Частина 4

928 24 3
                                    

6.00
Елі прокинулася в хорошому настрої,після вчорашньої вечері з Зінченками їй ніби камінь з душі звалився.
Сьогодні дівчина вирішила не пропускати пробіжку.Тому вона зібралася і вийшла з квартири.
Дівчина бігала в парку,де зранку було достатньо багато людей.
-Трясця!Дощ!Треба бігти додому...
Дівчина швидко побігла додому,дощ починався ще більший,лило як з відра.
Додому Елі добігла промокша до ниточки,заходячи в під'їзд вона побачила ,що сходи мокрі,але значення вона цьому не придала.
Крок на сходинку,другу...бам,дівчина вже на підлозі тримаючись за своє коліно.
-Блін!Ну що ж за день!Ай...-Сказала дівчина ,яка храмаючи йшла до ліфту.
Зайшовши в квартиру Елі пішла в душ.Зробивши всі процедури коліно не переставало боліти,тому вона взяла з аптечки мазь і еластичний бинт.Перемотауши коліно дівчина прийнялася збиратися на роботу.Зробила легкий нюдовий макіяж,випрямила волосся утюжком і одягнулася

Зробила легкий нюдовий макіяж,випрямила волосся утюжком і одягнулася

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Коліно все боліло.Елі взявши сумку і ключи вийшла з квартири і поїхала в штаб.Через 2 дні їхати в Шотландію,тому тренування проходять повним ходом.
Зайшовши на футбольне поле,де проходило тренування Елі побачила Владу.Помахавши рукою тренеру вона пішла до Влади.
В них зав'язалася розмова:
-О,привіт Елі,як ти?
-Привіт Владусь,це треш,я пішла на пробіжку мене застав дощ,захожу в під'їзд стаю на сходи і падаю,нога болить дуже...
-Боже,о це ти везуча...
-Ну а я тобі про що кажу!Це взагалі...-говорила дівчина і розмахувала руками.Під час цих дій в неї з кишені випало щось цікаве,Влада це замітила.
-Стій,Елі,ти що куриш?
-Блін,випало.Ну так,курю.Це моя шкідлива звичка.Колись курила звичайні цигарки,а тепере ось-сказала Елі крутячи в руці електронну сигарету.
-Ти ж розумієш ,що це шкідливо?!Тобі потрібно кинути!
-Владо,я не маленька,розумію наслідки,але всі події в моєму житті не дозволяють мені кинути .
-Я в шоці з тебе,Еліно-Еліно...
Тренування пройшло чудово,після тренування всі повинні були йти до конференц-залу.Ти в тому числі.
Ви з Владою прийшли останні і тихо сіли в кутку зали.
-Ну що футболісти?Готові до гри з Францією?Знаю,готові ,тому зараз розглянемо наш план дій на ці дні..Пам'ятайте,що це не іграшки а відбір на чемпіонат світу!.-говорив тренер.
Елі не слухала ,їй це було не цікаво,тому вона просто сиділа в телефоні ,але раптом вона почала ловити погляди на собі.На неї так пристально дивився Михайло Мудрик,але як тільки Елі відривалася від телефону він відривав погляд.Дівчині не здалося це дивно,тому вона продовжила далі сидіти в телефоні.
-Ну що ж,завтра тренування не буде,тому до зістрічі в суботу.-сказав Олександр Васильович і вийшов з залу.Елі також збиралася виходити,але її зупинив Віктор Циганков.
-Зачекайте всі!Ти також Елі.Оскільки сьогодні можна сказати останній день перед від'їздом ,пропоную зібратися в заміському будинку,влаштуємо вечірку.Наша охорониця Елі також запрошена)Відмови не приймаються!-В ту ж мить її лице стало не дуже довольним,але що вона могла сказати.
-Ну добре,я буду,адресу кините на мій номер,Влада його має.
Сказавши це Елі вийшла  і попрямувала до своєї машини.

Я сприймала це як каторгуWhere stories live. Discover now