Ece sonunda toparlandiginda saattin 05.04 oldugunu fark ettik. Acaba Kayrayla Ertan diye soylendigimde. Merdivenlerden inen Kayra ile Ertani gordum onlarda televizyonun tam karsisindaki koltuga yayildilar bende o sirada Ertani kesiyordum kumral saclari ve kahverengi sariya calan gozleriyle baya yakisikliydi. Soyle bir baktigimda Ertanla Ecenin ne kadar yakistigini fark ettim. Ama kotu olan bir durum Ecenin Tunaydan sonra kimseyle birlikte olmucagini da biliyorum Ece konustu.
"Ee canim benim uykum geldi de hangi odada yaticam?"
"Sen benim yatagimda yat ben zaten bugun buyuk olasilikla uyumam."
Dedigimde ikna olmamis bir sekilde merdivenlerden cikti.
Yaklasik 15 dakikadir ben Ertana Kayra bana Ertan Kayraya bakiyordu Ertan dayanamayip esneyerek konustu.
"Kayra bende senin yataginda yatiyorum kanka hadi iyi geceler."
Kayra basiyla onayladi bir sure sonra ertanda gitmisti.#
Ertanla Ecenin gulusme sesleriyle uyandim Uyandigimda Kayranin onzuna basimi koymustum oda bana sariliyordu buyuk olasilik Ece ve Ertanda bize guluyordu. Ece
"Gunaydin Cifte Kumrular."Dedi gulerek elindede telefon vardi bizim fotografimizi mi cekmis o?
Ben kanapeden hizla atlayip onu kovalarken Kayrada uyanmis bize bakiyordu sonunda Ece gidip Kayraya fotografi gosterdi. Kayra guldu.
"Ne guzel uyuyomusuz oglum niye uyandiriyosunuz." Kayranin kafasina hafifce vurdum. Sonra ece yine cirladi.
"Selinn! Bugun lunaparka gidelim."
Bende basimla onayladim sevincten yuzunde guller acan Eceye bakiyordum. Ona gulmek yakisiyordu umarim kimse tunayi hatirlatmaz. Merdivenlerden odama ciktim kot yirtik pantolonumu ve siyah t-Shrtimi giydim dunku ayakkabilarimi giydim. Sari uzun saclarim zaten dunden dolayi duzdu eyleiner cekip asagi indim. Kayrayla kesisiyorduk ve siyah darpantolonu ustune mavi gomlegiyle gercekten cok tatliydi. Ece siyah yirtik dar pantolonunu ustune kirmizi gomlegini giymisti. kumral kivircik saclarini salmisti ve lisedeykenki guzelligini hala koruyordu. Ertan kirmizi siyah kareli bir gomlek giymisti altinda lacivert bir pantolon vardi. Kayra.
"Ee hadi artik cikalim?"
Dedi kolumdan tutarken.
"Sizde mi geliceksiniz."
"Evet." dedi.
Kayranin arabasiyla gidicektik. Siyah bir cipti. Kayrayla ben on koltuklara otururken Eceyle Ertan arka koltuklara oturuyorlardi. Yolda giderken Eceyle Ertan selfie cekiniyorlardi. Kayra zaten hic konusmuyor sadece yolla ilgileniyor ve kulaklikla muzik dinliyordu kulakligin tekini cekip kulagima taktim sonra kulagina egildim."Seninle sadece muzik zevkimiz ayni!"
Kulakligi tekrar kulagina taktim o bana aldirmiyordu bile. Bir sure sonra lunaparkin onundeydik Ece Ertana bakip konustu.
"Suraya gidelim mi?"
Ertan basiyla onayladi bir sure sonra kalabaligin icinde kayboldular. Bende tek kaldigimdan Kayrayla gittim.
Kayra pamuk sekerlerin yanina dogru ilerliyordu ve bana dogru bakti.Bir sure sonra elinde iki pamuk sekerle bana dogru geliyordu birini bana uzatti.
"Sever misin?"
"Bunu sevmeyen ölsün."
Pamuk sekerin yarisina geldigimde kayra.
"Bak bir ortak yonumuz daha varmis."
Dedi kararli kararli bu cocuk her seferinde bu kadar tatli olmayi nasil beceriyor ya bir sure sonra gozume carpan carpisan arabalari gordum.
"Carpisan arabalar carpisan arabalara binelim mi!"
Dedigimde basiyla onayladi ve carpisan arabalarin bulundugu yere geldik ikimizde tek tek bindik bizimle beraber 3 kisi daha binmisti.Kayra benim arabama carpamasiyla sıkısmıstık ve haraket edemiyorduk yine Kayra yuzunden. Carpisan arabalardan indigimizde kayra elindeki telefonu bana gosterdi."Fotografimiz begeni sinirini asmis benim sayemde."
"Niye paylasiyorsun ki sen!"
Dedim sinirli bir sekilde.
Eceyi aradim."Nerdesiniz."
"Cikisa dogru gelin."Dedi ve kapatti. Kayrayla cikisa dogru ilerledigimizde Ertan konustu.
"Ben burdan eve gitsem iyi olur kanka sonra gorusuruz."
Dedi hizli adimlar atarken Ece ise diger taraftan ilerleyip.
"Benimde gitmem lazim. " dedi beni operken bende onu optum ve uzaklasti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~EVİMDEKİ YABANCI~
Teen FictionTanımadıgın bir adamla aynı evde yasamak? Tuhaf olanda bu. Bakalim Kayra-Selin arasinda neler olacak? :) OKUYANLARA TESEKKURLER!