Залишок дня я провела в салоні.Косметолог,спа,манікюр і ще багато різних дівчачих штучок.Під час цих всіх процедур я звичайно ж відволікалася від ситуації на вході в салон.
Я вийшла з салону о 17.Звісно я була голодна,тому не довго думаючи я поїхала в ресторан на березі Дніпру «Рів'єра».
Я вийшла з автівки і попрямувала на терасу.Я обрала місце і до мене підійшов офіціант.
-Доброго вечора.Що будете замовляти?
-Доброго) Філе судака з сирним різотто та артишоком.
Ну і не хлібом єдиним живе людина. Потрібно щось і випити.
-І червоного напівсухого , будь ласка)
-Очікуйте замовлення,гарного вечора)
Офіціант відійшов,а я чекала своє замовлення слухаючи музику в навушника.
Віяв легкий вітер.Принесли моє замовлення.Я сіла до трапези.Повечерявши я оплатила рахунок і поїхала додому.
Мій вечір закінчився нудно.Я зробила всю рутину і заснула.2 серпня, 7.00.
Я прокинулася.На дворі лив дощ.Сьогодні в мене повинна бути фотосесія.Я встала з ліжка і попрямувала до ванни.Я прийняла душ.Ну і як же без ранкових сторі.Я прийнялася збиратися на фотосесію.Фотографувати мене буде Мирослава.Моя хороша знайома і дівчина Владислава Дубінчака.Незнаю,які в нас колись були відносини з нею,але вона крута)
Образів в мене було декілька.І фотосесі буде в такому більш відвертому стилі.Ніколи таких фото не робила,а зараз якось захотілося.
Я зробила собі каву і пішла збиратися.Висушивши волосся,і одягнувшись я взяла сумку з речима і пішла до машини.
До студії я доїхала швидко.Мене зустріла Мирося.
-Привіт)
-Привііііт
Ми обійнялися
-Ну що ,готова робити шикарні кадри?)
-Я завжди готова)
Ми пішли в середину.
Нарешті,чотири години позаду.
-Фото будуть ввечері.Зустрінемося завтра)
-Добре,дякууую)До завтра
Я сіла в авто і поїхала додому.Вже дома я вирішила подивитися серіал.Замовила собі суші і увімкнула серіал «І будуть люди».
Всі 12 серій я подивилася на одному диханні.Настільки чудовий сюжет...А Федір взагалі краш...Цікаво,як там Міша?...Сподіваюсь завтра він буде на святі Зубкова.
Я закінчила дивитися серіал,прибрала мусор і мені на пошту прийшли фото з фотосесії.Як я і казала,фото трохи відверті.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я сприймала це як каторгу
FanficЯ виросла в Київській області,після того здійснила свою дитячу мрію-поліція.Пропрацювавши 2 роки в поліції мене перевели в іншу сферу.Я повинна була бути охороною Збірної України з футболу.Я вважала це як каторгу,працювати в чоловічому колективі-не...