Drogi Harry.
Piszę do ciebie list bo jak zwykle twoja komórka nie odpowiada. Nie rozumiem po co ci aż 3 skoro żadnej z nich nie możesz odebrać? Ale przechodząc do rzeczy...
Syn twojego przyjaciela pogryzł naszą Hollie! Rozumiesz? Pogryzł ją! Wiedziałam, że u Horanów obżarstwo jest dziedziczne ale to już przesada. Ugryzł ją w dłoń bo nie chciała go wpuścić do swojej bazy. Jeśli on w taki sposób jej chce przekazać, że mu się podoba to ja dziękuje. Myślałam, że odziedziczy jakieś zdolności w tej kwestii po swoim ojcu ale widocznie wszystko przeszło na Dana.
Jadę z nią do szpitala, nie wiadomo co ten kanibal ma w sobie. I masz porozmazywać o tym z Horeanem bo nigdy więcej nie wpuszczę go do domu.
Nie wiem czy Lou ci wspominał ale za tydzień są urodziny twojej chrześnicy i wypadało by jechać po prezent. Hollie mówi, że najlepszy będzie domek dla lalek, ale taki czaderski i w cholere drogi. To słowa naszej ośmioletniej córki. Musimy z nią porozmawiać na temat jej słownictwa. Swoją drogą od kogo ona się tego nauczyła? Pewnie od młodszego Malika, przejął po ojcu wszystkie cechy bad boy.
Teddy jest u twojej mamy, zawsze narzeka, że mało widzi swoje kochane wnuki, więc niech się nim na cieszy i trochę go podtuczy, nikt tak nie wpycha mu słoiczków jak twoja mama. A i pamiętaj że w piątek idziesz do szkoły z Hollie, jest dzień pracującego rodzica i masz sobie załatwić wolne. Żeby ci przypadkiem nie wyskoczyła jakaś sesja albo wywiad bo urwę ci głowę i zostanę oskarżona o zabójstwo własnego męża.
Kiedy wrócę musimy zadzwonić po adwokata i napisać zakaz zbliżana się tego głodomora do naszej córki.
Nastaw pranie i zrób zakupy, listę przyczepiłam do lodówki. No i zrób kolacje, jeśli chcesz mnie dzisiaj zobaczyć w tej nowej bieliźnie którą dostałam od ciebie na walentynki.
Kocham cię.
Twoja na zawsze, Lena.
______________________________
No, to oficjalny koniec Never Yours. Trochę mi smutno ale cóż, coś się kończy coś się zaczyna. Myślę nad drugą częścią ale jeśli zacznę ją pisać to dopiero w czerwcu po sesji. Wtedy będę miała więcej czasu i spokoju.
Dziękuje wam za wszystkie głosy i komentarze pod tym opowiadaniem. Cieszę się że wam się podobało i bardzo często było w pierwszej 10 najpopularniejszych ff. To bardzo wiele dla mnie znaczy, naprawdę jesteście dla mnie ogromną motywacją i wsparciem. Dziękuje wam z całego serca ;*
Jeśli nadal chcecie czytać moje prace to zapraszam na Cute Boy i Good Heart które jest nowym, całkiem świeżym opowiadaniem.
Miłego dnia :*