נקודת מבט קתרין:
באתי ללכת עם הבנות והמטרה לג'ייקוב אך משהו נצץ לי מאוזנה של היילי הלכתי אליה ולקחתי ממנה תעגיל, עגילים לא נוצצים ככה הסתכלתי עליה בעיניים והבנתי ממי זה.. לוקאס היא סמכה עליו? כנראה מתאו אמר לו לעשות את זה, הוא קאפו.
אני מאוכזבת ממנו חשבתי נוכל לנסות לפחות לבטוח קצת אחד בשני אבל אתם יודעים מה? זה טוב זה החזיר אותנו למציאות, אתם יכולים לסמוך רק על עצמכם..
במקרה שלי אני סומכת רק עליי, היילי ורבקה.
אחרי שהבנו שנמות בשביל אחת השניה.---
הגענו לאירגון נתנו לג'ייקוב וכמה מנהלים בכירים את המטרה..
"עוד משימה מוצלחת, בנות" אמר ג'ייקוב גאה.
"תמיד ג'ייק" אמרה רבקה בחיוך.
אני והיילי הנהנו כהסכמה.
---
הגענו הביתה השומרים בכניסה והכניסו אותנו אבל משהו מוזר אמרו...
הם קראו לנו 'גברות טורטורו'
שהם קיבלו את פנינו."לא זכור לי שאנחנו התחתנו איתם.." אמרה רבקה בעצבים..
"נכון הם צריכים לקרוא לך 'שועלה' " הקנטתי אותה על כך שכריס מכנה אותה כזו ואם לומר תאמת מתאים לה בתור חיה להיות שועלה ערמומית ויפייפה.
"סתמיי" אמרה רבקה בגיגול עיניים וחיוך.
נכנסו לבית ראינו את מתאו, לוקאס וכריס.. חייבת להודות די נחמד לדעת שיש למי לחזור הביתה..
מתאו בא אליי והחזיק את ידי.
כריס התקדם לרבקה וכך גם לוקאס להיילי.מה נשמע? מה אתם רוצים מאיתנו??
"בואו לאכול" אמרו בוות אחת
(מתאו, לוקאס וכריס אמרו.)'מה יש להם?' שאלתי את עצמי בראש.
הם משכו אותנו לשולחן האוכל והיה הרבה אוכל באמת הרבה..
אני והבנות הבטתנו אחת בשניה ואז כולנו הסתכלנו על הבנים שהתיישבו במקומם..
"בואי קטנה" אמר מתאו והזיז תכיסא שלי לאחור כדי שאשב אליו.
"גם את שועלה" אמר כריס עשה את אותה פעולה לרבקה.
"בואי זאבה שלי" אמר לוקאס ועשה גם הוא להיילי.
"זאבה שלי?? מה נשמע עם לתת לנו שמות של חיות?" שאלה רבקה בגיגול עיניים.
אני הבטתי בהיילי שהלכה והתיישבה ראשונה בזמן שאני ורבקה עדיין עומדות מופתעות שהיא לא שיפדה את לוקאס על שיפוד..
היילי שונאת כינויים הכינוי היחיד שנתנה לנו יותר נכון לרבקה להשתמש זה 'הייל' פשוט בלי י' ועכשיו אין לה בעיה? חשוד.
YOU ARE READING
Control {1}
Romanceהספר הראשון בסדרה: Girls rule. ~גמור~ היא מלכת עולם הריגול.. קתרין קסטירו! אם אתם חלק מעולם הריגול או הפשע.. סביר להניח שמעתם עליה.. המרגלת הכי טובה שהעולם אי פעם הכיר. *** הוא הקאפו של המאפייה האיטלקית שבעיר שיקגו. עדיף לא להתעסק איתו או שלא תיהיו...