Історія розпочинається в квартирі головної героїні-Еліни.Друзі називали її Елі.
Дівчина виросла під Києвом.З самого дитинства вона мала мрію-переїхати в Київ і працювати в поліції. Не дивлячися на проблеми в сім'ї дівчина закінчивши 9 класів здійснила свою мрію,пішла вчитися на поліцейського.
Закінчивши коледж і пройшовши курси по підвищенню кваліфікації вона влаштувалася в поліцію.Вона захоплювалася цією роботою,дівчина почувала себе впевнено на своєму робочому місці.Пропрацювавши 2 роки її вирішили перенаправити,і від цього рішення дівчина була далеко не в захваті.Охорона...збірної України...з футболу!
Це ж каторга,працювати в чоловічому колективі,ходити з ними всюди.Тим більше,я буду одна дівчина і в колективі охорони!О боже...за що ж такі випробування...
Повернемося в теперішній час.
6.00
Еля прокинулася,для дівчини це був не ранковий підйом,звичайна справа,прокинутися,зробити рутину і відправитися на пробіжку.
Думки про перший робочий день зі Збірною не покидали її навіть на пробіжці.
«А якщо мене не приймуть,і будуть ганяти як собаку якусь,так,спокійно Елі,все буде добре,ти ж в поліції працювала,не накручуй себе»
8.00
Прийнявши душ,поснідавши,дівчина прийнялася збиратися в штаб ЗбірноїЕлі завжди вважала,що поліція повинна ходити в темному одязі,якщо це пов'язано з роботою.
Тому вибравши «лук» вона вийшла з квартири і пішла в гараж,де на неї чекала її біла БМВДеколи людям здавалось ,що Елі — це суміш дівчини і хлопця.
По секрету—самій дівчині деколи так здавалося)
Елі завела машину і рушила,вперед пригодам...Хвилин 30 і дівчина на місці.Страх присутній.
Стук.
-Так так,заходьте.Ви мабуть Еліна Ковач?
-Так,я Еліна,мене направили до вас з поліції
-Чесно кажучи,я б не повірив , що ви працювали в поліції ,така хрупка...
-Мені багато хто так каже)
-Ну добре,приступимо до справи...
В кабінеті дівчина довго пробула.Здається більше години.
-хух...все пройшло добре...-сказала дівчина і попрямувала до виходу.
В хлопців як раз закінчилося теоритичне заняття.
Елі закидували поглядами,вона старалась не звертати уваги на це і просто пішла в машину.
Приїхавши додому вона пообідала і дивилася фільми до самого вечора.
А далі,як завжди,вечеря , душ і тепле ліжечко...____________________________________
Ось і перша частина,сподіваюся на підтримку❤️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я сприймала це як каторгу
FanficЯ виросла в Київській області,після того здійснила свою дитячу мрію-поліція.Пропрацювавши 2 роки в поліції мене перевели в іншу сферу.Я повинна була бути охороною Збірної України з футболу.Я вважала це як каторгу,працювати в чоловічому колективі-не...