✦
"Ne demek ne zaman döneceğimiz belli değil?"
Asrın elini suratına kapatırken Asır'a iyi bok yedin der gibi bakıyordu. Yahya ise tepkisizdi.
"Hayatımın sonuna kadar burada mı kalacağım ben? Sizinle mi?"
"Rahatsız mı ettik anlamadım?" dedi Asır.
"Bana bak boş boş yalaklanma, adam gibi konuşuyoruz bana düzgün cevap ver." dememi ise beklemiyordu çünkü resmen şoka girdi. "Tamam iğrenç günlerdi tamam bok gibi bir hayattı ama benim bir hayatım var benim hayatım sizin babanızın adamları etrafında dönecek bir hayat değil. Bir okulum, arkadaşlarım var." dedim.
"Masal..."
"Ne Masal ya? Tamam Asrın evden çalışsa sorun yok, tamam Asır boş gezenin boş tayfası zaten. Ya sen Yahya? Ne kadar süre daha ücretsiz izinde kalacaksın? Bir şekilde dönmen gerektiğinde biz neden dönemiyoruz?"
"Sen bu insanların saka yaptığını mı sanıyorsun?"
"Bana sorarsan bence sen daha şakacısın." dedim Asır'a.
"Önce ödün kopuyordu şimdi de sadece ben kapatıyormuşsun gibi nefret mi ediyorsun?"
"Asrın dün gideriz istediğinde dedi sen bana gitmen imkânsız diyorsun."
"Asrın seni kandırdı."
"Asır..."
"Asrın beni kandırmaz!"
"İstediğin zaman gidebileceğine inandın mı cidden sen ben anlamadım şimdi? Masal seni oradan çıkartana kadar affedersin ama götümü yırttım. Sana bunun eski hayatına dönebileceğini hemen düşündürten kısım ne anlamadım"
"Anlamamış olmana hiç şaşırmadım biliyor musun?"
"Öyle mi?"
"Öyle."
"Neden?"
"Embesilsin çünkü..."
"Yeter!"
Asır da ben de Asrın'a baktık. Asrın ofladı. Göz pınarlarını sıktığını gördüm.
"Allah aşkına, Masal on dokuz yaşında ama Asır sen neden on dokuzmuş gibi davranıyorsun?" diye mırıldandı. Yahya masaya otururken ben kaşlarımı çattım. Ben tam konuşacakken Yahya konuştu.
"Bir, eve hemen dönemeyiz kabullen." diyerek bana baktı. Sonra Asır'a baktı. "İki, bu kız kaç aydır o piçle, hayatını özlemiş olmasından normali yok. Sen ne kadar orada bir göz bırakmana rağmen rahat edemiyorsan bu kızın tüm hayatı oradaydı kabullen." dedi. Sonra Asrın'a baktı. "Ve üç, bu sokuk beyinli bir şeyler saçmalamış. Bir düşün sence mantıklı mı hemen eve dönmek Allah aşkına?" diye bitirdi Yahya . Bir süre sessiz kaldık. En sonunda Asrın "Konuştu abimiz." dediğinde Asır güldü.
Ruh hallerinin değişim hızı regl olan beni bile şaşırtıyor gerçekten.
"En büyüğünüz olarak bazen topluyorum işte." dedi Yahya. Ayağa kalktığımda bana baktılar. Asır'ın gözleri de bana dönünce sinirle gözlerimi kıstım. "Önüne dön."
"Te Allah'ım ya..."
"Asrın!"
"Bakma lan kıza." dedi Asrın hemen. Asır gözlerini devirdi.
"Hay içine." diye homurdandı. Ben dolaptan bir şeftali alırken masaya geri oturdum. Asır şeftaliye baktı. Gözlerimi diktim ona. Gözlerini bir daha devirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYENİ BULMAK (TAMAMLANDI)
Novela Juvenilİnternet aleminin en çok bilinen ismi SrK83x; adı, yaşı ve hatta cinsiyeti bile bilinmeyen bir hayaletten ibarettir. Masal ise uzun süredir adının, yaşının ve cinsiyetinin peşinde olduğu kişiyi bulduğunda başına bilmeden bela alır. * 2.6.22 Kurgu ta...