27.BÖLÜM

2.9K 142 15
                                    


"Neden bu kadar gerildin sen ?" dedi Yahya. Derin bir nefes aldım. "Çünkü dört aydır benden haber alamamış arkadaşlarıma ulaşacağım." dedim. Asrın banyodaydı ve Asır İstanbul'a gitmişti.

"Ulaşma bence bırak." dedi Yahya. Oflarken ekranda yazan Lale'nin numarasına baktım ve bir an düşünmeden hızlıca aradım onu. Yahya gözlerini devirdi. "Laf dinlemiyorsun ama yine de haltları yiyorsun sen de." dedi. Gözlerimi devirdim sadece. Birkaç kere çaldı telefon. Sonra Lale'nin "Alo?" diyen sesini duyunca ayağa kalktım panikle.

"Lale?" dedim tereddütle. Bir süre ses vermedi. Sonra "Masal?" dedi şaşkınca.

"Benim." derken oturma odasına gittim. "Sensin?" dedi. Sonra güldü. "Aylar sonra arayasın tuttu yani. Okulda yoksun, evinde yoksun, hiçbir yerde yoksun ve birden arıyorsun! Noldu başın mı belada nedir?" dedi. Sinirliydi. Hak verirdim. Yutkundum.

"Lale ben...Özür dilerim ama haber veremezdim." dedim.

"İyi şimdi de arama o zaman!" dedi. Kapatacağını hissettiğim için hızlıca "Anca kurtuldum!" dedim. Bir an sustu.

"Ney? Kurtuldun? Neyden? Ulan o Asrın değil mi? O değil mi bir şey mi yaptı sana göt veren? Ne yaptı? Neredesin sen! Hemen polis yollayacağım geliyorum söyle!"

"Lale dur hayır! Öyle değil." dedim panikle. "Ne öyle değil?" dedi şaşkınca.

"Bak ben...Anlatacağım zaten. Sakinleş dur." dedim. Kafamda ona olanları nasıl anlatacağımı hiç düşünmemiştim. Gerçekten korkunç bir durumdu.

"Masal ne demek sakinleş sen kafayı mı yedin? Yeni kurtuldum diyorsun ne demek bu sen deli misin?"

"Bak Lale..."

"BAKIYORUM ZATEN!"

"Çağrı! Her şeyi o yaptı! Önce Asrın'ı vurdu sonra beni zorla götürdü! Aylardır elindeydim ve Asrın öldü dedi..."

"ASRIN'I MI ÖLDÜRDÜ?" diye çığlık attı.

"HAYIR! Yaşıyormuş! Kurtuldum. Asrın'layım! Yalova'dayız ama vallahi iyiyim. Kendime gelip numaranı buldum ve aradım seni." dedim hızlıca.

"Ciddi misin sen? İyi misin? Sana bir şey yaptı mı o Çağrı?"

"Hayır iyiyim. Sadece haber vermek için aradım vallahi." dedim hemen. Biraz sustu.

"Ne zaman geleceksin? Polise gittin mi? Ben geleyim oraya! Hasiktir Masal bana her saat başı fotoğraf atman lazım ya." dedi. Derin bir nefes aldım.

"İyiyim artık gerçekten. Ne zaman geleceğimi bilmiyorum Asrın falan buradayız işe."

"Kim kim?"

"Abisi ve kuzeni."

"Ay yarabbi!" dedi. Derin bir nefes aldım. Bir süre sessiz kaldık. "İyi misin sen? Hasiktir Masal ne demek kaçırdı herif seni ya? Bir de iyi sanırdık!" dedi. Derin bir nefes aldım yeniden. "İyiyim." dedim yine. Sessizlik büyüdüğünde derin bir nefes aldım.

"Ben haber vermek istedim..." diye mırıldandım. Onun da sesli bir nefes aldığını duydum.

"İyi yapmışsın...Ben Halenur'a söylerim ve...Geldiğinde direkt bana gel gözümle göreyim seni." dedi. Derin bir nefes aldım.

"Tamam." dedim sadece.

"Kapatıyorum." dedim sonra. "Tamam." dedi. Telefon kapandığında derin bir nefes alırken ofladım.

Pekâlâ. İyi yanından bakarsak Lale ile konuşmuştum. Şimdi işin kötü yanındaydım. Ailemi aramam lazım mıydı? Son görüşmemizi hatırlıyordum da biraz...garipti sonuçta.

BİLİNMEYENİ BULMAK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin