Kayradan kurtulmaya calisiyordum ama o ellerini duvara koymus ve beni de duvara yaslamisti onunla asla evlenmeyecektim ve boyle birsey asla olmicakti ben boyle direnirken Kayrayi itmemle onun da hala elleriyle beni tutuyor olmasi nedeniyle yere dustuk. Acikca soylemeyek gerekirse suan ust usteydik ve bu durum sinirlerimi bozmustu Kayra hala beni birkmiyordu kapinin acilmasiyla hemen kalktik gelen annesiydi cok sukur hicbirsey gormemisti. Yanlis anlayabilirdi sonucta.
"Misafirlere bir hosgeldiniz bile demediniz oglum."
Kayra odadan hizla ciktiginda bende arkasindan gidicektim ki annesi beni durdurup kapiyi kapatti."Kizim cumartesi gelinlik bakmaya ne dersin? Biz zaten dugun yerini saatini halettik kir dugunu olucak."
Yapmacik yapmacik gulumsedim."Malesef babam bu hafta icinde vefat etti. Kayraya soylemeyi unuttum ama ben dugune hazir degilim."
Kadin yuzunu burusturdu. Omzumu oksayip konustu.
"Basin sagolsun kizim. Neyse onemli olan senin moralin sagligin hamilesin sonucta moralsiz de olmamalisin."
Allahim ben neler duyuyorum boyle hamilelik filan! Bu evde yasamaya devam edersem deli hastanesine filan gidicem en sonunda Kayra ne haltlar yiyor hepsini ogrenmem lazim.#
"Sen nasil olurda annene benim hakkimda yalanlar soylersin ya zaten sayende berkanlada ayrildim kaybedecegim hicbirsey yok! Gidiceksin annene herseyi soyliceksin eger soylemessen ben herseyi anlatirim."
O kadar sinirliydim ki Kayra bile urkmustu bana tekrar bakip.
"Sen butun herseyi maffetmeseydin boyle olmicakti sen ne diye ben Kayranin nisanlisiyim diyorsun ki. O sirket benim icin ne kadar onemli senin haberin var mi?!"
Hic yumusamadan asagilayici bakislar attim.
"Oyle mi tahmin ettigim gibi zaten sizin gibi egoistlerin hayati zaten sadece buyuk sirketlerden paradan ibaret resmen zorla evleniyoruz suan."
Kayranin anlayamadigim bir sekilde gozleri doldu.
"Para hicbirsey umrumda degil ben oz babamdan kalan son seyi hic kimseye yedirmem ve zorla bile olsa benimle evleniceksin."
O kadar emin konusmustu ki sanki evlenmesem basima silah dayayip zorla evlendirecekti sozleri beni korkuturken merdivenlerden cikti. Bu evde bana huzur yoktu anlasilan ve keske 2 ay kalacagim gibi birsey soylemeseydim zaten kalmicaktim bende Kayranin pesinden odama ciktim.
#
Bugun cumartesiydi ve Kayranin annesi beni almaya gelecekti hemen ikna oldun gibi cumleler kullanmayin cunku Kayrayla evlenmcektim ve ben zaten cok genctim cok genctim derken kayra yasli degil yani..
Ustume straplez bir elibise altima topuklu ayakkabi ve mont olarak deri ceket giydim saclarimi duzlestirdim ve hafif turumcumsu bir ruj surdum eyleiner cekmeyi de unutmamistim tabi. Disaridan biri Kayrayla benim su durumumu gorse bana soyle bir baksa bu kiz evlenmek istiyor diyeceginden emindim. Ama bunu sadece Kayra icin yapiyordum maffetigim bir olay ve soz konusu babasi hala anlayamadigim sey ise oz babasi neredeydi ve uvey babasinda sirketi ne isi vardi bunlari da zamanla ogrenecegimden emindim emin adimlarla asagi indim. Mutfaga girdim ve kahvaltisini yapan Kayrayi suzdum. Bende kahvalti masasina oturdum -Bu arada bu kiz niye hic ise gitmiyor derseniz ogleden sonra calisiyor oralari geciyorum zaten onemsiz- Kayra bana hic bakmadan kahvaltisini yapmaya devam ediyordu sonra bana bakip konustu.
"Nereye?"
Ben hic dusunmeden cevapladim.
"Sayende annenin israrlariyla gelinlik bakmaya gidiyoruz."
Bana hala bakarkan bir ara siritti. Sonra kahvaltisina devam ederken."Hemen sevinme kucuk evlenmiyoruz."
Bu cocugun bir dedigi bir dedigini tutmuyordu sonra ekledi."Hepsini halletim. Ve evlenmiyoruz."
İcim rahatlamisti ve tuttugum nefesi geri soludum."Sirket senin o zaman?"
O basiyla onaylayinca tekrar.
"Hayirli olsun." dedim.
"Ee nasil halletigimi sormicak misin?"
Tekrar masaya oturdum.
"Nasil halletin?"
Cebinden masaya bir evlilik belgesi cikardi -Her neyse iste- elime alip suzdum ve sonra bana dondu.
"Resmi olarak evliyiz."
Dedigi seyden sonra sok olmustum tekrar baktigimda baya baya evliydik ve bir anlik hayal kirikligina ugradim.
"İyide bunun icin benimde imzam gerekiyordu."
Mutaktan cikarken bana alaylica bakti ve konustu.
"Ben sana neler yapabilecegimden bahsetmemistim dimi ufaklik."
Kayradan gercekten korkulurdu boyle birseyi nasil yapabildi anlayamamistim. Ama suan elimde duran kagit parcasina bakarsak evliydik. Hemen elime aldim ve biraz suzdukten sonra yirttim."Super zeka! Keske zahmet etmeseydin guzelim bende cogaltilmis destelerce tanesi var."
Dedi gulerek gercekten cok sinir olmustum benim dugun icin bir planim vardi bir yol bulup evlenmicektim ama dupeduz evliydik. Ben masada basimi ellerimle tutmus oylece dururken tekrar konustu.
"Saka kizim. Evli filan degiliz sadece annemi kandirmak icin yaptigim bir kagit parcasi."
Boyle dediginde icim rahatlamis bir sekilde kalkip boynuna sarildim. Oda sasirmis bir sekilde bana karsilik verdi. Ayrildigimizda ben ise gitmek icin yola ciktigimda telefonumun titrestigini fark ettim evden cikarken bir canta almayi da unutmadim tabi elimi cantama atip telefona baktim arayan lisedeyken en iyi arkadasim olan ama su siralar aramizin bozuk oldugu Eceydi actigimda.
"Sekercikim." -Diye cirlayan bir adet Ece-
"Ozlettin kendini kusucem valla hic aramiyorsun."
"Birtanem ya ozur dilerim bu aksam istanbula geliyorum aielimin ve senin yanina tabi!"
"Yemin Et!"
"Evett!"
"Tamam canim saat kacta benim simdi ise gitmem gerek ama sen onlari bana mesaj olarak atarsin."
"Tamam balim optum."Bu kizi gercekten cok ozledim ve su siralar kafa dagitmam lazim.
#
Ece beni gorur gormez morotonda gibi bana dogru kosmaya basladi ve yaklasik 3 dakika sarildik.
Bir taksi durdurup bindik. 15 dakika sonra bizim evin onundeydik. Ben tam Allah'im lutfen Kayra evde olmasin dualari ederek kapiyi acmaya calistigimda kapi zaten birden acildi evet tahmin ettiginiz gibi kapiyi acan Kayraydi sinirli bir sekilde."Saat kac oldu nerdesin sen?"
Eceyle ben saskin saskin Kayraya bakiyorduk. Ecenin kulagina egildim.
"İceri gecelim anlaticam"
Dedim ve Kayrayi umursamadan iceri gectik. Kayra pis bozulmusa benziyordu. Bana bakti.
"Misafirimiz mi var?"
"Ece bu aksamlik misafirimiz."
Dedim tek kasimi kaldirip oda her zaman ki gibi.
"İyi benimde zaten Ertan gelicek birazdan."#
"Oha kizim keske bende boyle bir tasla ayni evde yasasam varya."
Dedi. Eceyle 2 saattir konusuyorduk ve ona herseyi anlatmistim Kayra ise odasinda Ertanlaydi.
"Ee sen almanyada naptin? İyimi eniste."
Ecenin tas abidesi kumral mavi gozlu yabanci bir sevgilisi vardi. Ve sirf onun icin Almanyaya gittigini hatirliyorum. Eniste diyince gozleri doldu ayrilmislardi anlasilan."Artik oyle biri yok Selin."
Sinirli degildi veya nefret kusmuyordu tekrar ona baktim ve.
"Hemen oyle dusunme kizim barisirsiniz."
O olumsuz bir davranisla basini iki yana salladi ve.
"Tunay öldu Selin."
Bunlari soylerken koltuga dusmustu Selinin Tunayi ne kadar cok sevdigini biliyorum sirf onun icin almanyaya gitmisti 3 senedir duzenli bir iliskileri vardi. Gozleri hala bendeyken karnini ovusturdu ve."Artik sadece ben ve bebegim variz Selin."
Bunlari soylerken agliyordu ve bende bir yandan onu teselli ediyor bir yandan ben de agliyordum.Merhaba bir gun icinde ozur olarak 2 bolum yayimladim Bu bolumu de bilerek uzun yazdim ee artik emegimin karsiligini alirim diyd dusunuyorum :) :* iyi okumalar..
(Yazim yanlislari icin cook ozur dilerim :()
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~EVİMDEKİ YABANCI~
Fiksi RemajaTanımadıgın bir adamla aynı evde yasamak? Tuhaf olanda bu. Bakalim Kayra-Selin arasinda neler olacak? :) OKUYANLARA TESEKKURLER!