Depresyon

268 11 1
                                    

Biz oyle merdivenden asagi inerken kapi caldi. Kayranin annesi kapiya bakti. Ama ne yazik ki bu sefer sans benden yana degildi ve berkan gelmisti. Kayranin annesi konustu "Kime bakmistiniz?" Berkan sadece sasirmis bana ve Kayraya bakiyordu. Berkanin agzindan zorla su cumleler dokuldu "Selin 2dakika gelebilir misin?" "Peki" diyebildim. Kayranin annesinin kulagina egildim ve "İs meselesi" dedim. Kadin simdi Berkanla konusabilir ve bunu engellemem lazim sonucta. Kapiyi yavasca kapattim. Berkana dondum benden bir aciklama bekliyordu. "Berkan dusundugun gibi deg.." "Bitti" dedi. Onu durdurmaya calistim. Ama o motoruna binip gitti. Goz yaslarim durmadan yanaklarimdan suzuluyordu. Kapiyi caldim. Kayra acti. "Selin?" kosarak merdivenlerden ciktim. Kapimi kitledim. Yataga uzandim. Tek dusundugum bagira bagira aglamakti.. Alt kattan konusmalar duyuluyordu Kayra annesinin bir otele gitmesini istedi. Annesinin de zaten isleri varmis. Bir sure sonra kapi carpma sesi duydum. Kayranin annesi gitmis olmali. Bir sure sonra uyuya kalmistim..

#

Uyandigimda telefonumda saatime baktim saat 21.30 oha o kadar uyudun mu?. Daha sonra karsimda dikilen bir adet Kayra gordum. Ona dondum. Kayra
"Depresyon bitti guzelim"
Bu salak ne diyor ya!
"Cik odamdan!"
"Hmm. Atarli depresyon guzeli. Bunu sevdim."
"Kayra seninle ugrasamicam"
Dedim. Ve yataktan kalktim. Kayrayi kapiya dogru itmeye calistim. Kipirdamiyordu bile.
"Disari cikicaz daha depresyon bitti."
"Bu saatte mi cik odamdan uyuycam ben"
"Bu kadar uyku yeter uykucu."
"Kayra cik odamdan gelmicem ben."
Ne yaptigini anlayamadım. Bana yaklasıyordu. Birden kucagına aldı.
İnmeye calıssam da yapamadım ve pes ettim.
"Kayra nereye gidiyoruz."
"Mm. Bende bilmiyorum."
Bırak beni dedim ve kollarından ayrıldım.
"Birdaha sakın boyle birsey yapma."
"Sana iyilik de yaramıyor "
Odama cıktım. Ustumu degistirip uyudum.

#
Uyandıgımda saat 07:00 dı ise daha 1.5 saat var. Ustume gunluk kot pantolonumu ve kareli gomlegimi giydim. Makyajimi de yaptıktan sonra asagı indim. Mutfaga indigimde. Krep! En sevdigim. Kayra
Masayı hazırlıyordu. Allahım sen ne tatlı birseysin ya! Tamam ya bu cocuga gittikce ısınıyorum. Ve bu hic hosuma gitmiyordu. Ona dondum
"Sen evde kalmasın"
Dedim. Ve saclarını dagıttım. Ne oluyor bana ya! Bana dondu
"Uykucu bende tam seni uyandırcaktım."
Guldum. Masaya oturdum. O hala pijamalarıylaydı bu hic ise gitmiyor mu?
"İse gitmicek misin"
"Patron olan ben degil miyim?"
Ukala! Gozlerimi kısıp guldum.
Kot ceketimi giydim cantamı da aldım. Kayra bana baktı.
"Bırakıyım mı?"
Ben daha cevap vermeden ayakkabılarını giydi.
"Boyle mi geleceksin?"
"Biliyorum dısarıda kızlar beni boyle yer"
Ayakkabilarini cikardi. Merdivenlerden cıktı. Ve odasına gitti. Bu ne egoistlik! İndiginde lacivert pantolonu ustune beyaz siyah baskılı t-shrtu ve deri ceketi vardı. Sonunda kapıdan cıkıp arabaya yoneldik. 15 dakika sonra is yerinin onundeydik. İnmek icin kapıyı zorladıgımda kapıları kitledi.
"Kocaya opucuk yok mu" dedi.
"Kayra!" dedim ve pis bir bakıs attım.
"Bu seferlik affettim." dedi kapıları actı. Ben ise is yerine gectim.

#
Eve geldigimde pes atan kayrayı gordum. Yanına yaklastım. Koltuga kendimi attım.
"Yenilmeye hazır mısın?"
Bana dondu alayla sırıttı. Boyle yapınca cok tatlı oluyor ama!
Gozlerimi yine kısarak guldum. Mac 0.2 bitti. 2 olan o tabi!
"Ne oldu prenses"
Yastıkların birini ona fırlattım.
"Bana prenses deme"
"Demek savas istiyorsun prenses!"
Dedi ve bana yastıgı fırlattı. Benim ona attıgım yastıkla ayagı takılıp ustume dustu tabi bunu bilerek mi yaptı onu da bilmiyorum.
Gozlerini kapatti bu ne simdi!
"Ustumden kalksana okuz!"
"Cok ayıp kocaya okuz denir mi?!"
Salak ya ondan kurtulup merdivenlerden odama cıktım.

~EVİMDEKİ YABANCI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin