✦
Belgesel izlerken uyuyakalmıştım.
Gayet normal bir cümle gibi gelse de değildi çünkü ben belgesel izlemeye bayılırdım ve en sevdiğiniz şeyi yaparken uyuyamazdınız.
Sıkılmış olmadığıma emindim zaten ama gözlerimi açıp da başıma giren ağrı yüzünden bir an için rahatladım. Sonra boğazlarımdaki ağrıyı da hissettim.
Siktir.
Hasta oluyordum.
Etrafa göz gezdirdiğimde hala salonda koltukta olduğumu fark ettim. Ekranda Afrika belgesellerinde herhangi biri vardı. Saat ona çeyrek vardı.
Asrın beni yatağında bıraktığında kalkıp odama gitmiş üstümü hızlıca değiştirmiştim ama yüksek ihtimalle ondan önce yarım saat ıslak kıyafetlerle kaldığım için bu hale gelmiştim.
Yavaşça yerimden kalktım. Üst kata ilerlerken sürekli hasta hasta inleyesim vardı ama tuttum kendimi. Mutfaktan geçerken bir bardak su içtim ama sonra yüzüm ekşidi çünkü ağzımın tadı yoktu ve suyun tadı çok kötü gelmişti.
O ara yukarıdan kapı sesi geldi
Yuh Yahya hala burada mıydı?
Hoş Yahya gitmiş olsa beni görür koltukta uyumama izin vermezdi.
Merdivenleri indiler beraber. Mutfakta beni gördü Yahya.
"İyi akşamlar." dedim. Tam adım atacakken durdu. Birden bana doğru geldiğinde kaşlarımı kaldırdım. Asrın ise aynı anda kaşlarını çattı. Yahya elini kaldırıp bana uzatınca eline baktım şaşkınca.
"Ne yapıyorsun..."
"Ateşin var senin." dedi Yahya Asrın'ı kesip. Sonra eli yanağıma ve boynuma inince Asrın Yahya'nın elini itti. Aynı yere elini koydu
"Evet varmış." dedi. Yahya gözlerini devirirken bana baktı. Yüzüme baktı birkaç saniye
"Öksürük, halsizlik?"
"Yeni uyandım."
"Bu saatte ne uykusu?" dedi Asrın. Omuz silktim. "Dalmışım."
"Islattın kızı. Soğuğu yedi. Hastalanmış." dedi Yahya. Asrın yine bana baktı şaşkınca. Beklemiyordu bence bu kadar çabuk hasta olmamı. Hoş ben hasta olmayı bile beklemiyordum. En son ne zaman hasta olmuştum Allah aşkına? İki yıl önce falan mıydı? Korona bile olmamıştım.
"İlaç içemiyordun. Biraz su kaynatıp balla karıştır boğazını rahatlatır. Sonra da iyice uyu." dedi Yahya bana. Sonra Asrın'a döndü.
"Ateşi epey yüksek. Sirkeli su falan halledersin."
"Hallederim."
"Üstünü örtme ateşin düşene kadar. Yarın gelirim sabah." dedi Yahya. Kafamı salladım şaşkınca. Yahya gülümsedi. "İyi geceler." dedikten sonra çıktı. Asrın da peşinden gitti. Birkaç saniye sonra tekrar yanıma gelirken yeniden alnıma dokundu eli. Sıkıntılı bir nefes aldı. Sonra su kaynatacağını düşündüğümden kolunu tuttum
"Uykum var benim. Uyusam? İçemem bir şey vallahi nolur." dediğimde kafasını salladı
"Sen çık. Geliyorum." dedi. Üst kata çıkıp kendi uyuduğum odaya gittim ve yatağa girerken burnumu çektim. Hafif hafif üşümeye başlamıştım. Burnum da akıyordu.
Birkaç dakika sonra Asrın girdi odaya. Elinde bir kap vardı. Kaşlarımı kaldırdığımda beni pek umursamadan kabı kenara koydu. Sonra üstümdeki yorganı çekince istemsizce homurdandım. Tepki vermeden getirdiği bezleri sirkeli suda ıslattıktan sonra bana baktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYENİ BULMAK (TAMAMLANDI)
Novela Juvenilİnternet aleminin en çok bilinen ismi SrK83x; adı, yaşı ve hatta cinsiyeti bile bilinmeyen bir hayaletten ibarettir. Masal ise uzun süredir adının, yaşının ve cinsiyetinin peşinde olduğu kişiyi bulduğunda başına bilmeden bela alır. * 2.6.22 Kurgu ta...