נקודת מבט מתאו:
רבקה כינסה את כולם מלבד קתרין.
"אוקיי! אתם יודעים מה יש מחר??" שאלה ברצינות את כולנו.
"מה יש מחר?" שאל כריס.
"אתה אידיוט? לאמא יש יום הולדת!" אמר ראיין ונתן לכריס מכה בעורף, זה הילד שלי.
"אחח צוציק אתה.." אמר כריס בעצבים.
וראיין בתגובה רץ להתיישב עליי
והוציא לו לשון."אוקיי בכל מקרה אנחנו צריכים..." התחילה רבקה להסביר לנו את התוכנית למחר.
***
נקודת מבט קתרין:הסתובבתי לכיוון השני של המיטה לחבק את מתאו, עדיין עם עיניים עצומות.
אני מרגישה שאני לא מצליחה לחבק אותו מיששתי מעט אבל הגעתי רק למצעים..
פתחתי את עיניי וגיליתי שהוא בכלל לא פה.. למה ? איפה הוא?
כבר התעוררתי אז אין למה לחזור לישון..
הלכתי לשטוף פנים.יצאתי מהחדר, אולי מתאו במשרד?
'חולה העבודה הזה..' חשבתי לעצמי והתקדמתי למשרדו.שמעתי קולות בתוך של יותר מידי לשעה מאוחרת שכזו.
"אז.. אנחנו צריכים *** וגם*** אוו גם ***"
שמעתי את רבקה?הסתתרתי מאחורי הדלת בשקט.
"אבל איך נעשה את זה הרי קתרין גרה כאן שכחתם??" שאל כריס, אני כבר מזה את הקולות של כולם.
"אממ מתאו וראיין אתם תסיחו את דעתה תגידו לה שאתם רוצים לעשות יום משפחתי רק אתם ביחד ותוציאו אותה מהבית לכל היום." אמרה רבקה..למתאו וראיין? גם הם שם.
ראיין כולה בן 6!
הוא צריך לישון בשביל לגדול!"תזכרו אסור שקתרין תגלה שאנחנו עושים לה מסיבת הפתעה ליום הולדת שלה" אמרה רבקה.
יש לי יום הולדת? אהה נכון? איך שכחתי.. טוב אני לא ממש נותע לחגוג.
"כמו שאני מכירה אותה היא כנראה בכלל לא זוכרת שהיום הולדת שלה מחר.." גיחכה היילי והיא בהחלט צודקת... שכחתי לגמרי.
חזרתי בשקט ללמעלה למיטה..
מחר הולך להיות יום משעשע.
***
נקודת מבט מתאו:אחרי שרבקה הסבירה לנו שוב את התפקידים של כל אחד בפעם האלף.
כולם חזרו למיטות, כולם ביטלו את הדברים שהם צריכים לעשות למחר כולל פגישות מטעם המאפיה והריגול.
נכנסתי לחדר שלי ושל קתרין לאחר
שהחזרתי את ראיין למיטה.נשכבתי על המיטה והצמדתי את קתרין שישנה על חזי כשאני עוטף אותה ממותניי.
YOU ARE READING
Control {1}
Romanceהספר הראשון בסדרה: Girls rule. ~גמור~ היא מלכת עולם הריגול.. קתרין קסטירו! אם אתם חלק מעולם הריגול או הפשע.. סביר להניח שמעתם עליה.. המרגלת הכי טובה שהעולם אי פעם הכיר. *** הוא הקאפו של המאפייה האיטלקית שבעיר שיקגו. עדיף לא להתעסק איתו או שלא תיהיו...