29.BÖLÜM

3.1K 141 10
                                    

"Asrın."

"Hm?"

"Kolunu çeksene." diye mırıldandım.

"Sebep?"

"Kalkacağım."

"İyi çekmeyim o zaman." dedi.

"Asrın ya..." derken hareket ettim ama kolu ağırdı. Başım göğsündeydi ve saçlarım tamamen dağılmıştı.

"Hmm?" dedi yine.

"Hmm'ına senin." diye homurdandım. Elini popoma vurdu.

"Terbiyesiz."

"Sensin o." dedim. Güldü.

"Üst kata geliyorum!" diye bir ses duyduğumda kaşlarımı kaldırdım. Asır'ın sesiydi.

"Asır gelmiş." dedim.

"Diyordu zaten." dedi. Hafifçe kafamı salladım.

"Kapılarınızı kapatın!" diye bağırdı Asır. Aynı anda merdivenlere ayaklarını aşırı sertçe bastırıyordu.

"Abinin sorunu ne?"

"Nereden başlasam buna cevap vermeye acaba?" dedi Asrın. Güldüm.

"Yahya ben bir üst kata gideyim!"

"Odaya mı dalacak da haber veriyor?" dedim.

"Bilmiyorum." derken yorganı omuzlarıma kadar çekip kalktı yanımdan. O an kapı tıklandı.

"Bekle." dedi Asrın kapıya doğru. Yerdeki iç çamaşırını giydi. Hızlıca yerdeki bana ait kıyafetleri alıp bana verdi. Sonra eğilip dudaklarımı öptü. Gülümsedim.

"Günaydın." dedi. "Günaydın." derken gülüyordum. Bir daha öptü. Sonra kapıya ilerlediğinde her ihtimale karşı yorganı kafama kadar çektim. Dün gece...bir şeyler yaptığımızı bilmelerine gerek yoktu. Tahmin edebilirlerdi ama yine de bilmelerine gerek yoktu.

"Noldu?" dedi kapıyı açınca.

"Uyuyor mu Masal?"

"Yok. Uyanık."

"Ha..."

"O bağırışa sence uyuyabilir miydi kız?"

"Neyse. Bir sıkıntı var."

"Ne gibi?"

"Annem kaçmış."

Ney?

"Ne?"

"Aşağı gel de oturup konuşalım işte. " dedi Asır.

"Tamam." dedi Asrın. Sonra kapıyı kapattığında yorganı çektim kafamdan. Dikeldiğimde gözleri göğüslerime indi. Sırıttı.

"Üstümü giyineceğim çık hadi." dedim saçlarımı önüme alıp.

"Aynen görmediğim yerlerin vardır belki değil mi?" dedi. Ofladım.

"Annen kaçmış sen hala ne pesindesin?"

"Mezarlıktadır o ya. Uzaklaşmaz."

"Ya ciddi bir durumsa?"

"Ne diyeyim tatlım, Allah taksiratını affetsin." dedi. Gözlerimi devirdim.

"Şu annem umurumda değil aman tanrım ben kötü bir çocuğum havasını at üstünden." derken yerden iç çamaşırımı alıp bacaklarımdan geçirdim. Sonra sütyeni de üstüme geçirirken ayağa kalktım.

"Ama sen beni böyle sevmiyor musun?" dedi.

"Ne alakası var?"

"Bilmem, daha sert Asrın, daha hızlı Asrın falan. Pek de tatlı çocukların yapacakları hareketler değil ha?"

BİLİNMEYENİ BULMAK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin