Частина 26

652 22 2
                                    

Яскраві променя сонця попадали дівчині на обличчя.На диво,Елі прокинулася з хорошим настроєм.Ранок проходив звичайно.Спочатку ранкова рутина ,потім сніданок і дзвінок до рідних.
-Ну що Нікуся,як там справи з футболом?)
-Ліна,в мене матч 15 серпня,ти приїдеш?
-Хм,а ти хочеш ,щоб я приїхала?
-Тааак!Це мій перший матч.Ти мені потрібна в цей день.
-Звісно сонечко,я приїду)
...
12:00
Еля прийнялася збиратися на день народження.
Чорна елегантна сукня чекала на неі в гардеробі.Цей наряд підкреслював її фігуру, а достатньо глибоке декольте тільки додавало «ізюминку» до образу.

Цей наряд підкреслював її фігуру, а достатньо глибоке декольте тільки додавало «ізюминку» до образу

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Макіяж ,зачіска і Еліна сяє.

Макіяж ,зачіска і Еліна сяє

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Дівчина готова.Залишився тільки улюблений аромат.Вона бризнула декілька разів на шию улюблений парфум і взявши елегантну сумочку вийшла з квартири.
По дорозі дівчина звичайно ж слухала музику.
Музика здатна надавати відомий вплив на етичну сторону душі; і раз музика володіє такими властивостями, то, очевидно, вона повинна бути включена в число предметів виховання молоді.
Під'їхавши до місця подій дівчина підфарбувала губи блиском і вийшла з автівки.На вході її зустрів іменинник.
-Вітання імениннику!
-Еліі!Радий тебе бачити)
-Я також)Що ж,вітаю тебе.Я довго думала,що такого цікавого,і вирішила-дівчина протягнула футболісту подарунковий пакет.
-Цікаво...Та ну!Ти гониш!Це ж золота бутса!-Саша був радий і обійнявши дівчину він побіг хвастатися подарунком
-Елі,проходи до будинку!-кричав іменинник відбігаючи все дальше.
Святкування було не в ресторані.Це був великий замісцевий будинок з терасою на задньому дворі.
Елі пройшла в будинок.Було багато футболістів.Звичайно ж лунала музика.
-Привіт Елі-до Еліни  підійшла Влада
-Привітики)
-В нас є такі новини ,що ми всі там в шоці!Ходи на вулицю.
-Мені вже цікаво.
Влада вивела дівчину на двір,де на них чекали Христина Яремчук,дівчина Миколенка—Віка,Дівчина Трубіна,і ще декілька дівчат,з якими особисто Елі не знайома.
-Короче,Елі!Інфа-сотка!—Христина Яремчук почала розмову.
-Мені вже лячно.
-Ти вже бачила Мудрика?—Віка.
-Ні,а що таке?
-Десь за п'ятнадцять хвилин до того ,як ти приїхала він прийшов з якоюсь дівчиною.
-Вона не дівчина,а обколена лялька!
-Добре,Владо,обколена лялька.Прийшов він з нею і представив її,як свою дівчину!
-Ну і ?
-Тобто ну і?!У вас хіба нічого не було?!
-Незнаю,чи було колись щось,але зараз ні!І мати нічого не хочу.Все,крапка.—насправді Елі казала ці слова не освідомлено.Їй було важко це чути.Вона покохала його ще в палаті,коли прокинулася,а він представився її найкращим другом.
-Добре,тоді...Йдемо до бару?)
-Кріс,ти як завжди!Пішли?
Компанія дівчат пішли до бару.Елі багато не пила,оскільки боялася за своє , ще не відновлене здоров'я.Але всеодно дівчина за компанію пила з дівчатами.Трішки шампанського,потім вино,а далі вже міцніше—віскі!Ну одна чарка Jack Daniel's нічого ж не зробить.Всі танцювали,казали тости,а дівчині стало жарко тому вона вирішила вийти на задній двір.Тим більше їй потрібно було терміново покурити!Як це пити і не покурити.Дівчина вийшла і достала з своєї сумки пачку цигарок.Доставши одну цигарку вона підпалила її запальничкою.Затягнувшись Елі зробила для себе висновок—найкращий спосіб кинути курити – не починати курити з дитинства.

Спогад з дитинства
-Нумо,Еліна,пішли.Чи ти засцала?
-Не правда!
-Тобі дванадцять років!Пішли!Твоїм батькам і так пофіг на тебе!
-Ну добре...

Останній вдих і дівчина викидає в урну вже викурену цигарку.Час повертатися до всіх.Елі зробила крок, і тут «з-за рогу» виходить Міша.Елегантний костюм,гарно вкладена зачіска і запах...цей запах,який я впізнаю з тисячів!
-Знову курила?
-Тобі яка справа?
-Питанням на питання?)Хах,вибрала нейтральну позицію.
-Міша,чого тобі?Тебе он дівчина напевно чекає?
-А ти звідки знаєш,що в мене є дівчина?)Тебе ж не було
-...
-Хах,як я і не здогадався,крисяче логово,так?
-Я запитую ще раз,чого тобі?
-Ти курила?
-Так!І що мені буде!
Елі не встигла озирнутися,як вони вже були в найдальшій кімнаті будинку.
Дівчина хотіла,щось сказати ,але...
Від лиця Елі
- Тс-с, - він підійшов до мене впритул і затулив рота своєю рукою, притиснувши мене до стіни, - Тихіше .. - Він дивився в мої очі, заглядав так глибоко, ніби шукав там все найтаємніше.  Потім поклав свою руку мені на живіт і почав водити пальцями, плавними хаотичними рухами.  Не відриваючи від мене погляду, спостерігаючи за моєю реакцією.  А вона була.  Я стояла і не могла поворухнутися, ніби паралізувало всі кінцівки.  Через тканину сукні я чудово відчувала його дотик.  Внизу живота ставало все теплішим, від цього мої щіки почервоніли і я заплющила очі.  Почула.  як він усміхнувся.  Та він знущається.  Хба у мене немає сил це припинити?  Але як би я себе не налаштовувала морально, моє фізичне тіло не хотіло мене слухати. Раптом ми почули наближення кроків за дверима, вона відчинилася, а Міша встиг різко відскочити і сховатися за нею.  На порозі стояв Саша Зінченко!
-Елі!Ти нам дуже потрібна!
-Що вже сталося?!
-Мєнти!Терміново!
-В чому проблема поясни.
-Викликали наряд.Хтось сказав ,що в нас тут наркотики присутні!Ти ж юрист,шариш?
-Ну так...
-Тоді швидше!
Від лиця Автора
Елі з Сашком спустилися на перший поверх.Багато поліції,деякі навіть били дубінками футболістів!
-Що відбувається?
-Так,а ти ще хто?
-Ковач Еліна Сергіївна-дівчина протягнула посвідчення з поліції.Як добре ,що вона його не здавала.
-А...так ти в нас мєнт...Наркоту маєш?
-Ви шо,накурені чи що?!Яка наркота?!Тут футболісти!
-Яка різниця?
-Велика!Посвідчення своє показуй,хутко.
-Не зобов'язаний.
-Тоді провалюйте!
Удар.Борзий поліцейський кулаком вдарив Елі!
І о боже,це допомогло їй дуже!Перед очима з'явилися картинки моментів,які відбувалися з нею на протязі пів року!Все до останнього,всі моменти з Мішою.Перші сварки,ніч після вечірки.Абсолютно все!Він збрехав їй.Вони були не просто друзями!Добре,з цим пізніше.
-Я згадала все!
-Тобто?!-Підбігла Влада
-Я все пам'ятаю!!
Здається , в залі всі були щасливі.Але не потрібно забувати про присутніх борзих поліцейських.
-Ми не закінчили.Посвідчення!
-Яка ж ти за*обиста!Чекай
В цю мить поліцай потягнувся до рації.
-Хлопці,відбій.Фанати пожартувати хотіли,от і викликали поліцію.Малих затримано вже,пишем протокол.
-Чао—чоловік просто з напарниками вийшов.Без вибачень.Ми продовжували стояти в шоці.

Йоууу,вийшла велика частина—970 слів!Ну як,раді,що Елі згадала все?)Чекаю відгуків ❤️‍🔥

Я сприймала це як каторгуWhere stories live. Discover now