Kayrayla Ertan cadirlarina girdiler benim de yine uykum tutmamisti. Eceye hafifce vurdum. O uyandi ve gozlerini ovusturarak.
"Of Selin gece gece ne var."
Ben uykusu gecsin diye tekrar vurdum.
"Kayrayla Ertan birsey konusuyorlardi Kayra en son 'Galiba onu seviyorum' gibi bir kelime kullandi. Ece cabuk kalk o kim ogrenmemiz lazim!"
Ecenin uykusu coktan gecmisti. Yuzunde kocaman bir gulumseme yayildi.
"Bir dakika ya.. Sen sen Kayradan hoslaniyorsun."
İcten ice utansam bile belli etmemeye calismistim.
"Hayir ya ne alaka b-ben sadece merak ettim. Hem olamaz mi merak edemez miyim."
dedim sinirli bakislar atarak o da ciddilesmisti.
"Bence sen bunu hic arastirma kizim biraz cool olsana sen simdi arastirirsan beni seviyor falan gibi dusunecek. Hem ogrensen ne olur ki."
Aslinda soyledikleri dogruydu. Ve galiba butun ogrenme istegim yok olmustu. Ama hala merak etmiyor degildim.#
Sabah gitar sesleriyle uyandim. Kayra yine artist artist gitar caliyordu. Ama bu defa basimda. Cadirin icine girmis tutkulu bir sekilde gitar caliyordu. Ben coktan uyanmistim ama uyumus numarasi yapiyordum. Uyku tulumumun icinde bir titresme hisettim. Telefonum caliyordu. Berkan ariyordu. O kadar sureden sonra beni bizi unutmamisti. Gerci cikarken bile beni cok sevdigini her hafta mutlaka kucuk suprizler yapmasindan anliyordum. -Simdi siz telefona bakmadan Berkanin aradigini nasil anladin diceksiniz. Herkesin ozek bir zil sesi var. (Kayraninda)- Uyku tulumun icinde dogrulup telefonu actim Kayrada bana sinirli bakislar atiyordu.
"Alo Berkan."
"E-ee Sey Selin vaktin varsa aksam ustu sahile gelebilir misin."
Arkadan Kayra bagirdi. Muhtamelen Berkanin duymasi icin. "Selin Canim kahvalti hazir."
Berkan tekrar konustu.
"Neyse sen mesgulsun galiba."
"Y-yok Hay.."
Telefonu kapatti. Hemde yuzume. Kayraya sinirli bir bakis attim. Ve tekrar uyku tulumuma yayildim. Kayranin hala bana baktigini hissedebiliyordum.
"Selin trip atmanin hic sirasi degil kahvalti yapip gidicez."
Uyku tulumundan ciktim ve cadirdan cikmak icin fermuari acmaya calistim. Acilmiyordu. Lanet olsun takilmisti.
"Noldu?"
Kayraya dondum ve sinirli bir bakis attim. Bas parmagimi sallayip.
"Hepsi senin oyunun demi."
Kayra bilmiyormus gibi yapiyordu yada gercekten bilmiyordu.
"Dur birde ben deneyim."
Kayra baya bir zorladi fermuarin uc kismi koptu ve elinde kaldi.
"Of lanet olsun Eceyle Ertan nerde."
"Dolasmaya gittiler."
Bende tekrar icimden bir of cektim ve Eceyi aradim. İlk calista acti.
"Alo Ece. Cabuk buraya gelin acil hadi cabuk."
"Noldu balim ya biz ileride kucuk bir lokanta gibi bir yer bulduk ordayiz. Yemek yiyoruz."
"Tam da yemegin sirasi zaten cadirin fermuari bozuldu Kayrayla cadirda kaldik."
"Ay Of ya ne kadar romantik."
"Ece!"
"Tamam canim ama biz biraz ilerideyiz gelmemiz uzun surebilir."
"Kosa kosa geliyosunuz 15 dakikaya burda olun."
dedim ve telefonu kapattim. Kayra karsimda siritiyordu."Neye guluyosun sen?"
Gelip yanima oturdu.
"Cok romantigiz farkinda misin."
Ona yine ayni bakisimi attim.#
Eceyle Ertan gelmisti. Ve suan arabadaydik. Yol boyunca kimse konusmamisti. Eceyi birakmak icin onlarin evinin onune geldigimizde Ece yanagima sulu bir opucuk kondurup kulagima egildi.
"Aksam aricagim seni."
Tamam anlaminda basimi salladim.Ertani da biraktiktan sonra eve gelebilmistik. Evin kapisini Kayra acarken bende onu izliyordum.
İceri girdigimizde Kayranintelefonu calmisti
"Ha.. Hatirladim.. Unutmamistim.. Saat kactaydi... Hmm.. Evet.. Tabiki Orada olucagiz ... Yanimda.. Gelicek.. Peki gorusuruz.."
"O kim?"
dedim elimdeki cantayi koltuga firlatarak.
"Annem. Aksam yemekte bizim de orda olmamizi istiyormus."
hic sasirmadim. Tabiki 'biz' dediginde gizem ve o ydu.
"Tamam siz gidin bende Eceye gidicektim zaten."
Yuzu ifadesizlik dolmustu.
"Biz ikimiz.. Sen ben."
Bir an sevindim ama belli etmemeye calistim tabi. Umursamiyor gibi davranmam lazimdi."Bu kilikla mi. Ya zaten evlilik konusunu hani sen halletmistin."
Bir an yuzu alayci bir ifade doldu.
