"Selinden uzak dur." ^^

181 11 0
                                    

Medyadaki Selin.


Videoda Kayra.




Sabaha kadar uyumamıştım. Saate baktığımda 05.12'ydi. Salonda koltuğa uzanmış, öylece duruyordum. Merdivenlerden ses duyunca irkilip o tarafa döndüm. Kayra gelip çaprazıma oturdu. Kayra'nın gözleri kızarmıştı. İkimiz de sabaha kadar uyumumamıştık. Sessizliği bozup konuştum.

"Ertan iyi mi?"

"İyi uyuyor."

Olumlu anlamda başımı salladım.

Kayra uzun süre bana baktıktan sonra;

"Ece için bir pisikolok buldum. Eğer..." Lafını böldüm; "Hayır Ece iyi."

Başını salladı. Yukarıya Ece'nin yanına çıktım. O uyanmış telefonuyla ilgileniyordu. 2 hafta öncesine bakarsak daha iyiydi. Ece'nin annesi ve.babası Tunay olayından sonra onunla görüşmeyi kestiler. Ece annesine ve babasına kızmamıştı. Ya da üzülmedi. O sadece küçük erkek kardeşini göremeyeceğine üzülüyordu. Küçük dedigime bakmayın sadece bir yaş küçüktü.

Ece beni fark edince gülümsemişti.

"Selin bugün Egemen gelicekmiş."

Egemen onun kardeşinin ismiydi. Ece'nin tam tersine siyah saçları yeşil gözleri vardı. Yakışıklıydı. Hatta geçen yaz onunla baya yakındık. Sonra bana benden hoşlandığını söyleyince aramız bozulmuştu. Ama bunları Ece bilmiyor tabi. Geçen yaz Ece Tunayla Almanyadaydı.

"Ne buraya mı? Ya şey siz, siz dışarıda görüşün bence. Egemen Kayra ve Ertan gibi iki taş çocukla aynı evde yasadığını, yaşadığımızı öğrenmesin."

"Haklısın birtanem. Ben yarım saate cıkarım sende gelsene."

Egemenle tekrar görüşemezdim. Görüşmeyede hiç niyetim yoktu.

"Ece ya şey yani benim Ertan'ın yanında olmam lazım."

Ece pek inanmamıştı. O zaten anlardı herşeyi.

"Egemle aranızda ne olup bitti herşeyi anlatıyorsun."

#

"Oha kızım. Kardeşim seni seviyor inanmak zor."

"Oyle mi olduk peki."

"Onunla alakası yok Egemen kolay kolay sevmez."

"O zaten yazındı. Artık sevmiyor hadi sen git."

"O kadar emin olma."

Ona sinirli bakışlarımı attım. Kapıyı çarpıp gitmişti. Bende üstüme turuncu gömleğimi ve mavi-Lacivert tonlarında sortumu giydim. Siyah vanslarımı ayagıma gecirip eyleiner cektim. Saçlarımı ev topuzu yapıp asagı indim.

Kayra mutfakta oturuyordu. Ertan ortalıkta yoktu.

"Kayra benim dışarıda işlerim var. Sen Ertana dikkat et."

"Sen nereye?"

''Yeni bir ev ve iş bakmam lazım.''

''Hep burda kalsan yani bu ev bana yeterince büyük burda bir kişi olmaktansa 4 kişi olsak mesela sen ben Ece Ertan?''

''Başınıza yeterince iş açtım zaten. Bu kadarı yeterli.''


Demiştim o ise hiçbir tepki göstermedi.

~EVİMDEKİ YABANCI~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin