פרק 17

394 28 8
                                    


"אפשר לדלג על כל תקופת החגים הזו?" ונוס שאלה בזמן שהתכוננו למסיבת כריסמס בבית של הסנטור בבית המלון שבו שהינו בזמן שהותנו בקארסון "כמה מסיבות עוד יש לנו להיות בהן?"

"חוץ מזו יש את של הקונסיליירי ושל אבא, ואת הסילבסטר."

"אני עדיין לא חושבת שכדאי שאני אלך. הסנטור מכיר אותי, הוא מכיר את אמא שלי, זה מרגיש לי סתם מסוכן."

"הוא בכיס שלנו. הוא לא יגיד כלום. וגם אם כן, מה היא תעשה? אני לא יודע אם שמת לזה לב, אבל כיכבת בחדשות יותר מפעם אחת. זה מה שקורה כשאת יוצאת עם הרווק הכי מבוקש בוגאס וכל הבולשיט הזה. אם היא היתה טיפשה מספיק בשביל לעשות צעד נגדך היא היתה עושה את זה כבר." תפסתי במפרקי ידיה והסתכלתי בעיניה "הכל יהיה בסדר. את שלי. אף אחד לא יגע בך."

"אני יכולה לפחות להעמיד פנים שאני מישהי אחרת? יש לי עדיין את הפאה ההיא מהאלווין שאמרת שאתה אוהב..." גלגלתי את עיניי בתגובה "מספיק ונוס. את מלכה. את לא צריכה להסתתר."

והיא באמת נראתה כמו מלכה ברגע שהיא החליפה לשמלה שהנחתי שגרייס הכריחה אותה לקנות, בהתחשב בזה שהיינו בעשרה אירועים שונים בפחות משבועיים והיא לא הגיעה לאף אחד מהם באותה תלבושת. למרות ההתנגדות שלה לבוא הערב היא כנראה הקדישה מחשבה רבה למה שהיא תלבש כי השמלה הזו בהחלט נועדה לסובב ראשים. היא היתה קצרה, החצאית והחזה היו מבד ירוק זית והבד שחיבר בינהם היה שקוף, כולה היתה מלאה באבנים מנצנצות ולמותניים היה מחובר של תחרה באותו גוון של ירוק. הפה שלי התייבש.

"אתה בוהה."

***

נכנסנו לאחוזה של הסנטור, ומשהו השתנה בונוס באותו הרגע. זה תמיד קרה, היא תמיד היתה מתוחה מעט, תמיד הרימה את החומות שלה גבוה, אבל פה זה נראה אחרת. היינו מוקפים פוליטיקאים, לא בכירים. היא נראתה... רגועה יותר.

"אדון רנירו." רוברט סוואן התקרב אלינו במהירות עם אישתו סטייסי "טוב לראות אותך, אביך לא יצטרף אלינו היום?"

"לא, יש לו דברים יותר דחופים להתעסק בהם." כן, לזיין את המאהבת שלו. רוברט נראה מעט יותר רגוע למשמע הדברים, מעט. ואז מבטו עבר אל ונוס "מיס ג'ונסון. איזו הפתעה..."

"בנדטי." ונוס קטעה אותו "ואם באת לומר שזו הפתעה נעימה, אני חושבת שלמדת שלא כדאי לשקר לי כבר כשהייתי...בת כמה הייתי אז? שמונה?" היא חייכה חיוך תמים שלא תאם למילים שאמרה, ואז היא פנתה אל סטייסי "יותר אהבתי את מיירה" היא תפסה בידי והתקדמה לתוך הבניין, משאירה את הסנטור ואישתו המומים בכניסה.

"רוצה להסביר?" חייכתי, היא בהחלט הרגישה טוב עם עצמה, למרות ההתנגדות הראשונית שלה.

"אני מניחה שאתה יודע מי זו מיירה." הנהנתי, מיירה היא אישתו הראשונה של הסנטור. "אז אני עשיתי לה את הטובה וגיליתי לה שבעלה בוגד בה, עם סטייסי. עם כמה שבכירים במאפיה גרועים בכל מה שקשור לנאמנות לנשים שלהם, פוליטיקאים גרועים יותר."

נסיכת מאפיה כרך בWhere stories live. Discover now