KAYRA'DAN;
Yatağından kalkacakken kolumu tuttu.
"Kayra?"
Ona bakmaya devam ederken onu ne kadar özlediğimi fark ettim. Bir piç gelip aramızı bozmuştu, Egemen.
"Beni seviyor musun?"
Soru muydu bu? Tabiki. Tahmin edemeyeceği kadar çok seviyordum onu.
"Bunu neden soruyorsun. Cevabını zaten biliyosun."
Gözlerini kaçırıp yatağa oturdu.
"Son günlerde bana karşı soğuksun. Benden uzaklaşıyosun bunun farkındayım."
Yataktan kalkıp kapıya yöneldim. Çıkmadan önce kapıda durup Selin'e baktım. Yatakta hala aynı pozisyonda benden bir cevap bekliyordu.
"İyi geceler."
Dedim ve odadan çıktım. Merdivenlerden hızla inip evden uzaklaştım.
#
Telefonuma gelen mesajla uyandım.
Ertan.
1 saat sonra uçak inicek. Gelicek misin?
Gitmeli miyim ? Selin de muhtamelen Ece'yi karşılamaya gelicekti. Onu üzüyordum. Beni görünce daha fazla üzülecekti.
Mesaja cevap vermeyip sildim. Merdivenlerden inip mutfağa girdim. Selin'le tanıştığımız evdeydim. O bilmiyordu tabi. Bilmemesi daha iyiydi.
O da benim ona süpriz yaptığım evde kalıyordu. Eğer Egemen olmasaydı bende şuan orda olucaktım. Hatta belki de şuan Selin'le birlikte kahvaltı yapıyor olucaktık.
Düşüncelerimden çalan telefonumla kurtuldum. Arayan kişiye uzun bir süre baktım Babam babam kelimesine gülüp telefonu açtım. Annem zorla kaydettirmişti.
"Oğlum nasılsın?"
Oğlum ?
Senin sayende bok gibiyim.
"İyiyim."
"Sevindim. Selin'le hiç konuştunuz mu?"
"Hayır."
"Neden?"
Neden? Güzel soru ama bir cevap yok.
"Bilmiyorum kapatmam lazım şirketteyim ve yoğunum."
"Tamam eğer konuşursanız beni ara."
Telefonu kapatıp içimden Mustafa'ya sövdüm.
Kahvaltıyı zar zor yaptıktan sonra kendimi yatağa attım.#
Uyandığımda saat 6:30du. Uçağın inmesine daha 30 dakika vardı. En azından Selin'i uzaktan görmek için gitmeye karar verdim. Daha dün onunlaydım ama özlemiştim işte.
Dolaptan rastgele bir tişört ve pantolon seçtim. Ayakkabılarımı giydikten sonra arabaya bindim.
#
Geldiğimde uçak yeni inmişti. Koşarak arabadan inip Ertan ve Ece'nin yanına gittim.
"Selin yok mu?"
Ertan derin nefes aldı.
"Hoşbulduk Kayra."
"Hoşgeldin, Selin nerde?"
Ece etrafa baktı.
"Gelicem demişti ama yok galiba."
Gelicem demiş ama gelmemiş işte. Belki beni görmek istemiyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~EVİMDEKİ YABANCI~
Teen FictionTanımadıgın bir adamla aynı evde yasamak? Tuhaf olanda bu. Bakalim Kayra-Selin arasinda neler olacak? :) OKUYANLARA TESEKKURLER!