Deniz evinde ki bütün ihtiyacı olan her şeyi bavuluna koyup hazırlanmıştı çabucak. Fazla oyalanacak zamanı yoktu. Hemen pasaportunu ve gerekli belgelerini çantasına koydu. Kıyafetlerinin hepsini olabildiğince koyu renk seçmeye çalıştı, çünkü farkedilmek isteyeceği son şeydi.
Maskesini ve şapkasını takıp evden çıktı. Arabanın içinde onu telaşla bekleyen arkadaşının yanına büyük adımlarla yürüdü. İçinde ki korku hissine engel olamıyordu. Sanki heran o gelicekmiş gibi.
Esra ise arkadaşı için bir hayli telaşlıydı. Bir süredir Denizden haber alamıyorlardı. Hatta düşüncelerini öldüğüne dair yorumluyorlardı.
"Çabuk ol!" demişti Deniz, arkadaşına büyük bir çaresizlikle. Esra hemen kafasıyla onaylayıp havaalanına doğru yola koyuldu. Saat tam olarak 3:40' dı. Uçak ise 4:20' de kalkıcaktı.
Havaalanına vardıklarında saatin geç olmasıyla da kaynaklı pek bir sıra yoktu. Deniz çabucak arkadaşına teşekkür edip sıkıca sarıldı.
Deniz bekleme salonunda bacakları titreyerek uçağın kapısının açılmasını bekliyordu.
Bu sefer kendine güveni tamdı. Saate baktığındaysa planının işe yaradığından nerdeyse emindi. Ekranında gördüğü 4:15 rakamlarıyla yüzünde tebessüm oluşmuştu.
Ama Deniz'in gözden kaçırdığı önemli bir nokta vardı.
Kendi uçağının anonsu yapıldığında Deniz ayaklanmıştı. O sırada beline dolanan kolla kaçışı olmadığını anladı. Artık zihni ve bedeni dayanamıyordu.
Onun sesini duyunca artık emindi. Ondan kaçışı yoktu. Korkusu artık bütün bedenini ele geçirmişti.
"Nereye gidiyordun bensiz?" Adamın nefesi kulağını yakarken tok sesi yankı buldu Deniz'in zihninde defalarca.
"Kaçış yok."
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
*Yeni kitabımla hepinizin karşısındayım. Çok fazla büyük bir kitlem yok. Ama aklımdaki fikirleri sizlere güzel bir şekilde kitap haline getirdim.
Önümüzdeki bölümleri sabırsızlıkla bekleyin. Bu sadece bir giriş. Sizi şaşırtacağıma eminim. Eğlenmenize bakın🤭❤️
Başlangıç Tarihi : 15.08.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape
Teen FictionDeniz hayatında böyle birşeyle karşı karşıya geleceğini hiç düşünemezdi. Gerçekten bu zorlu hayatında yeni bir zorluk çıkmıştı karşısına. Özellikle şuanda tam önünde oturan adamı hiç görmemişti. Deniz'in kafası öne eğikti. Adam ise sürekli onun ke...