Medya Selin'in giydiği elbise.
Ne kadar uyanmak istemesemde zar zor uyanmıştım. Yanıma baktığımda Kayra yoktu. Aşağı indim.
''Kayra?''
seslenmiştim ama evde yoktu bende aramaya karar vermiştim. Açmamıştı. Bir süre sonra telefonum tekrar titredi.
KAYRA;
Şirkette işlerim var akşam yemek için atıcağım yere gel.
Mesajına cevap vermedim gitmeden önce bana haber verebilirdi. Kahvaltı yapasım yoktu zaten bütün gün uyumayı düşünüyordum ki telefonum çaldı.
Arayan Zeynep'di liseden arkadaşımdı. Pek samimi değildik en son paintball oynarken görüşmüştük.
''Alo?''
dedim tiz bir sesle.
''Selin bugün görüşelim mi özledim seni.''
''Tamam canım sen beni evden almaya gelsene.''
''Yarım saat sonra geliyorum canım.''
Demişti ve telefonu kapattım. Üstüme siyah yarım tişörtümü onun üstüne kot gömleğimi giydim ve alttan bağladım. Altına bordo şortumu ve siyah vanslarımı giydim. Eyeliner sürdüm. Küçük lacivert bir sırt çantası aldım ve aşağı indim.
Zeynep'i beklemeye başlamıştım ki birden kapı çaldı. Hemen koşup açtım.
Zeynep bana birden sarıldı.
''Bugün çok eğlenicez. Lisedeki gibi.''
Ona kafamı salladım ve hemen küçük bir lokantaya gidip kahvaltı yaptık. Kahvelerimizi de içtikten sonra lunaparka gitmeye karar verdik.
#
Gondoldan inerken telefonum titredi Kayra'dan mesaj gelmişti.
Kayra;
Nerdesin? Seni alması için şoförü yollucam.
Zeynep'e veda ettikten sonra Kayra'ya konum attım. 20 dakika sonra Yeni şoförü gelmişti.
Arabaya bindim. 20 dakika sonra, 2 katlı büyük bir bahçesi olan dışı beyaz ve kırmızı uyumuyla boyanmış olan bir villaya geldik.
"Kayra Bey bunu giymenizi istedi."
Tabi ya. Aceleden Zeynep'le buluşmaya gittiğim kıyafetlerle gelmiştim. Dışarıdaki küçük kulube gibi bir yer vardı. Gidip orada üstümü değiştirdim. Kıyafetlerimi sırt çantama sıkıştırmıştım. Sırt çantamı da arabaya bıraktım. -Selinin giydigi elbise medyada.-
Tam kapıyı çalıcaktim ki birden açılmıştı. İçeri girdiğimde ışıklar kapalıydı. Ben tam içeri girdiğimde birden açılmıştı. Etraf yine beyaz ve kırmızının uyumuyla düzenlenmişti.Sağ taraftaki beyaz merdivenlerde gül yaprakları vardı. Telefonum titredi ve yine Kayra'dan mesaj gelmişti.
Kayra;
Sus ve sadece yaprakların götürdüğü yere git..
Gülleri takip edip merdivenlerden çıkmıştım. Üst katta bir kapı açıktı ve yapraklar orayı gösteriyordu. Takip edip kapıdan girdim. Burası terastı. Yüzüme çarpan rüzgardan hissedebiliyordum.
Işık yoktu. Ve yine Terasın ortasındaki masanın üstünde küçük romantiklik yaratan bir ışık belirdi. Yapraklar masaya kadar uzanıyordu. Masanın yanına yaklaştım son yaprak masanın üstündeydi. Ve üstünde tek taşa benzeyen ama ondan bile daha güzel bir yüzük vardı. Arkada bir ses.
"Benimle evlenir misin?"
Diyordu evet bu Kayra'nın sesiydi. Yüzüğü alıp taktım. Ve arkamı dönüp ona sarıldım.
"EVET EVET EVET!"
Bu bolum biraz kisa farkindayim ama bu bolumun konusunu sadece evlenme teklifi yapmak icin kisa yazdim.
İyi okumalar.. Oylayanlara tesekkurler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~EVİMDEKİ YABANCI~
Teen FictionTanımadıgın bir adamla aynı evde yasamak? Tuhaf olanda bu. Bakalim Kayra-Selin arasinda neler olacak? :) OKUYANLARA TESEKKURLER!