נקודת מבט קתרין:
"קתרין את באמת חושבת שאנחנו עושות את הצעד הנכון שאנחנו נגור איתם?" שאלה אותי היילי כשאנחנו בגינה מסתכלות על הבריכה.
"אך אפילו אני לא יודעת.." אמרתי בכנות.
"שזה מזכיר לי, מה גרם לך להשתכנע" שאלתי.
"מה" אמרה היילי בתמימות.
"מה הבחור ההוא אמר לך שגרם לך לבוא" שאלתי.
היילי טיפוס מאוד פרטי היא הסכימה לגור ובכלל לחלוק מיטה עם מישהו נוסף, חשוד.
"לבחור ההוא קוראים לוקאס.
והיה מצב שביום בו הלכת בסימטה אני והוא נפגשנו יותר מאוחר..דיברנו ולוקאס ממש מוזר את יודעת? אחרי שדיברנו הוא הצהיר שאני שלו, הוא הזוי לגמרי אבל זה לא הסיבה שהחלטתי לבוא לפה הוא לחש לי באוזן שהוא ילמד אותי איך לשדרג את הגג'טים.
תקשיבי הוא גאון הוא יכול לעזור לי לפתח את הגג'טים אפילו יותר." אמרה במעט התלהבות."אני מבינה" אמרתי כמובן איך שכחתי זו היילי היא חושבת על המשימות וההצלחה שלהם.
"אז תני לי להבין שניה.
מתאו.
לוקאס.
וכריס.
אחים.
רכושניים כלפי כל אחת מאיתנו." אמרתי מסדרת בראש."איזה יופי.." אמרה היילי בגילגול עיניים.
"אני רק מקווה שהם לא יפריעו לנו בעבודה." אמרה רבקה שהגיעה מאחורינו.
"ומה איתך ועם כריס הזה.
שועלה שלי? האישה שלי?" אמרתי במעט איום."אנ..י אוךך טוב האידיוט נפגש איתי במועדון שהייתי התאהב בי כמו כולם אבל הוא לא משחרר אותי באותו היום הצהיר שאני שלו! מבינה?? זו לא אשמתי בכלל!" אמרה רבקה.
"אם כך, אוקיי" אמרתי בפשטות.
שמעתי את רבקה נאנחת להקלה מאחור.
"אבל..אסור לנו להתאהב בנות..
זה מסוכן מידי בשביל כולנו." אמרתי."את צודקת קיי.." אמרה רבקה.
"צודקת." אמרה היילי."בואו נחייה את חיינו כמו עד עכשיו רק נהיה מעט זהירות יותר, אוקיי?" אמרתי.
והבנות הנהנו כהסכמה.
"בואו ניכנס תכלס אני הייתי כבר ורבקה את בטח ראית כבר את החדר אז היילי בואי נלך לראות את שלך." אמרתי.
...נקודת מבט מתאו:
על מה הם מדברות בחוץ כל כך הרבה זמן?
הם נכנסות..
אני התקדמתי לעבר קתרין, היילי ורבקה חסמו את דרכי אלייה.
נעצרתי. אני באמת שונא שהם עושות את זה.
אני עוצר את עצמי כל כך רק בגלל שהם החברות שלה אבל אני רוצה להרוג אותם!
YOU ARE READING
Control {1}
Romanceהספר הראשון בסדרה: Girls rule. ~גמור~ היא מלכת עולם הריגול.. קתרין קסטירו! אם אתם חלק מעולם הריגול או הפשע.. סביר להניח שמעתם עליה.. המרגלת הכי טובה שהעולם אי פעם הכיר. *** הוא הקאפו של המאפייה האיטלקית שבעיר שיקגו. עדיף לא להתעסק איתו או שלא תיהיו...