Herşey bugün çok güzeldi. Yemeklerimiz gelmişti ve yemeye başlamıştık. Ertan'la Ece selfie çekiniyorlardı. Kayra'nın elini tuttum.
"Herşey çok güzel iyi ki varsın, Seni seviyorum."
"Sana aşığım."Dedi ve gülüşmeye başladık.
Yemeklerimiz bittiğinde ben Kayra'ya döndüm.
"Kumsala gidelim mi?"
"Bu soğukta mı?"
"Sadece yarım saatcik."Ertan'la Ece'yi de ikna etmistik kumsala gittiğimizde gercekten soğuktu.
"Üşüyor musun?"
Demişti Kayra elimi tutarak. Sonra üstündeki siyah polarını bana uzattı. Alıp giydiğimde bana baya büyüktü.
Biz kumlara yatmıştık Kayra'yla ve o bana ben yokken hayatının nasıl olduğunu anlatıyordu.
"Ben daha doğmadan babam beni istememiş. Anneme eğer beni aldırmazsa bir daha hiç görüşmüceklerini söylemiş. Annem denemiş bir kaç defa ama hep hastane kapılarından geri dönmüş. Daha 3-4 yaşında bile değilken annem evlenmiş. Evlendiği adamın da başka birinden yeni doğan bir kızı varmış ama annemi seviyormuş... Ben çok zor şeyler yaşadım. Kendi öz babam şirketin sahibi olduğumu öğrenince yanıma geldi. Onca şeyden sonra bana 'oğlum' dedi yüzüne bile bakmadım. Annem sırf para için evlenmiş o adamla. Durumuz çok kötüymüş doğru düzgün yiyecek bir şeyimiz bile yokmuş. Seni nişanlım olarak neden göstermiştim onu sormuştun. Ben eskiden babamın şirketinde müdür yardımcısı gibi birşeydim. Sonra eski sevgililerimden biri ayrıldıktan sonra gelip babama benden hamile olduğunu söylemiş. Ona daha dokunmamiştım bile. Babam beni işimden aldı. Evlenirse düzelir diye düşündü. Ben evlenmeyince de şirketi sana veririm demişti."
"Artık ben yanındayım."
Dedim ve elini tuttum o bana döndü.
"Senin hayatın nasıldı hiç anlatmıyorsun."
"Benim hayatım.. Yaşayan bir ölüydüm sanki kimse benim varlığımı yokluğumu hissetmezdi. Ben daha doğmadan önce babam bizi terk etti. Ben hep eksik büyüdüm. Annem de babam da yanımda olmadı hiç. Annem sürekli çalışıyordu. Sadece 2-3 saat bazen görebiliyordum annemi. Teyzem bakıyordu bana. Sonra bir gün annemin ölüm haberleriyle uyandım. İntihar ettiğinde daha 8.5 yaşındaydım. 4 ay boyunca okula gitmedim. Kimseyle konuşmuyordum. Sonra bir gün aniden babam cıkıp geldi. Kendine yeni bir hayat kurduğunu bir oğlu ve şirketi olduğunu öğrendim. Babam beni yanına istemişti. Gitmedim. O adam yüzünden annem öldü benim. 1-2 sene anca kendime gelebildim. Bunları ilk defa birine anlatıyorum. Ece hariç tabi."O göz yaşlarımı sildi. Ve yanağıma ufak bir öpücük kondurdu bende ona karşılık verdim.
#
Kayra'yla ben kumsalda kumda uyuya kalmıştık. Ece'yle Ertan da tam yanımızdaydı. Kayra gölzerini yavaş yavaş açtı.
"Günaydın."
Dedim kısık bir sesle.
"Günaydın."
Dedi. Gülümsemiştim. O kalkıp bana elini uzattığında ayağa kalktım.
"Bugün ne yaparız?"
Demiştim yine gülerek. O da güldü.
"Bilmem kahvaltı yaparız sonra yine kumsala gelelim."
Başımı sallamıştım.
"Ece'yle Ertan nerede?"
Eliyle sağ tarafı gösterdi. Baktığımda Ece'yle Ertan sarılmış uyuyorlardı. Telefonumu cıkarıp onların fotoğraflarını çektim. Kayra'ya gösterdim. O da güldü ve elimden tuttu.
"Hadi artık biz gidelim."
Elinden tuttum. Yanağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra yürümeye başladık.
#
Odama gittiğimde hala uykum vardı. Ve belim ağrıyordu. Her tarafım kum olmuştu Kayra kendi kulubesindeydi. Bende duş almak için odadın içindeki banyoya yöneldim.
15 dakika sonra duştan çıktım. Bavulumu açtım ve hemen kahvaltı için uygun bir kıyafet bulmaya çalıştım.
Yırtık sarı şortumu ve renkli sıfır kol gömleğimi giydim. Kayra'nın poları bende kalmıştı. Eşsiz bir kokusu vardı acaba hangi parfümü kullanıyordu. Ben bunları düşünürken kapı çalmıştı su yeşili vanslarımı giyip kapıyı açtım. Gelen Ece'ydi. Hemen ona sarıldım.
"Çok tatlıydınız."
Oda beni öpüp içeri geçti ve hemen kendini yatağa attı. Bende o sırada saçımı örüyordum. İşim bitince bende kendimi yatağa attım.
"Şuna bak ya tatile geldik ve benim enerjim sıfır."
Demişti aslında haklıydı. Bende çok halsizdim. Ona katıldım.
"Bütün gün böyle yatmak istiyorum."
Dedim yatağa daha çok yayılarak.
"Acaba karavanla tatile filan mı çıksak burdan daha eğlenceli olur."
"Ben eenerjim sıfır diyorum senin dediğine bak."Dedi gözlerini kapatarak. Bende yatakta ayağa kalkıp onu gıdıklamaya başladım.
"Selin yapma dur."
Dedi ben daha çok üsteliyordum. Ve birden kapı açıldı. İçeri giren Egemen'di. Ece Egemen'i azarlarken Egemen cebinden birşey çıkarıp odaya sıktı yere düşmemden başka birşey görememiştim. Aniden gözlerim kapandı ve uykum geldi.
Arkadaslar oncelikle oylayanlara tesekkurler. En cok oy vereni diger bolumde etiketlemeyi dusunuyorum. Eger adini soylerse -yorumda- diger bolumde adinin gecme orani var.
Okuyanlara Tesekkurler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~EVİMDEKİ YABANCI~
Teen FictionTanımadıgın bir adamla aynı evde yasamak? Tuhaf olanda bu. Bakalim Kayra-Selin arasinda neler olacak? :) OKUYANLARA TESEKKURLER!