✦
"Sınav nasıldı?" dedi Asrın eve girdiğim an. Ona baktım.
"Sen evi mi temizledin?" dedim evdeki çamaşır kokusuyla.
"Evet Masal. Çay bardaklarına uygun dantel de ördüm. İnce bellerine kurdeleyle sardım." dedi alayla.
"Evdeki koku?"
"Temizlikçi çağırdım."
"Ha pis benim evim?"
"Mis gibi oldu." dedi sadece. Gözlerimi kıstım.
"Benim evim misler gibi bir kere."
"Pisler gibi derken dilin sürttü sanırım."
"Beğenmeyen anasının a..."
"Şşt." derken öptü dudaklarımı. Geri çekildiğinde ise "Mutfakta yemek yaptım sonra toplamaya üşendim temizlikçi gelince de tüm parayı sadece o yüzden vermek istemedim. Ev temizdi ama dolap falan silmeli temizlik istedim kadından." dedi. Güldüm.
"Kafayı yedin iyice."
"Senin yüzündendir." dedi. Çantamı yere bırakırken "Sınav zordu" dedim. Yatak odasına gittim sonra. Peşimden geliyordu. "Hayırdır?" dediğimde omuz silkti.
"Asrın çıksana?"
"Niye konuşuyoruz ya?" dedi. Gözlerimi devirip ittim ve kapıyı kapattım. Bir saniye sonra kapının arkasından "Anahtar deliğin de kocamanmış." sesi gelince deliğe doğru el hareketi çektim
"Bunun için ceza vereceğim sana."
"Christian Grey mübarek."
"Pornocu."
"SUS YA!" dedim kahkaha atarken uzaklaştı kapıdan. Üzerimi değiştirip saçlarımı topladım ve odadan çıktım. Mutfağa gittiğimde tabaklara köfte ve makarna koyuyordu. Gülümsedim.
"Seni alan yaşadı."
"Ben mal değilim tamam mı?" dedi alayla. Yanağından makas alırken "Yavrum benim." dedim. Elimi itti.
"Geç şuraya."
"Oo sert erkek..."
"Senin ayarların bozuldu, başta böyle yapmıyordun."
"Başta üşütüğün tekiydin Asrın."
"Üşütük." derken güldü. Yerime otururken köfteden attım ağzıma. "Üşütüğe çok gülüyorsun." dedim.
"Komik çünkü. Seni resmen zorla alıkoydum ve bana dediğin tek şey buydu." dedi. Böyle dediğinde gerçekten garip ve komikti ama o an içimden gelen tek hakaret oydu.
E Asrın da...üşütüğün tekiydi gerçekten.
"Bugün Asır gelecek İstanbul'a." dedi. Kaşlarımı kaldırdım. "Muğla'da mıydı hala?"
"Hayır. Yalova'da takılıyormuş. Son olanlar için babamla görüşmeye gelecek. Bende gideceğim." derken etrafa baktı.
"Seni Yahya'ya bıraksam?"
"Ay saçmalama. Lale'ye giderim." dedim. Evim aşırı güvenli değildi farkındaydık. Bir süre yüzüme baktı.
"Asrın baban bilmiyordu ve Haluk ölmediğine göre öğrenmiştir seni...Ne olacak?" dedim. Biraz durdu. En sonunda derin bir nefes alıp "Asır'la o yüzden gidiyoruz. Ben tek başıma ya da o tek başına babamla uğraşamaz. Beraber gidersek hallederiz." dedi. Kafamı salladım hafifçe.
"Ya baban? O iş ne olacak? Yapacak mıyız?" dedim. Kafasını salladı. Yemek yediğimiz sırada sonra fazla konuşmadık. Ben babasıyla görüşeceği için ne hissettiğini düşünüyordum. O ne düşünüyordu bilmesem de pek mutlu değildi. Belki abisi yüzündendi belki babası yüzündendi ama mutlu değildi işte resmen. Sadece yemek yedik bir süre. Yemekler bittiğinde ben eşyalarımı topladım ve Lale'yi ayarladım. O mutfağı topladı. Sonra beni Lale'ye götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYENİ BULMAK (TAMAMLANDI)
Novela Juvenilİnternet aleminin en çok bilinen ismi SrK83x; adı, yaşı ve hatta cinsiyeti bile bilinmeyen bir hayaletten ibarettir. Masal ise uzun süredir adının, yaşının ve cinsiyetinin peşinde olduğu kişiyi bulduğunda başına bilmeden bela alır. * 2.6.22 Kurgu ta...