Частина 6

812 22 1
                                    

Від лиця Елі
Я прокинулася в вечірній сукні від жахливої болі в голові і від звуку смс,які приходили на мій телефон.Взявши його я побачила , що мене додали в якусь групу.
Там щось бурно обговорювали.
М(Міра)-слухайте,а де Елі пропала після того як випила коньяк?
В(Віка)-Без поняття,але це було ефектно.
Я вирішила відповісти
-Добрий ранок,я вдома,все гуд.
Відписавши я кинула телефон на ліжко і пішла в душ.
Поки я приймала душ мою голову заполонили думки про Мішу,про вчорашній вечір.Його сильні руки,його подих...
Ні Елі,ти не могла в нього закохатися!
Я вийшла з душу,закутавшись в рушник.
Звичайно ж без сторіс не обійшлося ,я люблю ділитися своїм життям в сторіс.

Оскільки вже завтра о 5 ранку ми летимо до Франції,я прийнялася складати валізу

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Оскільки вже завтра о 5 ранку ми летимо до Франції,я прийнялася складати валізу.Вирішила ,що беру тільки необхідне.
Через годину в квартирі творився ХАОС .Я незнала ,що брати,тому взяла дуже багато речей,в тому числі декілька суконь і навіть туфлі,а якщо знайду собі багатого Француза і він поведе мене на побачення?А що,я ж не погана така,можна сказати красуня.
Побачивши який в квартирі «срач»,я закрила валізу і прийнялася прибирати.Я увімкнула музику і почала криком співати.

🎶
Він може сам, він може сам
Але без неї не треба!
Бо без неї ніяк
Бо без неї ніяк
Бо без неї ніяк
Без неї просто не треба
Йому без неї ніяк
Бо без неї ніяк
Бо без неї ніяк
Без неї просто не треба
Йому без неї ніяк
🎶
Нарешті я закінчила прибирання.На годиннику було 16:45
Я прийняла рішення зібратися і повечеряти в кафе біля будинку.

На годиннику було 16:45Я прийняла рішення зібратися і повечеряти в кафе біля будинку

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

В закладі я засовила собі пасту з креветками і бокал напівсухого червоного вина.

В закладі я засовила собі пасту з креветками і бокал напівсухого червоного вина

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Поївши я оплатила рахунок і пішла додому.
Я вирішила подивитися серіаля.Взяла солодощів і засіла.Так я і провела свій останній вечір вдома перед від'їздом в Європу.

Я сприймала це як каторгуWhere stories live. Discover now