14.BÖLÜM

3.8K 201 25
                                    

"Ne yapıyorsun?" dedim kapısı açık odasına girerken. Genelde kapısı da banyo kapısı da kapalı olurdu ve içeride o varken hele asla açık tutmazdı.

"Tıraş olacağım." diye mırıldandı sadece. Fazla uzatmıyordu sakallarını ama son bir haftadır kesmediği için onu ilk tanıdığım günden beri en uzun halindeydi.

"Sonunda. Maymun gibi geziniyordun." dedim. Güldü.

Dun geceyi ikimiz de konuşmuyorduk. Ben buraya gelmiş ve uyumuştum. Sonra ne oldu bilmiyordum ama korkunç tepkiler vermemişti Asrın. İşime gelmişti.

"Sen ne yapıyorsun?"

"Sıkılıyorum."

"Oyun falan oynasana."

"Hepsinin hileli yönlerini bilirken keyif verici olmuyor." dedim.

"Değil mi? Bizim için oyun üretmeliyiz."

"Dünyanın en zor oyunu olur."

"Peşinden hilesini buluruz."

"Evet." dedim heyecanla ve geniş mermere oturdum. Lavabosunun mermeri uzundu ve üstünde eşyaların olduğu kısımda ufak bir yer vardı. Ben oraya oturunca bana baktı.

"Hayırdır?"

"Evin çok sıkıcı." dedim onuz silkerken. Bana doğru eğilirken arkamdan tıraş köpüğünü aldı.

"Ben yapayım mı?" dedim birden. Duraksadı. Ben de duraksadım.

"Ama neyse. Bir yerini falan keserim." dedim hızla. Köpüğü bana uzattı.

"Al bakalım."

"Keserim seni."

"Kesersen karşılığını alırım merak etme." dedi. Ofladım. Güldü.

"Kesmezsen istediğin bir şeyi yaparım." dedi. Bu gayet teşvik ediciydi.

İşini biliyor

Köpüğü alıp elime biraz sıkıp yüzüne yaydım. Güldü. Sakallarını tamamen kapatırken dudaklarını üstündeki bıyığa da sürdüm ve ellerimi yıkadım.

"Jiletin nerede?" dediğimde yine arkamdan aldı jileti. Ufak bir kap çıkarıp lavabodan suyu doldurdu. Yanıma koyarken bacaklarımı araladı ve araya girdi.

Bir an yakınlığımızdan dolayı duraksasam da jileti elime alırken kafamı kaldırdım.

"Şey sadece merakımdan...Eğer seni kesersem ne yaparsın bana?" dediğimde eli hafifçe üst bacağımda dolaştı.

"Güzel bir kalçan var." dedi. Kafamı salladım.

"Eminim kırmızı da yakışır." dedi. Dudağımı ısırdım. Gözlerime baktı. "Anlatabildim mi?" dediğinde kafamı salladım.

Güzel.

Elimi kaldırıp yanağına uzattım. Elini çekti bacağımdan ve tezgâha iki yanımdan kollarını dayadı. Jileti hafifçe yanağına değdirip aşağı doğru çektim.

Sonrasında biraz daha rahattım çünkü herhangi bir gariplik yoktu. Gayet iyi gidiyordum iste. Harika.

Birkaç kere temizlediğim jiletle isime biraz devam ettim. Bıyığını da aldıktan sonra derin bir nefes aldım

"Sağ taraf tamam." diye mırıldandım ve gözlerine baktım. Gözlerimiz direkt birleşti . Uzatmadan sol tarafını da tıraş ettikten sonra suyu lavaboya döktüm ve ona baktım

"Başka bir şey var mı?" dediğimde aynadan yüzüne baktı. Sonra arkama uzanıp bir tıraş kolonyası aldı ve kapağını açtı. Ellerimi açtığımda ellerime doktu. Ellerimi yanaklarına götürüp sürdükten sonra ellerimi çektim.

BİLİNMEYENİ BULMAK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin