נקודת מבט קתרין:
סוף סוף הוא הניח אותי, הוא הלך לדלת כולשהי שהייתה בחדר ו..הוא הביא לי בוקסר וחולצה שלו.
וכיוון אותי לדלת נוספת בחדר זה היה שירותים ומקלחת..
נכנסתי לחדר הוא סוגר את הדלת אחריו.
איף סוף סוף לבד! הלכתי לבדוק ליתר ביטחון שהוא באמת עזב את החדר, עזב."בנות, שומעות?" אמרתי לאוזניה.
כמה דקות לפני:
גיחחתי ואמרתי.
"א. אתה לא יכול להכריח אותי!
ב. אני בת 17 אני לא יכולה להתחתן!"הוא גיחח בחזרה. מתקדם אליי גורם לי ללכת אחורה עם כל צעד שלו לעברי.
באחד מהצעדים שלקחתי אחורה נגעתי בשערי והדלקתי את האוזניה שכך ישמעו רק מה שקורה כאן ואני לא אוכל לשמוע אותם.
כמו שאני מכירה אותם היילי בטח מחפשת
את מיקומי כבר."א. אני יכול לעשות מה שאני רוצה ואת גם תרצי בזה, תאמיני לי.
ב. את מחר חוגגת 18 אז את יכולה"סיום.
"קיי מה לעזאזל זה היה??" שאלה אותי רבקה בעצבים.
"ולמה לעזאזל את נמצאת פאקינג 6 שעות נסיעה מכאן?? פאק!" שאלה היילי.
6 שעות?? סעמקק כמה זמן ישנתי
כשהייתי במכונית?"אנחנו באות עם האופנועים שלנו" רבקה אמרה.
"יש להם שמירה חזקה, בנות." אמרתי מזהירה.
"לא לדאוג קיי נהיה זהירות." אמרה היילי.
וניתקו.
נו תעשו לי טובה נראה לו באמת שאני אתחתן איתו רק בשביל לקבל מידע עלוב? החיים שלי טובים כרגע ואני לא באמת יודעת אם בא לי לדעת על העבר שלי..כרגע אני חיה את הווה..
אני אומנם סקרנית אבל אני לא טיפשה שתתחתן..בעיקר עם מישהו שפאקינג העז לחטוף אותי! אני הראה לו מה קורה למי שמתעסק איתי..
למרות..שאני לא רוצה במותו ואני עדיין לא יודעת את הסיבה אבל הזיכרונות האלו שקופצים לי בראש זה פעם ראשונה ורק איתו למה? מה מיוחד בו? הוא גורם לי להרגיש בטוחה כאילו אני כבר מכירה אותו שנים..
ואני לא! נכון?אני אגלה את זה בלי להתחתן!
אבל לפני הכל אני מסריחה כמו לא יודעת מה והשימלה לא נוחההה
אני מניחה שאין ברירה אלא
להשתמש בבגדים שלו.......
נקודת מבט מתאו:
היא מתקלחת היא סוף סוף איתי אני כל כך רוצה להתקלח איתה אבל היא לא תיתן עכשיו לבנתיים אני במשרד, עובד.
לוקאס וכריס הלכו למועדון אני החלטתי להשאר עם הקטנה שלי אין שום סיבה שאלך לשם.
YOU ARE READING
Control {1}
Romanceהספר הראשון בסדרה: Girls rule. ~גמור~ היא מלכת עולם הריגול.. קתרין קסטירו! אם אתם חלק מעולם הריגול או הפשע.. סביר להניח שמעתם עליה.. המרגלת הכי טובה שהעולם אי פעם הכיר. *** הוא הקאפו של המאפייה האיטלקית שבעיר שיקגו. עדיף לא להתעסק איתו או שלא תיהיו...