נקודת מבט קתרין:
היה שקט ואז לאחר מספר שניות מתאו ענה.
"חיכיתי לך מעל ל10 שנים..
עוד כמה שנים לא יהרגו אף אחד"
אמר וקרץ לי.חייכתי.. הוא היחיד שלא וויתר לא משנה מה..
נישקתי אותו.
הוא קיבל את זה.
הוא קיבל אותי.
..."קיי, היילי באה לבקר" רבקה אמרה
כשהיא הייתה בטלפון עם היילי."מתי?" שאלתי.
"היא בשדה התעופה פה.. אז עוד כמה דקות היא אמורה להיות פה." ענתה.
הנהנתי, "נלך לLife spying" אמרתי.
רבקה העלתה חיוך על הפנים.
"לבלות?" שאלה בציפייה.
"לבלות" אישרתי.
"אעאעאע" צעקה באושר,
"היילי תכיני את השמלות הכי יפות שלך כי אנחנו הולכות לLife spying!" המשיכה בחיוך ויצאה מהסלון לכיוון המתחם שלה.
חייכתי על כך..
אני חושבת שמגיע לנו לבלות היום....
מתאו, לוקאס וכריס לקחו את ראיין איתם והאמת אני לא יודעת לאן אבל אני מאוד מקווה בשבילהם שזה לא למקום מסוכן.
היילי הגיעה לפני זמן קצר
ואנחנו כבר התחלנו להתארגן.."ממש כמו בעבר אה?" אמרתי.
"היי מה זה אמור להביע? את גורמת לזה להשמע כאילו אנחנו זקנות.. אנחנו צעירות עדיין!" אמרה רבקה בזעף.
"תכלס צודקת.. 23 כולה, יש זמן לפנינו" אמרה היילי.
הנהנתי הן צודקות.
"וואו כבר 23 אנחנו.. מרגיש לי שרק אתמול היינו 18 והיינו מקבלות משימות על ימין ועל שמאל ומבלות כמעט כל יום.." אמרתי נזכרת בחיים שלנו לפני שהבנים הצטרפו."אוי קיי אנחנו עדיין מקבלות משימות על ימין ועל שמאל ואת רואה מה זה? שימלה בדיוק בשביל מה את שואלת.. כי אנחנו הולכות לבלות..!" אמרה רבקה והראתה את השמלה שבידה.
כאילו נשארנו אותו הדבר.
"היה כיף אבל אני חושבת שמאז שהבנים נכנסו לחיינו כולנו יותר רגועות ושמחות.." אמרה היילי בחיוך.
"כמה שקשה לי להודות בזה אני די שמחה שהכרתי את האידיוט ההוא.." אמרה רבקה בחיוך מאוהב.
"כן..כמה שהם יכולים להיות מעצבנים
עדיין לא הייתי מחליפה אותם" אמרתי."טוב אני אלך להתלבש דקה חוזרת" אמרה רבקה בחיוך לוקחת את השמלה שלה ונכנסת לחדר ארונות אצלה בחדר של כריס ורבקה.
"וואו מושלם" אמרתי כשהיא יצאה.
היילי הנהנה "את בהחלט לובשת אותה"
YOU ARE READING
Control {1}
Romanceהספר הראשון בסדרה: Girls rule. ~גמור~ היא מלכת עולם הריגול.. קתרין קסטירו! אם אתם חלק מעולם הריגול או הפשע.. סביר להניח שמעתם עליה.. המרגלת הכי טובה שהעולם אי פעם הכיר. *** הוא הקאפו של המאפייה האיטלקית שבעיר שיקגו. עדיף לא להתעסק איתו או שלא תיהיו...