De nieuwe job: Fazbear Fright

587 19 14
                                    

Waarom heb ik gekozen voor deze job? Ik heb enkel het geld nodig dat ze me betalen. Ik bedoel maar, 6 volledige uren van 12 uur 's nachts tot 6 uur 's ochtends en dat een hele week voor €120 per week! Dan slaap ik nog een uurtje en dan maak ik me klaar voor school. Mijn vriendin Chelsie zei me dat het gewoon gekkenwerk was.

Het was mijn eerste nacht op mijn werk en het was er saai. Het enige leuke hier is de tekening van een random kind die bij Freddy de beer animatronic stond en wanneer je op Freddy's neus duwde, maakte hij een piepgeluid. Het was 12 uur, nog 6 uren te gaan. Ik kon niet wachten tot ik deze horrorattractie genaamd 'Fazbear Fright' buiten was. Zeker weten dat het was omdat er een animatronic 's nachts rondliep. De baas vertelde me hem maar weg te houden van het kantoor waar ik me bevond! Ook moest ik de luchtkokers in de gaten houden, omdat die verdomde gouden bonnie ook wel eens door de kokers binnengeraakt. Het was er stil, tot de telefoon begon te rinkelen. Ik schrok me dood en van het verschot viel ik van de stoel met wielen en liet ik de tablet met de beelden van alle camera's vallen, waardoor het scherm brak. Ik panikeerde even. Ik wis dat ik zou mogen zelf betalen voor die tablet. Snel zat ik terug op de stoel om de telefoon te beantwoorden. "Hallo, ik neem aan dat je er toch geraakt bent? Mooi! Waar ik het over wilde hebben, zijn de camera's. Hou ze goed in het oog, zodat je weet waar d gouden animatronic zich bevindt. Controleer ook de ventilatie. In de lade van het bureau dat bij het raam staat, ligt er nog een tablet. Daarop kan je de audio, ventilatie en het camera systeem herstellen wanneer nodig. Oh ja, voor ik het vergeet, de oudere animatronics zoals: Chica, Freddy, Foxy, Mangle, Balloonboy en Marionette bevinden zich niet in deze attractie. Onze vorige security, Mike, zei me dat hij ze wel gezien heeft, maar de ventilatie deed het niet meer, waardoor hij vast en zeker begon te hallucineren. Wel, dat was het dan. Check de camera's, de systemen en let op voor Springtrap. Zorg voor voldoende lucht daarbinnen, straks zal je nog beweren dat je roze fluffige eenhoons op regenbogen hebt zien dansen (YouTube: Pink fluffy unicorns dancing on rainbows ). Hahahaha... Ok, ik zie je mogen ochtend.' Ik legde de hoorn terug op zijn plaats. Het was moeilijk om wakker te blijven. Net toen ik de 2de tablet bovenhaalde, zag ik de tablet die ik liet vallen. Nu kon ik niet weten waar die animatronic zich bevond. Wie of wat is die Springtrap en waarom moest ik op hem letten? Ik zag het rode licht aan en uit flikkeren. 'Ventilatie error' was wat er op de tablet stond. Net toen ik die gefixt had en de tablet neerlegde, leek ik net een gouden Bonnie te zien, maar de helft van zijn linkeroor was weg en overal staken er een paar draden uit. Overal in zijn lichaam zaten er gaten. Het licht flikkerde terug. "Audio error," las ik meteen af en herstelde die meteen. Snel legde ik het scherm terug neer, maar zag hem niet meer door het raam. Ik keek naar de deuropening waar zelfs geen deur meer zat en zag hem naar binnen gluren. Ik sprong van mijn stoel en rolde mezelf in een bolletje als hij de kamer binnenkwam. Ik sloot mijn ogen. Ik wist het. Ik ben er geweest.




Ik zal proberen iedere dag een nieuw deel te publiceren, maar ik kan niets beloven.

Een onmenselijke vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu