Selamlar! Size gelirken çok güzel bir bölüm şarkısı da getirdim:)
Medya kısmındaki Zakkum - Gökyüzünde 8D versiyonunu kulaklığınızla(size kalmış bu) dinleyebilirsiniz. Bu versiyonu şarkıyı fazlasıyla hissettiriyor:( Yazdığım yerde şarkıyı açabilirsiniz. İyi okumalarr<3
-Pamir
O gün kafede bana yaptığı konuşmayı ne kadar ciddiye almasam da gerçekten öğrenmişti. Bildiğini anladım ben ama Naz bozuntuya vermemeye çalıştı yine de.
"Ne diyorsun sen ya, ne evli olmaması falan? Kim evli değilmiş?"
"Siz! Siz evli değilmişsiniz canım! Diyorum ki, polis olduğunuzu, babamın peşinde olduğunuzu biliyorum. Buraya da sizi uyarmaya gelmiştim. Gerçi Levent Bey ile (bunu söylerken omzumu sıvazlaması fazlasıyla rahatsız ediciydi) buluşup konuşmuştuk geçen hafta. Ona da söylemiştim ama sana söylememiş demek ki."
Naz'ın bu kez bana karşı bakışlarında sinirden çok hayal kırıklığı vardı. O bakış canımı yakmıştı. Ama Zeynep'i ve dediklerini pek de ciddiye almadığım için ona anlatmayı unutmuştum. Naz bu hayal kırıklığını belli etmeden büyük bir soğuk kanlılık ile konuşmaya devam etti.
N:"Nereden öğrendin?"
Z:"He şöyle, dediğime gelin."
N:"Nereden öğrendin dedim!"
Z:"Sakin ol canım. Barbekü partisinde, annenle konuşurken, yatak odasında. Sizi dinledim."
*Flashback
"Herkes gizli polis olduğumuzu öğrensin mi istiyorsun?"
...
"Bak, Tarık'ı kandırdıysak anneni çok daha rahat kandırırız."Flashback*
P: "Nasıl kanıtlayacaksın, elinde kanıtın yok? Tarık'ın iki saçma kuru sözüne inanacağını mı düşünüyorsun?"
Z:"İstediğiniz kanıt olsun Levent Bey'ciğim!"
En azından kanıtı olmadığını umuyordum. Ama o çantasından telefonunu çıkarıp birkaç hamle yaptıktan sonra telefonundan bizim seslerimiz gelmeye başladı.
"Herkes gizli polis olduğumuzu öğrensin mi istiyorsun?"
Kaydı biraz daha ileri aldı.
"Bak, Tarık'ı kandırdıysak anneni çok daha rahat kandırırız."
Zeynep yüzündeki zafer ifadesiyle bizim sinirli, yüzlerimize baktı. Bu gerçekten sinir bozucuydu.
"Ben gidiyorum şimdi, siz 'karı koca olarak' konuşun, benimle anlaşma yapacak mısınız yoksa bu kaydı babama mı dinleteyim, buna karar verin. Ararsınız beni Levent Bey."
Kolumu sıvazlayıp kapıdan çıktı. Ben bile böyle hissederken Naz nasıldır düşüncelerim ona dönmeme sebep oldu. Hala etkisinden çıkamamış gibiydi. Ona söylemediğim için mi yoksa açığa çıktığımız için miydi bu tavrı bilmiyorum ama bu seçeneklerden hiçbiri maalesef ki yaptığımın yanlış olduğu gerçeğini değiştirmiyordu.
"Nasıl bana söylemezsin böyle bir şeyi ya?"
Sesindeki hayal kırıklığını iliklerime kadar hissetmem daha da yerin dibine soktu o an beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Princess and Gentleman • Naz&Pamir
RomanceBu, yıllardır kapatıldığı kalesinde gerçek aşkı bekleyen prensesle sevgiye inancı kalmamış centilmenin birbirlerini ve aşkı bulmalarının hikayesi🦋