נקודת מבט קתרין:
אני מבליגה על כל מה שהוא עשה מכיוון ש..
א. לא נאנסתי!!
ב. אני יכולה לצאת למשימה בלי כאב ראש מצד הבנים למרות שהם באים איתנו.נקודת מבט מתאו:
ירדתי למטה אחרי שהתארגנתי בחליפה.
ראיתי את היילי ולוקאס מתחת למדרגות, לוקאס עם חליפה והיילי עם השמלה שלה."גם אתה בא?" שאלה היילי בפנים מיואשות.
הנהנתי במבט קר אחרי הכל היא לא קתרין אף אחת לא קתרין.
"אוי נו באמת גם אתם?? מתאי, לוקי?" אמרה רבקה הולכת לעברנו כשכריס מאחוריה עם חיוך מנצח וחליפה.
"מתאי?" קתרין שאלה כשהבנתי שהיא מאחורי אני בחיים לא אבין איך היא כזו שקטה שהיא מצליחה לבוא מאחורי בלי שהרגיש.
"לוקי?" היילי שאלה במעט עצבים.
"כן! מתאי, לוקי! בקיצור אני רואה שגם לכם עשו תמוות?" אמרה רבקה מצביעה בסוף המשפט לעבר כריס.
"יפ" היילי וקתרין אמרו ביחד.
"בכל מקרה אנחנו מאחרים, זזנו?" שאלה קתרין בחוסר סבלות מסתכלת על השעה.
חיבקתי את קתרין חיבוק צדדי והתחלתי ללכת.
כך גם לוקאס וכריס עשו.
...
נקודת מבט קתרין:הגענו למועדון.
אני והבנות בדרך כלל מתפצלות..וכך עשינו רק שהפעם הבנים מתפצלים איתנו,
כריס ורבקה הלכו לרחבת הריקודים.
לוקאס והיילי הלכו לאחד החדרים יותר נכון לחדר ליד של המטרה.
ומתאו ואני.. נמצאים בבר מתצפתים על הכל אני מחכה שהמטרה תיצא מהשרותים כנראה מזיין מישהי.
"מה אישה יפה רוצה היום? ויסקי או רטבול אולי?" שאל הברמן.
"זדיין מפה!" אמר מתאו בקול מפחיד ומאיים.
הברמן ברח לשרת אחרים.
"רציני?" שאלתי מעט מעוצבנת.
"את לא שותה." אמר ותפס ברכושניות את מותני מקרב אותי אליו אפילו יותר.
"אתה לא מחליט עליי מר קאפו אבל מכיוון שכרגע אני עובדת באישורך או בלי לא הייתי שותה." אמרתי מנסה להשתחרר באלגנטיות כדי שלא ישימו לב.
"תפסיקו כבר זוג מאוהבים המטרה מסתכלת לכיוונכם!" אמרה רבקה לאוזניה בעצבים.
מה לעזאזל?
אני מביטה מסביב במהירות..ראיתי.שיט הוא מסתכל עלינו!
הרמתי את ידי לעורפו.
ונישקתי אותו.הוא בהתחלה לא הבין אבל נישק בחזרה לאחר כמה רגעים.
הוא עם עיניים עצומות...פתחתי את עיניי והסתכלתי אל מאחורי גבו של מתאו ורואה את המטרה.
הפסקתי את הנשיקה ובאתי ללכת אחריו אך מתאו משך את ידי ונישק אותי נשיקה תעובתנית.
אני לא מצליחה לנשום!
הוא שם לב לכך והוריד תאחיזה, משכתי אותו ממני והשתעלתי מספר פעמים."קתרין ומתאו תפסיקו עם השטויות אתם תאבדו אותו!" אמרה היילי.
רציתי להרוג אותו אבל כרגע זה לא הזמן או המקום! אני אחכה לרצוח אותו בבית!
תפסתי את ידיו והלכנו אחרי המטרה בלי שישם לב, כמובן.
קצרר😣😣😣
מבטיחה בפרק הבא אעשה ארוך יותר!!(מ'ס מילים: 402)
YOU ARE READING
Control {1}
Romanceהספר הראשון בסדרה: Girls rule. ~גמור~ היא מלכת עולם הריגול.. קתרין קסטירו! אם אתם חלק מעולם הריגול או הפשע.. סביר להניח שמעתם עליה.. המרגלת הכי טובה שהעולם אי פעם הכיר. *** הוא הקאפו של המאפייה האיטלקית שבעיר שיקגו. עדיף לא להתעסק איתו או שלא תיהיו...