19.BÖLÜM

3.4K 163 14
                                    

"Ne yapmış ne yapmış?" dedi Yahya dehşet içinde. Telefondan dinleyen Asır da farklı değildi.

"Ulan Masal'a bak sen..." dedi Asır şaşkınca. Evet, artık adını da biliyordu. Zaten Asrın'ın Leyal'i bildiği yerde Asır'ın Masal'ı bilmemesi garipleşiyordu iyice. O yüzden söylerken pek düşünmemişti Asrın.

"Uyudu değil mi eminiz?" dedi Yahya kapıya doğru. Asrın kafasını salladı sadece.

"İşin garibi, kız bana para yolladı ama parasını yolladığı herif yüzünden on iki milyar doları harcayasım gelmiyor anasını satayım." dedi Asır. Asrın derin bir nefes aldı. Eve geldiğinde neler olduğunu anlamaya çalışmıştı ama Masal ona yemek yapmıştı. Masal yemek yapmayı zaten biliyordu ama kendine özenip köfte yapacak bir kız değildi. Geçiştirici öğünleri biliyordu sadece. Kalkıp Asrın'a köfte yapmıştı ve ilk yapışına göre sadece tuzsuz olan köfte gerçekten çok güzel olmuştu. Asrın olayı henüz bilmediğinden çok üstüne gitmemişti. Masal yarın sınavı olmasına rağmen gitmemişti ve Asrın yatağa girdiklerinde birkaç kere zorlayınca her şeyi anlatmıştı ve ağlamamak için kendini sıktığından bu biraz uzun sürmüştü.

Her şey fazla geliyordu Masal'a. Çağrı'nın arkasından kaç yıldır ailesine onu anlatması fazlaydı. Annesinin onu ölü sanması, babasının her şeye rağmen boktan tavırları.

Gerçekten Masal'ın üzüntüden kahrolacağını düşünmese dünya üzerinde ne Çağrı ne babası ne de annesi kalırdı. Asrın öldürmezdi de Asır sorunsuz öldürecek birilerini bulurdu zaten.

"Çağrı'yı ben halledeceğim." dedi Asır bir süre sessizlikten sonra.

"Sakın. Ölmeyecek Çağrı falan. Anlamıyorsun ama Masal onu seviyor. Minnet duyuyor. Ölürse kahrolur, hele sen yaparsan ben ne açıklarım?" dedi Asrın hemen.

"Öldürmem ben de o zaman." dedi Asır.

"Asır..."

"Babama çalışan adamlara ne yapıyorsam onu yaparım Asrın. İşin sen ve o kızla alakası olmaz. Keyfi. İstersen Masal'a ben anlatayım ha? Korkmaz dersen gelirim eve." dedi Asır. Asrın ofladı. Masal korkmazdı da neden Asır ve Masal yan yana gelsindi ki? Asır'dı bu. Ne yapacağı belli olmuyordu. Ruh hali de son üç yıldır hiç normal değildi . Masal mı uğraşsındı?

"N'aparsan yap. Öğrendiğim için aradım. Yahya da eve dönmeden bana uğramıştı zaten." dedi Asrın.

"Babam işini ne zaman hallediyorsun?" dedi Asır.

"Sınavlar bitsin..."

"Sıçtırtma oğlum sınavına. Sanki üniversite okumaya mı ihtiyacın var senin?"

"Masal'ın sınavları bitmeden yapamayız. İki kişi lazım Asır. Ota boka karışma abiciğim ya." dedi Asrın. Asır güldü.

"İyi tamam. Haber bekliyorum. Görüşürüz. Dikkatli olun." dedi ve kapadı telefonu.

Dikkatli olmalıydılar gerçekten de.

Sadece onu bulmak isteyen inanılmaz güzel bir kıza başarılı ve artık dayanamadığından izin verdiğinde bu kadar işlerin boka saracağını bilse ne Asrın Masal'ın onu bulmasına izin verirdi ne de onu düşünmeden geçmeyen geceleri bitirirdi.

Çünkü Masal'ı düşünmek, Masal'ı korumaktan daha kolaydı.

*

"Nasıl geçti sınav?" dedi Asrın sınıftan çıktığım an. Zaten bok gibi geçtiği için sınav, sınav anında ağlamamak için kendimi çok tutmuştum. Birden o sorunca gözlerim doldu ve ona gidip sarıldım.

BİLİNMEYENİ BULMAK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin