Deniz ve Esra ofise döndükten sonra iki arkadaşda kafa kafaya verip projeye odaklanmıştılar. Deniz iç dekorasyonu çizerken, Esra ise dış cepesiyle ilgileniyordu.
✨✨✨
Gün yavaştan kendini karanlığın derin kollarına bırakırken Deniz'in beli aşırı ağrımıştı. Kendini yorgun hissediyordu. Esra ise çoktan çiziminin başında uyuya kalmıştı bile. Deniz hemen telefonuna uzanıp yakın arkadaşının fotoğrafını çekmişti.
Arkadaşını dürterek uyandırmış ve Esra'nın hazırlanmasıyla ofisi kitleyerek durağa doğru ilerlemiştiler. Otobüsü beklerken Esra yorgun gözleriyle ;
"Gerçekten çok yorgunum Deniz. Allah'tan yarın haftasonu. Yoksa göz altlarım mosmor olucakk!" deyip kısa sitemine hafifçe kahkaha atmıştım.
Otobüs geldiğinde ikimizde binip evlere dağılmıştık. Eve varmadan önce marketten almam gereken bir şeyler vardı. Kollarım ağrıyordu ama bu poşetleri benden başka kimse taşıyamazdı.
Elimdeki poşetleri bırakıp kapıyı açmamla üzerimdeki yorgunluk resmen ben burdayım diye bağırıyordu. Poşetleri hızlıca yerleştirip odama yöneldim. Emindim ki ılık duş bana iyi gelicekti.
Yüzümdeki makyajı güzelce temizleyip çıkardım. Sonra da kendimi suyun içine bıraktım. Kısa süren bir duşun ardından pjamalarımı giyip salona doğru yöneldim. Güzel bir filmin ardından uyumayı düşünüyordum.
2 saatin ardından film bitmiş ve odama yönelmiştim. Yatağın sıcaklığı gözlerimi direkt hapsetmişti. Telefonumun bildirim sesi odamda yankılanınca bunun proje hakkında olabilceğini düşünmüştüm.
Telefona uzanıp bakınca bunun düşündüğüm şeyle hiç bir alakası olmayıp bilinmeyen bir numaradan geldiğini görmüştüm. Gördüğüm bu mesaj tüylerimi diken diken yapsa da şaka olduğunu sanmıştım. Mesaj da yazan şey ;
-Bilinmeyen Numara: Gerçekten bugün giyindiğin bej rengi elbise üzerinde çok güzel durmuş fakat bu aksine seni daha fazla arzulamama sebep oluyor Deniz.
02.18Bunun sadece bir telefon sapığı olabilceğini düşünüp numarayı hemen engellemiştim. Böyle ufak şakalarla uğraşıcak vaktim yoktu benim. Gözlerim daha fazla dayanamayıp kendini uykunun kollarına teslim etmişti.
✨✨✨
Sabah olunca elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı hazırlamaya başlamıştım. Karnımı doyurup hızlıca evi toplamış ve koltukta uzanarak televizyon izlemeye odaklanmıştım. Çünkü genellikle haftasonu tatillerim hep böyle geçiyordu.
Biraz telefonumla uğraşmaya karar vermiştim. Esra'dan gelen mesaja girip yazdığı yazıyı okumuştum ;
-Esra : Akşama hazırlan bizimkiler bizi bara çağırdı. Biraz takılıcaz ve tabii ki sende geliyorsunnn!
16.55-Deniz : Tamaaam! Akşam 7 de burda ol, yoksa bozuşuruz.
16.57-Esra : Okaay.
16.59Esrayla olan sohbetten çıkıp mesajlar kısmında o gelen dünki mesaj dikkatimi çekmişti. Ne kadar 'şaka' olduğunu düşünsemde içimde ki bu aptal hisse engel olamıyordum.
Hızlıca telefonu elimden bırakıp hazırlanmaya odama doğru yola koyuldum.
2 saat hazırlanmam için yeterli bir süreydi. Yeşil tonlarında keten kumaş bir elbise tercih etmiştim. Hava hala tam ısınmadığından üstümede siyah bir ceket atmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape
Teen FictionDeniz hayatında böyle birşeyle karşı karşıya geleceğini hiç düşünemezdi. Gerçekten bu zorlu hayatında yeni bir zorluk çıkmıştı karşısına. Özellikle şuanda tam önünde oturan adamı hiç görmemişti. Deniz'in kafası öne eğikti. Adam ise sürekli onun ke...