O N İ K İ

659 63 100
                                    

Bölümün şarkısı "Dünyanın en güzel kızı".
Bir de bölüm sonundan sonra medyadaki gifte buluşalım🙊 İyi okumalaar<3

-Yazar'dan

N:"Geldiğiniz ne iyi oldu canım ya! Görüşmüyorduk bayağıdır."

Y:"Evet canım ya! Özlemiştik biz de dedik bir bakalım ne yapıyorsunuz, uğrayalım?"

N"İyiyiz canım öyle, nasıl olsun. Sen nasılsın? Yaran daha iyi mi?"

Y:"Daha iyi, daha iyi. Çok bir ağrı da kalmadı."

N:"Levent Bey iyi bakıyordur sana şimdi."

Gülerek cevap verdi Levent'e dönüp elini tutarak.

Y:"Çok iyi bakıyor çok! Canım!"

L:"Tabii iyi bakacığım, karıcığım!"

Z:"Sizi böyle görüyorum ya hiç inanmıyorum."

Nehir, Yaz ve Levent şaşırarak ona döndü. Nehir'in bakışlarında merak, Yaz ve Levent'in bakışlarında ise uyarı vardı daha çok.

Z:"Yani diyorum ki 'acaba ben de böyle bir aşkla karşılanabilir miyim. Böyle bir aşkı bulabileceğime inanmıyorum."

Nehir Zeynep'e gözünü devirirken Naz hala ona öldürücü bakışlarından atmaya devam ediyordu. Zeynep ise ona sinsice sırıtarak karşılık verdi. Tarık'ın gelmesi ile ortamdaki gerginlik az da olsa dindi.

T:"Ooo! Hoş geldiniz komşular, hoş geldiniz!"

N:"Hoş bulduk Tarık Bey!"

Levent ayağı kalkar. Ve Tarık'ın elini sıkar.

L:"Hoş bulduk Tarık abi!"

Tarık da koltuklardan birine geçip oturur.

T:"Yaz kızım. Artık Bey'i mi kaldı? Aile olduk da burada. Tarık abi de sen de eşin gibi. Abin sayılırım."

Y:"Peki Tarık abi. Tufan yok mu? Gelseydi o da, otursaydı bizimle."

N:"Yok canım, Tufan çıktı sabah dışarı. Dört beş güne yurtdışına çıkacak da birkaç işi vardı onları halletmeye gitti."

Naz bir bacağı ile hafiften Pamir'i dürttükten sonra cevap verdi.

Y:"Nereye gidecek? Yani hangi ülkeye?"

Nehir tam cevap verecekken Zeynep lafa girdi.

Z:"Ben size kahve yapayım! İçersiniz değil mi? İçersiniz içersiniz."

Zeynep mutfağa doğru ilerlerken Naz da Pamir de bunu bilerek yaptığını anlamıştı ama dikkat çekmemesi için sordukları soruyu üstemelememişlerdi.

...

N:"Al tak şunları diyorum hadi!"

Naz elindeki dinleme cihazı ve kulaklığı zorla Pamir'e taktırmaya çalışıyordu.

P:"Naz'cığım ne gerek var şimdi buna?"

N:"Pamir'ciğim çok gerek var şimdi buna! Dinleyeceğim sizi, hadi!"

Pamir en son bu itirazlardan yorulup kulaklığı kulağına taktıktan sonra dinleme cihazını ceketinin kenarına yerleştirmeye çalıştı.

N:"Pamir o öyle mi takılır? Alnına tak gez de iyice görsün."

Princess and Gentleman • Naz&PamirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin