✦
"Ben markete gidiyorum." dedi Asrın yanağımdan makas alırken.
"Görüşürüz." dedim sadece.
"İstediğin bir şey var mı?" dedi. Biraz düşündüm. Sonra "Türk kahvesi alsana." dedim. Kafasını salladı.
"En fazla bir saate gelirim, sen çalış." dedi. Kafamı salladım. İddia yüzünden öpemeyeceği için bir süre suratıma baktı ama sonra arkasını dönüp gitti.
Bitmesine iki buçuk saat kalan iddia.
Başlamış vize haftası sebebiyle eve kapanmayı düşünüyor olsam da iddia bitene kadar Asrın'a gıcıklığına onun evinde takılıyordum. İddiaya birkaç madde eklenmişti. Genel olarak beni öpemiyordu, beni her yere kucağında taşımak zorundaydı , her canım istediğimde tatlı yapmak zorundaydı ve bazen gıcık gıcık kurallar ekliyordum işte.
Bence bana iyi dayanıyordu.
Yarım saat kadar sadece ders çalıştıktan sonra birden kapı çaldı. Kaşlarımı çatıp yerimden kalktım. Anahtarsız evden çıkmazdı.
Dış kapıya yaklaşıp kapıyı açtığım an karşımda birden Haluk'u görünce gözlerim büyüdü. Şaşkınca baktım ona. Sonra hemen yanında yerde yatan bedenleri gördüğüm an yutkundum
"Bakın burada kimler varmış!" dedi keyifle. Gerilerken kapıyı kapatmaya çalıştım ama hızla itti. Çığlık atarken geriledim.
"Senin erkek güzelinin elinde beni ilgilendiren şeyler varmış güzel kız." dedi.
"Hemen git buradan!" diye bağırdım. "Çok tatlısın." dedi. Yutkundum. Evin içinde ilerlemeye başladığında önüne geçtim.
"İstediğini yaptım uzak duracaktın!" dedim. Beni itti. "Seninle alakası yok ki Masal'cık." dedi.
"Haluk hemen gitmek zorundasın yoksa polis çağırırım!"
"Çağırsana Allah aşkına. Ben ortalığın amına koyan SrK83 ve AsR43'ün kimler olduğunu anlatırım sen de evime zorla girdi falan dersin. Kimi suçlu bulurlar acaba?" dedi alayla.
Hasiktir.
"Ne saçmalıyorsun..."
"Yeter. Canını yakmamak konusunda tereddüdüm yok Masal. Ya çekil ya da..."
"Siktir git!" derken yeniden önüne geçip ittim onu. O beni daha sert iterken sırtımı duvara çarptı hırsla.
"Seni burada gebertirim. Altı adamı dışında bir de seni cansız bulursa SrK83 ne yapar kim bilir?" dedi. Ağzımı açacağım sırada anlamadığım bir şekilde aşırı öfkelenmiş olan Haluk beni bir daha itti. Bu sefer kapı pervazına çarptım.
"Uslu bir kız olup sevgilinin kasasının yerini söyle." dedi. İnledim sadece. Bir daha vurdu sırtımı.
"Seni sabaha kadar dövebilirim Masal!" diye bağırdı.
"Asrın seni gebertir!" diye bağırdım aldığım kesik nefesler arasında. Tek yaptığı tüm vücudumu zapt ederken sırtımı duvara vurup durmaktı ve gerçekten canımı yakmaya başlamıştı. Nefeslerim garipti.
"Asrın gelene kadar tüymüş olurum ufaklık." dedi. Ellerimi kaldırmak istediğimde bir daha vurdu sırtımı. "Bana kasanın yerini söyle." dedi. Ağzımı açmadığımda kolumdan tutup resmen fırlattı. Ayağım koltuğa takılırken yere düştüm. "Kendim bulurum." diye mırıldandı sadece ve yukarı kata gittiğini gördüm.
Siktir siktir siktir.
Onlar arasında her şey Asrın ve ailesi hakkındaydı. Asır'dan para çalan bir adamdı Haluk. Asrın'ın kimliğini de öğrenmişti. Daha fazlasını öğrenmesi ne derece önemliydi bilmiyordum ama bunu yapması normal olsa bu şekilde gelip beni bu şekilde hırpalama gereği duymazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYENİ BULMAK (TAMAMLANDI)
Roman pour Adolescentsİnternet aleminin en çok bilinen ismi SrK83x; adı, yaşı ve hatta cinsiyeti bile bilinmeyen bir hayaletten ibarettir. Masal ise uzun süredir adının, yaşının ve cinsiyetinin peşinde olduğu kişiyi bulduğunda başına bilmeden bela alır. * 2.6.22 Kurgu ta...