נקודת מבט קתרין:
"אלו הצוות שיהיה איתנו במבצע הזה." אמר לי קול והפגיש אותי ועוד כמה אנשים.
"את אוליביה את כבר מכירה..
ברונו.. דילן." הנהנתי לעברם בקירירות והם אותו דבר.אנחנו לא חברים, רק בעלי ברית לזמן מה.
קול הלך לדבר עם אחד החיילים על משהו..
"יש לכם תיכנון?" שאלתי.
ברונו גיחך.
"ברור שיש לנו תוכנית, מה נראה לך שאנחנו חובבנים? " אמר במעט זילזול.
דילן ניסה להרגיע אותו, לא עזר.
הבטתי בו, כמו ששיערתי.. הוא אחיו של קול, כנראה הצעיר יותר..
"היי, קול.." אמרתי והוא הגיע אליי והסתכל עליי בשאלה.
ברונו מעט נבהל, מפחד מאחיו הגדול אה?
הוא עשה לי בעיניים 'שלא תעזי לומר מילה.'
אוי ברונו ברונו.. חבל שאתה לא מכיר אותי.
אני מעזה לעשות דברים נוראים ומפחידים יותר מכל אחד אחר..
"כן יש בעיות?" שאל קול במעט איום שמכוון לברונו שהוא שם לב שהבטתי בו.
חייכתי חיוך מזיוף.."לא, רק רציתי להגיד לך שאחיך מאוד.. מעורר השראה." אמרתי לאחר חשיבה עם ביטחון.
"או.. אוקיי" נראה שהוא הופתע ממילותי
וכך גם ברונו."היי, תודה שאת לא הל-" קטעתי את ברונו.
"או ברונו זו פעם אחרונה שאתה מזלזל בי, אחרת אני אגרום לך לסבל שאפילו אח שלך לא יציל אותך מזה.. אל תשחק אותה גיבור..
כי אתה לא." אמרתי באיום מפחיד והתקדמתי אליו ולחשתי לו באוזן."מובן?" שאלתי והבטתי על עיניו, שראיתי שהיה זקיק פחד בתוכם.
הוא עוד צעיר מין הסתם.. יקח לו זמן להתבגר אני מקווה שזה לא יוביל ליותר מידי טעויות בעתיד..
"מובן." אמר בחריקת שיניים.
"יופי.. דילן," פניתי לדילן שהיה מאחור ליד אוליביה. "אה? כן." שאל ועמד זקוף יותר.
"תביא לי את התיכנון כדי שאראה" ציוותי מאשר ביקשתי..
"כן, גברתי." ענה והלך להביא את התיכנון.
הוא לא היה נראה מפוחד יותר משועשע מהסיטואציה.. הוא גם אמר גברתי..
כן.. חייל נאמן.
***
נקודת מבט מתאו:אני מתגעגע אלייה.. אני רוצה לחבק, לנשק ולהתכרבל איתה כל היום..
אבל אני מבין אותה, אני תומך בה בהחלטותיה
ולא להיות כמו חיה בקלוב..היא אוהבת לעבוד.. למרות שאני לא בדיוק יודע מה העבודה שהיא עושה חוץ מזה שהיא מרגלת..
אבל מה מרגלת עושה בעצם?
אין לי מושג.
"תרגע אבא.. אמא היא מלכת עולם הריגול, אין שום צורך שתדאג.." אמר לי ראיין כשהוא אוכל מעדן.
רגע.. מה זאת אומרת מלכה?
"למה אתה מתכוון במלכה?" שאלתי בכיווץ עיניים.
"אתה לא יודע?" שאל.
"לא יודע מה?" שאלתי בחזרה וחסר סבלנות.
"איך יכול להיות שאתה לא יודע את זה אתה היית במפקדה כברר כאילו באמת!" אומר לא מאמין, בסדר אני מודה שהתעניינתי יותר באזור מאשר במה שאנשים מדברים.
הוא נאנח "אמא היא המרגלת הכי חזקה בכל עולם הריגול, מי שהכי חזק הוא גם מי שבעל הכי הרבה השפעה." אמר ראיין בחיוך מעריץ.
"היא נהפכה להיות אחת ממשפחת המלוכה, ונהפכה למלכה הראשונה שמביסה את כל חברי משפחת המלוכה." המשיך להסביר.
"אם חושבים על זה.. אמא כמו קאפו של עולם הריגול." אמר בדרך שהבנתי יותר טוב.
כמו קאפו? זה עבודה קשה..
"כמה זמן היא..'בתפקיד' הזה?" שאלתי אותו.
"אממ היא הייתה בכס המלוכה לפני שנולדתי.. אז כנראה 6 או 7 שנים כבר שולטת.." אמר.
זה היה בזמן שאני וקתרין עוד היינו ביחד, הכרנו זה את זה והיא גרה כאן..
אז היא נהפכה להיות מלכת הריגול ולא סיפרה לי כלום לגבי זה.. למה? הייתי תומך בה.
***
נקודת מבט קתרין:"אפצ'ו!"
אוליביה העבירה לי מטפחת "תודה.."
"אני חושבת שמדברים עלייך" ציחקקה.
"כן אה?" אמרתי בגיחוך.
"ויש לי הרגשה שאני יודעת מי.."
ראיין יכול להיות כזה דברן.---
כותבת: 🫠הייי😘
פרק קצר.. אבל מבטיחה שבפרק הבא
הוא יהיה ארוך במיוחד😍
אהבתם??? מה דעתכם??
מקווה שהתחברתם💖🙏(מ'ס מילים: 570)
YOU ARE READING
Control {1}
Romanceהספר הראשון בסדרה: Girls rule. ~גמור~ היא מלכת עולם הריגול.. קתרין קסטירו! אם אתם חלק מעולם הריגול או הפשע.. סביר להניח שמעתם עליה.. המרגלת הכי טובה שהעולם אי פעם הכיר. *** הוא הקאפו של המאפייה האיטלקית שבעיר שיקגו. עדיף לא להתעסק איתו או שלא תיהיו...