*Tatil*

166 10 0
                                    

Video Kayra.

Fotoğraf Selin.


Kayra donup kalmıştı. Kafasına vurdu ve kendi kendine konuşmaya başladı.

''Üzüntüden birşeyler duymaya başladım.''

''Yanlış duymadın.''

demiştim. Yine zorlukla o da gelip bana sarıldı. Ona karşılık verdim.

Birden içeri doktor girdi ve tüm romantikliğimiz bozuldu. Kayra doktorun yanına gitti. Bende tek kalmıştım acaba Ece'yle Ertan nerdeydi. Kolum şuan sarılıydı morarmıştı dokununca acıyordu. Burdan çıktığımda Egemen denen o salağa gününü gösterecektim. En büyük korkum o salak yüzünden Ece'yi kaybetmemdi. Ben bunları düşürken Kayra yanıma geldi.

"Cıkabilirmişiz ama koluna dikkat edeceksin tabiki."

#

Eve gelmiştik Ertan'la Ece de evdeydiler onlara bu konuyu anlatmayı düşünmüyordum. Sonuçta Egemen Ece'nin kardeşiydi. Biz içeri geçip oturduk.

"Selin siz bütün gün nerdeydiniz ve kolun neden sarılı?"

Kayra hemen atladı."

"Senin kar.."

Ben lafını bölüp konuştum.

"Bizde sizi bulmak için lunaparka gelmeye karar verdik. Ama kolum arabanın kapısına sıkışınca hastaneye gittik. Sardılar.''

''Oha bize neden haber vermediniz.''


Ben tam cevap verecekken kapı çalmıştı. Kayra kalkıp kapıyı açtı. Gelen Egemen'di ne yüzle geliyordu? Kayra onu itti. Egemen yere düşünce tekmelemeye başladı. O sırada ben ve Ece'de korkmuştuk. Ayırmaya çalışsak da olmuyordu. Ertan geldi. O da ayıramıyordu. En sonunda Ertan'ın Kayra'nın gözüne yumruk atmasıyla ayrıldılar. Kayra gözünü ovuştururken Ece de Egemen'i tutuyordu.


En sonunda Kayra koltuğa oturup sakinleşmeye çalışınca bende yanına gidip önüne gelen saçlarını düzelttim Ve konuştum.


''Sakin ol. Bak ben yanındayım iyiyim. Bir şey olmadı kolum da geçti bundan sonra Egemen le kavga etmeyi de kesin. Küçücük bir olay.''


Ece de bizi dinliyordu.


''Selin'in kolunu Egemen mi yaptı?''


Kayra benim konuşmama izin vermiyordu.


''Başka kim böyle bir salaklık yapabilir. Kusura bakma ama kardeşin az şeref...''


Elimle ağzını kapatmıştım. Ece'de gidip Egemen'e tokat atmıştı. Egemen sinirlenip kapıdan çıkarken bağırıyordu.


''ÖZÜR DİLEMEK İÇİN GELDİM.''

''Lan oğlum yürü git sı..''


Egemen kapıdan çıktı. Ece de yanıma gelip iyi olup olmadığımı sordu bende ona 'iyiyim' demiştim. Aslında sakin olmaya ihtiyacım vardı. Ortamı yumuşatmak için ayağa kalktım ve ellerimi çırparak konuştum.


''Bizim size güzel bir haberimiz var! Biz Kayra'yla çıkıyoruz.''


~EVİMDEKİ YABANCI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin