''Selin?''

127 8 0
                                    

Bu bölüm Kayra'nın ağzındandır.

Medyada Selin'in akşam için giydiği elbise.



Ertan'da geldiğinde ben hala yatakta yatmış Selin'i düşünüyordum.

"Zevke mi geliyon lan."

Dedi Ertan ve yanıma oturdu.

"Selin çok masum bir kız onunla tanıştığım ilk günden beri onu o kadar çok seviyorum ki kaybetmekten korkuyorum."

Ertan bana yavaşca tokat attı.

"Açım ben senin duygusal anlarını çekemem."

"Hastanede ağlayan da bendim."

"Tabi sendin oğlum."

Dedi ben ona hiç karşılık vermemiştim. Ve hemen Ece'yle Selin'in kulubesine yürümeye başladık kulubenin önüne geldiğimizde kapı ardına kadar açıktı. Ece yerde yatıyordu hemen içeri daldık. Ertan Ece'yi kendine getirmeye çalışırken bende Selini arıyordum.

"Ece!.. Selin nerde? Noldu burda Selin niye yok."

Hemen cebimden telefonumu çıkardım. Ve Selin'i aradım. Açan Egemen'di sanırım onun sesiydi.

"Lan oğlum. Ben sana demedim mi Selin'den uzak dur diye seni bir buluyım sikec-."

"Kes sesini Selin artık benim."




Demişti ve tefonu kapattı. Bir yandan söverken Mert'i aradım Selin'in yerini en iyi o bulabilirdi. İnternetten konum bulma konusunda ustaydı.

"Alo Mert hemen buraya gelmelisin kardeşim cabuk."

"Tamam kardeşim konum at ordayım."

Ona konumu mesaj olarak attım.

#

"Abi dağların ve ağacların olduğu bir yer burdan biraz uzak."

"Hemen gidelim."

Dedim. Arabayı Mert kullanıyordu. Ertan da tatil alanında Ece'nin yanındaydı.

#





Yarım saat bir yolculuktan sonra ağacların sık olduğu küçük bir evin önünde indik. Ben daha kapıyı bile vurmadan iki darbede kapıyı kırıp içeri girdim. İçeride bir adam vardı.

Mert adamı döverken bende odalara baktım bir odanın kapısı kilitliydi. Ve hemen orayı kırmaya çalıştım. Selin'in sesi kısık kısık geliyordu.

"KAYRA! GİT BURDAN."

Birden arkamda ayak sesleri hissettim ve hemen arkama döndüğümde gelen Egemen'di. Elinde çakı vardı. Elini burkup çakıyı aldım ve yere fırlattım.

"Yiyosa adam gibi dövüşelim."

Egemen bacağıma bir tekme atsada işe yaramamıştı. Onu yere itip yüzünü yumruklamaya başladım. Son bir tekmeyle ayağa kalkamaz hale geldi. Bende hemen cebinden anahtarı alıp kapıyı açtım. Daha kendini savunmayı bilmiyor Selini kaçırıyor Gereksiz.

Kapıyı açtığımda Selini gördüm hemen ellerini ayaklarını açıp sarıldım ve elinden tutup koşarak kapıdan çıkmaya başladık. Ta ki bir adam gelip bana silah doğrultana kadar. Bu adam Paintballda Egemen'in arkadaşlarındandı.

~EVİMDEKİ YABANCI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin