Lix vyšel před dům a šel se posadit do svého auta, které bylo zaparkované nedaleko. Chtěl mít na hovor se strýcem soukromí a klid.
Odemkl auto, vytáhl mobil z kapsy a usedl za volant. Ještě se podíval do zpětného zrcátka ve kterém viděl dům, ze kterého vyšel. Pevně doufal, že se mladší aspoň trochu baví a nesedí někde v koutě.
Po své krátké úvaze odemkl mobil a našel číslo které potřeboval, hned zmáčkl ikonu, aby zjistil co je tak důležitého.Netrvalo to dlouho a jeho ucho zaznamenalo známý hlas,, Ahoj Lixi, promiň že tě ruším, ale potřebuji od tebe menší laskavost. Jestli teda máš čas? " Felix se z hluboka nadechl a zamyslel se,, Záleží na tom, co potřebuješ!" byl zvědavý, co by strýc mohl chtít.
,, Nic těžkého!Jen jedu na týden pryč a potřebuji, aby jsi za mě zaskočil. Takže? " strýc chtěl znát odpověď.
Lix se zamračil,, Stačí když budu na telefonu a nebo musím, k tobě do domu? " Lixovi se fakt nechtělo nikam jezdit a už vůbec ne na týden.
,, Nikam jezdit nemusíš! Ten mobil bude stačit! " po tom, co se spolu dohodli si vyměnili ještě pár slov, poté byl hovor u konce.Lix vystoupil z auta, uklidil si mobil zpět do kapsy u kalhot a vydal se za Hyunjinem. Po vstupu do domu si to rovnou zamířil na místo, kde viděl mladšího naposled. Jenže tam ho nenašel. Rozhodl se nejdřív projít celé spodní patro domu. Myslel si, že se třeba mladší s někým spřátelil a jen změnil pole působnosti.
Uběhla nějaká doba a Lix měl špatný pocit. Pořád mladšího nenašel, což mu drásalo nervy. Odchytil několik lidí a ptal se jich jestli Hyunjina neviděli, jenže vždy dostal zápornou odpověď. Až poslední kluk zvaný Jeongin, kterého se ptal mu řekl, že ho viděl jít nahoru do horního patra.
Felix na nic nečekal a vyběhl schody, pořád doufal, že najde mladšího maximálně na záchodě. S tím že mu nesedlo pití.
Tenhle dům znal dobře, párkrát tu byl, když chtěl Dae pomoc s učením. Proto se chtěl hned vydat ke koupelně, ale zastavil ho hluk z ložnice Daeho.Pak mu došlo, že Hyun byl naposled s nima. Trochu se uklidnil a šel ke dveřím, nechtěl tam vlítnout jak stíhačka. Jenže to co slyšel za dveřma mu vyrazilo dech a donutilo ho to jednat.
Pomalu otevřel dveře a nevěřil tomu, co právě vidí. První se mu naskytl pohled na Daeho záda a hned si všiml, že má stáhnuté kalhoty. Pak zaregistroval ostatní. Mladší kluci drželi někoho za ruce a Hyun Ki se smál jako smyslů zbavený. Nikdo si jeho přítomnosti nevšiml.
Lix se trochu naklonil, aby viděl koho tady trýzní.
V momentě kdy uviděl, kdo tam na té zemi klečí. Jeho tělem projela vlna vzteku a nepříčetnosti. Rozešel se k Deamu, vzal ho za límec a strhnul ho dozadu,tak že spadl hned na zem na záda.
Ostatní se lekly a když zjistili, co se děje rychle od Hynu odstoupili.
Ten jen vyčerpaně padl k zemi, byl úplně mimo. Pravou tvář měl opřnou o zem, ruce a nohy měl pohozené jako hadrová panenka a jen vzlyky byly důkazem toho, že ještě žije.Felix na nic nečekal, hned došel k mladšímu, aby viděl co mu ty zvířata přestrojená za lidi provedli. První co uviděl byla podlitina na jeho dokonalé tváří a krev, která mu tekla z nosu. Lix padl na kolena,, Sweetie promiň mi to. Neměl jsem tě tu nechat samotného."starší dal svou ruku na záda mladšího, který konečně začal vnímat.
,, Já se snažil bránit, ale bylo jich moc." z hrdla mladšího zazněla první slova. Lix mu dal za ucho pár pramenů, které mu kazily výhled,, Já vím a miluji tě za to, jak jsi odvážný, ale teď musíš vstát! Já tu mám nějakou práci!" mladší se za pomoci Lixe postavil. Ten si ho rychle prohlédl, než sundal svojí koženou bundu a dal jí Hyunovi přes ramena, aby mohl zakrýt svojí nahou hruď.
Hyunjin hned uchopil oba konce bundy a pevně je k sobě přitáhl. Nechtěl aby se na něho kdokoliv díval. Felix mu pomohl až na chodbu,co nejdále od toho pokoje. Usadil mladšího na chodbě a věnoval mu polibek na čelo,, Zůstaň tady! Jen si s nima promluvím a odvedu tě ! "Hyun jen kývl hlavou, aby jeho přítel pochopil, že se teď fakt nikam nechystá.
Felix byl vzteky bez sebe, ale přesně věděl, kde je jeho cíl. Proto se na mladšího rychle podíval, než spojil jejich rty v jedeny. Lix se po menším polibku odtáhl,, Neboj se! Rychle to vyřídím a půjdeme.. "pohladil Hyuna, zvedl se a vydal se do toho zkurvenýho pokoje,kde se nacházely ty 4 hyeny.
Vstoupli do ložnice, všiml si, jak se chlapci mezi sebou tiše baví. Dokonce i Dae byl oblečený a tvářil se jako by se nic nestalo. Lix vší silou praštil dveřma, aby se mu dostala veškerá pozornost. Což se mu také povedlo. Čtveřice se s vyděšenýma tvářema podívala ke dveřím. Stál tam chlapec se skloněnou hlavou a rukama v kapsách, který chtěl znát pravdu,, Takže... Vy jste mi chtěli vošukat kluka? I když víte, že je tu se mnou? " teprve teď Lix zvedl hlavu a podíval se na skupinku kluků,kteří byli k smrti vyděšený. Nikdo z nich takového Felixe neznal.
Dea se nadech,, Hele Lixi byla to jenom sranda, fakt! Nic bych Hyunjinovi neudělal, stejně, než si přišel tak jsme ho chtěli pustit.. "všichni začali kývat hlavama, aby Daeho slova podpořili.
V pokoji nastalo až mučivé ticho, takové to které značí klid před bouří. Kluci se zmateně dívali na Lixe a čekali nějakou reakci. Nadávky, křik nebo souboj, ale nic. Chlapec tam stál s výrazem sériového vraha, až jim z toho šel mráz po zádech.
A to byl teprve začátek!
°°°°°°°°°°°Pokračování příště °°°°°°°°°°°°
ČTEŠ
PSYCHO (FELIX X HYUNJIN) DOKONČENO
ФанфикAŽ V SOBĚ ZAČNEŠ ZABÍJET SVÉ VNITŘNÍ DÉMONY, TAK NEZAPOMEŇ, ŽE JSI V SOBĚ ZABIL MOŽNÁ TO NEJLEPŠÍ A JEDNOU SE TI TO VRÁTÍ... Felix (23 let) měl na tváři pár kapek krve a těžce oddychoval. Rukou si přejel po tváři po euforii, která ještě teď probudi...