לא נקשרתי נורא לבני הדודים של דניאל, קארה היתה נחמדה סך הכל אבל לא ממש נפתחה אליי, וולריו נראה בסדר אבל באופן מאוד מופגן התרחק ממני. למזלי, דניאל היה עסוק מדי בלבלות כמו בן נוער נורמלי בשביל לשאול שוב על העניין של השינה. זה לא שלא היו לי שבועות של סיוטים בעבר, אחרי אבא, אחרי המתקפה על האקדמיה, אחרי האלווין, פשוט ידעתי איך להתמודד איתם. זה לקח לי זמן, זה תמיד לוקח זמן, והעובדה שהוא עדיין לא נותן לי להתיש את עצמי באימונים לא עזרה לזה. הוא לא הבין שזו דרך ההתמודדות שלי, הדרך שלי לשמור על ראש נקי.
הרגשתי הרבה יותר טוב כשחזרנו סוף סוף לוגאס, גם אם העובדה שקסיו ודנטה חזרו להיות הזנב שלי, לפחות יכולתי להעסיק את עצמי בקריאה או בעבודה ולא ציפו ממני לתקשר עם אנשים שאני לא מכירה. וגם, סוף סוף גרמתי לגרייס להסכים לדבר על מה שקרה.
יום לפני החזרה שלה ללימודים הזמנתי אותה לבלות איתי קצת, והיא הסכימה.
חייכתי כשהמעלית נפתחה "מה שלומך גרייסי?" שאלתי ממקומי על הספה, סוף סוף הפסיק להיות לי כואב כל פעם שזזתי, לא הייתי רגילה לכאב הזה. כנראה תוצאה של הזיהום. אבל הייתי יכולה לקום לחבק אותה.
"אני בסדר...נראה לי...איך את מרגישה?"
"הרבה יותר טוב." אמרתי ואז הסתכלתי על קסיו "בואי נצא החוצה." קסיו בלי ספק שם לזה לב אבל נתן לנו להתרחק. התיישבתי ממש לייד גרייס ליד שולחן האוכל במרפסת, ראיתי שזה גורם לה לאי נוחות אבל הייתי צריכה שהיא תראה שאין לה ממה לחשוש. "אנחנו צריכות לדבר."
"אני לא רוצה לדבר על זה ונוס, זה קרה מלחץ וזה הכל."
"אם זה היה רק לחץ למה את מתחמקת ממני? כל כך בודד פה בלעדייך." היא נראתה כאילו היא חשה הקלה ונלחצה יותר במקביל "גרייס אני לא אלחץ עלייך להודות בדברים שאת לא מוכנה להודות, אני יודעת שזה לא נעים, אבל אני רוצה לדעת שאת בטוחה."
"כל עוד אף אחד אחר לא ידע." היא השפילה את מבטה לרצפה "כולל דניאל. אסור שהוא ידע."
"הוא לא יעשה לך כלום גם אם הוא ידע."
"הוא לא יקבל את זה. הוא לא מסוגל לקבל את זה. והוא לא ירצה לעשות את זה, במיוחד עכשיו אחרי..."
"אחרי מה?" המבט בעיניה גרם לי ללחוץ חזק את משענת היד של הכיסא. "אחרי שהוא ואבא הסכימו לחתן אותי עם סלבטורה."
"פאק. איך הוא לא סיפר לי על זה?"
"אני ביקשתי ממנו לתת לי לספר לך, הרגשתי שתקבלי את זה יותר טוב כשזה בא ממני..." היא נשמעה כל כך קטנה. הקלילות שהיתה לה כשהיינו בפורטלנד נעלמה כלא היתה.
"צדקת. זה לא אומר שאני לא הולכת להרוג אותו על זה. סלבטורה הוא טורף, ראיתי איך הוא הסתכל עלייך כשהוא היה פה. אם דניאל ראה את זה והסכים בכל זאת..."
YOU ARE READING
נסיכת מאפיה כרך ב
Romanceספר שני בסדרת מלכות שבורה טיוטה גולמית דניאל רנירו לא ידע מה יקרה לו כשהוא הכניס לביתו את ונוס, סוכנת צעירה שעמדה בניגוד מוחלט לכל סט הערכים שלו, למי שהוא. הוא ידע שאסור לו לסמוך עליה, ובהתחלה זה היה המצב, אבל כשהוא ראה אותה נשברת, כשהוא ראה אותה ב...