פרק 31: ראיין קסטירו או טורטורו?

1.8K 99 37
                                    

כעבור 5 שנים.

נקודת מבט מתאו:

"לא בב..קשה... י..ש ל..י איש..ה וי..לד" הבחור ההוא שחייב לי כסף מתחנן כמו נמושה אה כי הוא כזה.

תנו לי להסביר לכם תמצב אחרי שקתרין ברחה חיפשתי אותה והבנתי שהיא לא באמת אוהבת אותי והיא שיקרה לי.

אבדתי את הרגשות שלי באותו יום.
אבדתי אכפתיות לא היה אכפת לי
וגם לא יהיה אכפת לי.

רבקה וכריס נשארו אותו דבר..

היילי ולוקאס התחתנו והולידו ילד שעכשיו הוא בן שנה.

הייתי בחתונה.

היה ברור שלוקאס והיילי יהיו ביחד..
ואני מאחל להם טוב.

אבל אני בן זונה שלא אכפת לו מאף אחד חוץ מעצמו.

שכחתי גם לציין שהשתלטנו על מאפית סן חוזה.. עכשיו לוקאס והיילי לא גרים אצלנו
כי לוקאס עכשיו הוא הקאפו של פאקינג סן חוזה! הוא כבר לא הקונסיילרי שלי.

אנחנו כמובן באותו צד ותמיד ניהיה.

***
נקודת מבט קתרין:

אני בשדה תעופה עכשיו "כמה שנים עברו." אמרתי.

"אמא כאן את גדלת?" שאל אותי,
ראיין הבן שלי ושל.. מתאו.

אחרי שעזבתי ונכנסתי לבית משפחת המלוכה שבישראל.. מסתבר שנכנסתי להריון ממתאו כי טוב לא שכבתי עם אף אחד אחר..חוץ ממנו.
וכן.. רבקה והיילי התחרפנו כששמעו שעזבתי אבל הספקנו לדבר אחד עם השניה ולהסביר תמצב הבנתי שהיילי התחתנה עם לוקאס!!
יש להם פאקינג ילד! הם בטוח הורים מעולים.

"כן ראיין שלי" אמרתי מנשקת אותו בלחי

מה? הוא הילד שלי רק איתו אני לא אהיה חסרת רגישות..

"אמא.. אבא גם נמצא פה??" שאל, הוא יודע מי אבא שלו אך הוא לא יודע את הסיבה ש'נפרדנו'.

"האמת אני לא יודעת.." אני באמת לא יודעת אני עסוקה יותר מידי באירגון ובמשימות שאני עושה ועוד לדאוג לראיין למרות שהוא מאוד בוגר לגילו, הספקתי כבר ללמד אותו איך להלחם כך גם רבקה והיילי לימדו אותו מה שיודעות.

"אוקיי" ענה ביובש.

"מיס קסטירו!" שמעתי צעקה מוכרת.

"ג'ייקוב" אמרתי שהבחנתי.

"אני ארגיש זקנה! תפסיק לקרוא לי מיס פירס" אמרתי בזעף ונתתי לו אגרוף קטן לכתף.

"אבל אנחנו בשטח ציבורי אני לא יכול לקרוא לך 'הוד מלכותך'.." אמר ג'ייקוב.

"אמא את הכי יפה לא משנה באיזה גיל" אמר ראיין בחמידות.

"תודה ראיין ואתה הבן הכי טוב שיכולתי לבקש" אמרתי בחיוך.

Control {1}Where stories live. Discover now