"5 hafta prenses. 5 hafta sonra tamamen kurtuluyorsun zaten."
gercekten bu evden gitmeme 5 hafta kalmisti. Maasimi almistim zaten. Nereye gidecegim belliydi.
"Gelmiyorum dedim Kayra."
Tekrar siritti bana hic bakmadan mutfaga giderken yuzume bakti.
"Gidip hazirlansan iyi olur."
bu sefer yenik dusmeyecektim. İnatci biriydim ama Kayrada bana birseyler oluyordu istemsiz onun istedigini yapiyordum. O ne derse o oluyordu ama bu defa oyle olmucakti. Mutfaga gittiginde arkasindan geldim.
"Gelmiyorum."
O saclarimi dagitti.
"Biraz buyuk sozu dinle Bucur!"
Lakaplarindan sıkılmıstım. Saclarimi tekrar duzelttim.
Merdivenlerden yukari cikip etek kismi koyu pembe ust kismi siyah duz olan starplez arkasi acik dekoltelj bir elbise giydim. Altina dolgu topuk siyah bir ayakkabi. Kucuk cuzdan gibi siyah cantalardan aldim. Saclarimi masa yaptim. Eyleinerle mavi gozlerimi aciga cikardim. Koyu Pembe bir ruj surdum. İslerimi tamamlayinca aynanin karsisina gecip kendime baktim guzel gorunuyordum.Tabiki Kayrayla yemege gitmicektim Berkani aricaktim ve sık bir restorana davet edip kucuk bir ozur dilicektim. Bana deger verirdi ve kabul edeceginden emindim. Berkani aradim ilk calista acmisti.
"Alo Berkan Ozur dilerim sahilin ordaki ***** Resteronta gelebilir misin."
"Berkan dusta kimsiniz?"
Telefonu kapatip kendime bir kez daha sovdum. Telefonum tekrar caldi bu defa arayan Lisedeyken bir ara beni seven simdi en yakin arkadasim Ardaydi."Ardaaa!"
"Selinn!"
"Ozledim."
"Canim bu aksam ustu seni almaya geliyim mi. Kafa dagitiriz."
"İyi olur Arda ya. Ama sen gelme bana konum at ben gelirim."
"Bir sorun mu var?"
"Yok ya benim adres degisti de."
"Tamam bebegim. Konum atarim."Telefonu kapatip cantama sıkıstırdım emin adimlarla odamdan ciktim. Kayra odamin kapisinda elini duvara yaslamis beni kesiyordu. Cool bir tavirla konustu.
"Cabuk pes ettin guzelim."
Yapmacik bir gulumsemeyle yanit verdim.
"Ardayla bulusucam cekilir misin."
Hic bozulmadan ellerini iki yana birlestirdi ve gecmemi engelledi. Bana cok yakin bir sekilde egildi.
"Cekilemem."
diye fisildadi. Ben erkekligine tekme attim. Ve o kivranirken onunden gecip gittim. Aslinda bulusmamiza daha 2-3 saat vardi. Ama Kayrayla ayni ortamda kalmaya dayanamiyordum.#
Arda bana bir eglence mekaninin adresini atmisti. Ben onceden geldigim icin yaklasik yarim saattir Ardayi bekliyordum. Burasi o kadar ickili falan bir yer degildi. Herkes kendi halindeydi. Kapiya yakin bir yere oturmustum. İceriden giren Kayraya gozum takilmisti. Burda ne isi vardi. Etrafi suzdukten sonra kapidaki gorevliyle konustu. Ve bana yakin bir masaya oturdu. Beni fark ettiginden emindim onun amaci beni sinir etmekti. Kapidan arda girdiginde kostum ve ona sarildim.
Uzun sure sonra.
"Kizim gormeyeli guzellesmissin."
Saclarini dagittim.
"Sende hala cok yakisiklisin."
Saclarini duzeltti ve guldu. Korktugum basima gelmisti. Kayranin tam karsisinda cam kenarinda bir masa secmisti Arda.
Benim halimi fark etti.
"Bir sorun mu var."
yemeginden bir lokma alip yuttum.
"Hersey iyi."
Kayra beni kesiyordu. Garson elinde masaya kucuk bir not getirdi. Bana uzatti.
"Karsidaki beyfendi bunu size vermemi rica etti hanimefendi."
Olumlu anlamda basimi salladim.
Kagitta 'Sevgilin yakisikliymis. Beni ekmekte sende haklisin tabii.'
yaziyordu. Yirtip attim Kayra beni kesiyordu. Arda Kayranin masasina gitti. Onu durdurmaya calismistim ama bosunaydi. Elini yumruk yapip sıktı.
"Sorun mu var kiz arkadasimla ne alakan var."
Arda tam yumrugunu Kayraya gecirecekken Kayra elini tutup cevirdi. Arda aciyla sızlarken kulagina egildi.
"Asil senin benim nisanlimla ne isin var."Selam canlar... Yeni bolum guzelolmayabilir bende tam begenerek yazmadim ama onemli olan sizin begenmeniz. Okudugunuz icin tesekkur ederim bu arada sizin sayenizde ufak tefek seyler yaziyorum.
Yazim yanlislari icin tek tek ozur dilerimm.
Opuldunuz :* :*...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~EVİMDEKİ YABANCI~
TienerfictieTanımadıgın bir adamla aynı evde yasamak? Tuhaf olanda bu. Bakalim Kayra-Selin arasinda neler olacak? :) OKUYANLARA TESEKKURLER!