho boků ho málem přivedlo k infarktu. Rychle si opláchl šampón z vlasů a tváře,aby se mohl otočit na Lixe,který se na něho usmíval jako sluníčko.
,, Dobré ráno ."starší na nic nečekal a nalepil se na rty mladšího .
Ten sice spolupracoval,ale po chvilce se odtáhl .
,,Co to je ? Ten ručník od krve u umyvadla?"mladší chtěl znát odpověď.
Lix se usmál a vzal Hyuna za tváře ,,To nic není. Dva kluci v klubu se začali prát,tak jsem se je snažil od sebe odtrhnout než přijde ochranka. To je jejich krev. Neboj mě se nic nestalo ."

Mezi tím co si chlapci dokazovali lásku se na policejní stanici detektivové Min a Seo snažili dát dohromady všechny nevyřešené vraždy .
Zrovna skončili ,když jim někdo zaklepal na dveře . Do místnosti vstoupil muž zhruba v jejich věku. Hluboce se uklidnil a představil se ,,Dobrý den já jsem Kim Haru zvláštní agent z Quantika. Jsem tu na vaši žádost o pomoc."muž se narovnal a čekal na odpověď .

,,Sláva .....Tady máte všechny případy ,které zrovna řešíme a potřebujeme znát profil pachatele. Jinak ho nedostaneme." Min ochotně ukázal na složky.
,,Dejte mi hodinu možná dvě ,abych si to prošel,pak vám řeknu víc . Zatím si zajděte na oběd . Chci mít klid na práci !" oba muži se zvedli a vyšli z místnosti nechávaje tak agenta v policejnich složkách .

Min i Seo se vrátili do kanceláře ,aby se na ně upřel pohled muže za stolem. Ten jen počkal až muži zavřou dveře a usadí se .
,,No pánové gratuluji,máte v revíru těžkého sociopata s ochranitelským syndromem ."oba muži překvapeně koukali než se zeptali na detaily .

Haru se nadechl a spustil ,,Podle toho ,co jsem viděl je to muž . Věk 20 až 25 let. Možná je to student na té škole kam chodili ti dva .V ranném věku přišel o blízkou osobu nebo o rodinu . Nedávno našel někoho na kom mu záleží a díky tomu také možná začali ty vraždy. Jeho modus operandy byl do jisté doby stejný . Nalákat ,sexuálně zneužít a zabít,ale poslední dvě vraždy ukazují ,že jde o akt pomsty . Být váma tak si promluvím se spolužáky . Možná vám řeknou něco co ve složkách nemáte  . V každém případě si dávejte pozor ,tenhle pachatel je silný soupeř . On má za to,že chrání osobu na které mu záleží,to jen vy za tím výdíte zločin . Na rovinu on nepřestane dokud nesplní poslední úkol . A to je poslední vražda .

Muži se na sebe podívali a nevěřili tomu co slyší .
Až Seo se odvážil zeptat ,,A jak tohle vsechno víte?"podíval se před sebe .

Haru se podíval na fotky z místa činu poslední vraždy ,, Váš pachatel asi vyrůstal ne zrovna v nejlepším prostředí .To ho hodně poznamenalo,ale zároveň ho to hodně naučilo a teď hledá to co zažíval v dětství.Chce zase zažít to štěstí ,které prožíval jako malý .Je velká možnost že to našel ,ale tihle poslední dva mu jeho ideu narušili a proto za to zaplatili životem .Když se podíváte tak všechny vraždy mají něco společného jen tyhle dvě jsou odlišné .Ti kluci nebyli sexuálně zneužiti.Proto vám říkám ,běžte se zeptat spolužáků !Třeba se konala nějaká akce na které byli oni a něco se stalo ."s tímhle Haru ukončil svůj dialog .

Min na nic nečekal a šel volat do školy,aby o nich věděl ředitel ,který se vším souhlasil .
Oba detektivové byli nedočkavý ,až se zítra dostaví do třídy a budou moct vyslechnout celou třídu .Přeci jenom třeba jim to dá další vodítka a oni konečně ukončí tenhle zdlouhavý případ .

          💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙

Hyun chystal v kuchyni snídani a Lix ho za jídelním stolem pozoroval .Pohled na mladšího, který tam běhal jen v boxerkách mu vyrážel dech a nutil ho myslet na ne zrovna dobré věci .
Až když se mladší ohl do spodní skříňky ,aby něco vyndal starší zalapal po dechu a zvedl se od stolu .Pohled na Hyunovo pozadí doháněl Lixe k šílenství a tak se zvedl .Došel až k němu a pevně ho uchopil za boky ,rychle mladšího otočil tváří k sobě a bez varování zajel jazykem do jeho úst .Ten byl sice překvapený ,ale po chvilce se přidal .Dal staršímu ruce za krk a užíval si pocit náklonnosti.Lix začal mladšího navádět do ložnice .

Felix mohl konečně hodit Hyna na postel .Na nic nečekal a obkročmo se na něho posadil .Sehl se k jeho dokonalým ústům a začal ho dravě líbat ,jako by mu šlo o život .Rukou zajel k jeho klínu a pevně uchopil jeho úd i přes tenkou látku boxerek.Hyun hlasitě zasténal a zaklonil hlavu .Rukama drtil staršího ramena a prosil ho ,aby nepřestával .
Lix mu vyhověl i nadále masíroval jeho úd ,než se rozhodl přestat a ten kousek látky z něho sundal .
To samé udělal i on a vrátil se zpět mezi jeho nohy .
Díval se na krásné tělo mladšího a užíval si ten pohled .
Rukama přejížděl po pevných stehnech mladšího ,který se s každým dotekem více narovnal .
Lix se sehl ,aby si mohl vzít Hyunův úd do úst .

Olízl jeho špičku a začal hlavou dělat pomalé pohyby .Mladší sevřel jeho vlasy a začal hlasitě vzdychat .
Lix usoudil ,že je po chvilce mladší připravený a otočil ho na břicho .
Z šuplíku vyndal gel a dal si ho trochu na dva prsty ,než zajel do jeho nitra,které začal roztahovat  .
Hyun se s prvotní bolestí prohl a sevřel pevně látku polštáře pod svojí hlavou .
Za to Felix na nic nečekal vyndal svoje prsty ,uchopil tvrdý úd a zajel do mladšího bez varování úplně celý .
Hyun vykřikl bolestí ,ale ani to Lixe nezastavilo .Začal do mladšího hrubě přirážet a drtil jeho boky ,aby si užil každý moment .
Občas se sehl aby udělal mladšímu na zádech velkou značku ,která jasně říkala že on patří jemu .
Lix rychle hýbal svýma bokama, aby došel uspokojení .
Za to mladší doslova trpěl ,když mu Lix nedal ani čas na to si zvyknout .Z očí mu šly slzy a pořád držel pevně polštář s myšlenkou ,že brzy bude konec .

Nejednou Lix uchopil mladšího úd a začal s ním hýbat v rytmu přírazů.To dostalo i mladšího ,který zvedl hlavu a začal vzdychat přes celou místnost ,,Lixi to je ono .Nepřestávaj!"mladší se svíjel v euforii , kterou mu působil starší ,,Já ...už ...budu .."Hyun to ani nestihl doříct a udělal se do ruky Felixe .

Zato Lix ještě musel párkrát tvrdě přirazit ,aby naplnil mladšího nitro a mohl se unaveně svalit vedle něho .

Oba z těžka dýchali ,ale byli spokojení .Dokonce tak že Hyun hned usnul .Byl z toho překvapení úplně unavený .Felixovi bylo jasné proč a proto začal mladšího hladit po tváři ,i když spal .Prstem mu utíral slzy z tvář ,než se k němu natiskl a uložil se také ke spánku ,který tolik potřeboval ...

Lidi sorry Nový telefon, tak možná tam bude nějaká chyba .Aspoň do té doby než ho pořádně nastavím .
Děkuji za přečtení,hlasování a komentáře .

Hlavně ty komentáře....díky nim má člověk důvod psát dál ...A ví že to má cenu Lámat si hlavu s každým slovem ,odstavcem a celkovým dějem ..

PSYCHO (FELIX X HYUNJIN)  DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat