Kayra'nın babası

138 8 0
                                    

Medya Kayra.

SELİN.

"Siz tanışıyor musunuz?"

Diye sordu Kayra. Kayra'nın babası neden şaşırmıstı benim ismimin Selin olmasına? Daha önce hiç görmemiştim bu adamı ama o galiba beni bir yerden tanıyordu. Belkide görmüştüm.. Yüzü tanıdıktı. Sanki daha önce karşılaşmıştık ama nerde ve nasıl?..

Ben kendi kendime düşünürken Kayra'nın babası yani Mustafa bey cevap vermişti.

"Hayır sadece ismi tanıdık geldi."

#

Sonunda eve gelebilmiştik. Mustafa bey bizim için bir kutlama yapmak istiyordu. Ama benim aklıma takılan şey o adam yani Mustafa bey.. Bana'Artık kızım sayılırsın. İkinizin de babası oluyorum.'
Demesiydi. Neydi bu acele? Daha ilk defa gördüğüm bir adamın bana bu kadar yakın davranması tuhaftı.

"Selin. Bugun ne oldu dalgınsın?"

Kayra'nın beni dürtmesiyle düşüncelerimden ayrılıp.

"Yarını kafamda kuruyorum herşey çok güzel olucak."
"Düğünü 3 ay sonraya ertelemiş babam. Seni biraz tanımak istiyor."

Gülümsemekle yetindim. Oğlunun hemen evlenmesi için bu kadar çok ısrar eden uğraşan bir adam. Neden ertelemiş olabilirdi ki düğünü?

Bu adamda bir gariplik vardı. Ve bu gariplik hiç hoşuma gitmiyordu.

#

Sabah gözlerimi açtığımda Kayra yanımda uyuyordu. Birlikte uyumuştuk akşam.

Ece'yle Ertan İngiltereye gitmişlerdi. Bizde bunu son dakika öğrenmiştik. Ertan'ın ailesi İngilteredeydi. Eceyle ailesini tanıştırmak için gittiklerini biliyordum sadece.

Aşağı mutfağa indim. Ve omlet yaptım. Yanına kahvaltılık bir şeyler hazırlayıp yukarı çıktım. Kayra hala uyuyordu. Yanağına bir öpücük kondurdum. O da gözlerini hafif kısıp bana baktı sonra tekrar kapattı. Tekrar öptüğümde bu sefer yine uyumuş numarası yapıyordu.

"Uyandığını biliyorum şebek."

Dedim ve tekrar öptüm. Bu sefer uyanmıştı. O da beni öptü ve gözlerini ovuşturdu.

Elinden tutup merdivenlerden indirdim. Mutfağın önünde durdum ve konuştum.

"Kahvaltı hazır."

Mutfağa gecti.

"Zehirlenmeyiz dimi?"
"Ya."

Dedim dudağımı büzdüm o da yanıma geldi ve güldü.

"Alış artık bana. Yakında kocan oluyorum."
"O kadar kolay değil daha evlenme teklifi bile almadım."

Dedim masaya oturup. Yüzünü buruşturdu.

"O ne demek oluyor? Böyle bir odundan birde evlenme teklifi mi bekliceksin."

Dedi masaya oturup. Konuyu değiştirdim.

"Bugün sarılıp film izleyelim mi?"

Dedim şirince.

"Çok isterdim prenses. Ama bugün kutlama bizim evde olucakmış. Annem gelicek yarım saate."

Ağzıma son bir lokma atıp yukarı çıktım. Eflatun arkası uzun önü kısa bir elbise giydim. Saçlarımı hafif dalgalandırdım. Ve hafif bir makyaj yaptım. Beyaz bir topuklu ayakkabı giyip aşağı indim. Kayra odasındaydı.

Aşağı indim. Kahvaltıyı topladım. Kim gelicekti bilmiyordum ama hazırlık yapmamız lazımdı. Kayra kravatını bağlayarak mutfağa girmişti.

~EVİMDEKİ YABANCI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin