Частина 30

656 18 1
                                    

Перемога в Лізі Націй.Кінець грудня.Новорічна атмосфера і підготовка до зимових свят. Зима – це час пити какао, надягати теплі речі, разом наряджати ялинку і зігрівати один одного.Стосунки Еліни і Міши з кожним днем виходили на новий рівень,а в таборі збірної вона була ніби частиною команди.Елі не почувала себе як охоронець,вона почувала себе ніби подругою команди,яка весь час тусується з збірниками.Від того моменту коли вона вийшла знову на роботу вона здружилася ще більше з багатьма футболістами,але найбільше з Миколою Шапаренко.Міша не ревнував,тим більше в Колі була дівчина.Хороша,мила і весела дівчина.
31 грудня.
З самого ранку Міша з Елі бігають по квартирі як драний віник.Зустрічати новий рік вони будуть в компанії.Невелика,але все ж таки.Будуть Яремчуки,Зінченки,Степаненки,Судакові,Довбики,Шапаренко з дівчиною ну і звичайно ж Елі з Мішою.Ще повинна бути якась дівчина з колективу,але Еліна в це особо не вникала.

19:00
Пара вже готова до виходу.Елі була одягнена в шикарне шовкове плаття,а чорний смокінг Міши робив його ще більш мужнім.

Елі була одягнена в шикарне шовкове плаття,а чорний смокінг Міши робив його ще більш мужнім

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Вони приїхали до будинку Яремчуків.В домі було чутно дитячий крик.Все зрозуміло,малеча вже подружилася.Пара пройшла в середину,вже всі були в зборі.Як виявилося подругу команди звали-Яна.На вигляд вона була ніби якась обколена лялька з псих лікарні.
-Всім привіт!)
-Мудрики приїхали!
-Я якщо,що ще не Мудрик!
Міша обійняв Елі за талію і прошепотів на вушко
-Скоро будеш—після цих слів він поцілував її в щоку.
-Йдем вип'єм!...
І понеслось...

Вечір проходив чудово.Тільки от ця Яна крутилася то біля Колі,то біля Міши ,а потім взагалі біля Жори Судакова!Елі ж з дівчатами спостерігали за цим всім і червоніли замість Яни.Те що вона витворяла було ну дууже смішно.
-Міш,а можеш мене ще так,з дупцею сфоткати?
-Жор,а дай свою руку,сфотографую ніби в мене є хлопець.
-Коляяя!...
-Так!Досить Яна!Хлопці мають жінок і дівчат,тому не клейся до них!-Христина не витримала.

Ось вже і 23:55.Хтось бігав шукав вогники,хтось дітей збирав до купи,а хтось взагалі відрубився(Хтось це Саша Зінченко)
10...9...8...7...6...5...4...3...2...1!!!!
-З Новим Роком!!!
Дзвін келихів рознісся по всьому будинку.Всі вітали один одного,обіймалися,цілувалися.
-Ти моя єдина справжня любов. Сонце, яке освітлює мої дні, місяць, який прикрашає мої ночі ... Ти – ключ, який відкриває двері мого щастя...я кохаю тебе,принцеска)
-Я хочу бути поруч, забуваючи про все на світі, немов немає нікого, крім нас. Я хочу дихати тільки тобою не перестаючи і жити тобою кожну хвилину. Я люблю тебе!
Пара злилась в ніжному поцілунку.Такий щирий...
Вечірка продовжилась.Але Елі вже не пила.Не хотілось повторювати помилки молодості.Міша випив лише келих шампанського,він за рулем.
-Христь,може досить?
-Та нє...всьо гуд!-Христина ледь стояла на ногах,але трималася молодцем.
-Та ти вже в зюзю!
-В мене всьо під контролем...-в мить вона заснула.
-І от як її з дитиною залишати?!
Від лиця Елі
Близько третьої ночі всі почали роз'їжатися.
До мене підійшов Міша.
-Принцеска,там ця Яна просить відвезти її,всі ламаються,я її відвезу і швиденько по тебе вернусь,добре?
-Та я на таксі,все добре.
-Ну добре,я приїду одразу додому!
Міша поїхав,а я сіла в таксі і відправилася додому.Сил в мене не було,я зняла сукню і заснула.
Я прокинулася в 4 ранку.Година сну,ну чудово.Я потерла очі і подивилася навкруги..але...Міши не було.Він повинен був приїхати до мене додому!Я занепокоїлася і почала набирати його номер.Раз,два,три...
«На даний момент абонент не моде прийняти ваш дзвінок...»

Сьогодні настрою немає,незнаю чи задоволені ви частиною.Можливо я напишу ще одну,але це вже як вийде..)Як вам матч Динамо Київ-Дніпро-1?Я вболівала за динамо,і тому результатом незадоволена...

Я сприймала це як каторгуWhere stories live. Discover now