Частина 17

690 20 4
                                    

Я спробувала встати.Як раз в цей момент таємний «незнайомець» повернувся в іншу сторону і забрав свою руку.Я швидко підвелася з ліжка я почала одягатися.Взявши всі свої речі я підійшла до дверей і вже хотіла їх відкривати,але тут хлопець прокинувся і в ліжку я побачила...Мішу?!
-Елі?!Ти куди?
-Тобто куди,ти шо Вася,чи що?
-Що ця ніч означає?
-А що було?
-Ну..ми типу переспали
-А,ти про це,ну нічо.Ми просто друзі)
Хлопець подивився на мене в непорозумінні,а я просто усміхнулася,пожала плечима і вийшла з кімнати.
Я спустилася на перший поверх.Картина весела.Біля дивану лежить Шапаренко,який видно промазав.Влада обробляє рану Зіні,який теж не вписався в поворот і заїхав в стіну лобом.
Миколенко бігав шукав свій носок,а Віка кричала на нього,тому що він не серйозний.
-Добрий ранок,є щось від голови?-Сказала я тримаючись за голову.
-Не дуже добрий,в моїй сумці подивися-Відгукнулася Влада.
Я взяла з її клатчу таблетки.Видно вона була підготовлена,три пластерки.
-Дякую.А цей,що?Вставати збирається?
-Незнаю.
-Зараз все буде-сказала я і взяла келих від вина і налила в нього холодної води.
-Боже,Елі,приготуйся тікати-Ось і Бондарі спустилися.
Я підійшла до Колі і вилила йому воду з келиха на лице
-Добрий ранок,спляча красуня!Підьйом!
-Елі!Ти здуріла?!Хвора на голову?!Зараз тобі справді знадобиться охорона!
Шапаренко встав з підлоги і побіг за мною з пустою пляшкою від Аперолю.
-Дожени)
-Дожену!
Весь дім залився сміхом.Всі вже прокинулися,хто залишався в будинку,лише Мудрик «юргався» в ліжку.
Нарешті
-Все Еліно Сергіївно,я втомився,йди до дупи-казав з сміхом Коля
-А казав ,що мені знадобиться охорона)Погана в тебе фізична підготовка...
-Як ти так свіжо виглядаєш?Як огірочок.Поділися секретом-Запитувала Даша Савіна
-Даш,секрету нема,потрібно проснутися і побачити чоловічу руку не пам'ятаючи хто то)
-Та я так і роблю все,проснулася з цим телепнем.Стоп,з ким?
-Ну все,всім папа...-обернулася в направилася до виходу.
-Стій!Жучка!-кричала в слід Влада
-Всіх цілую-сказала я і послала повітряний поцілунок.
Я вийшла з будинку і сіла в свою машину.Якщо чесно,я була в непорозумінні ,як я могла переспати з Мішою?!Це як треба було напитися ,щоб полізти в ліжко з ним...ох..
Я завела двигун ,запалила цигарку і затягнулася.

Куріння дозволяє вірити, що ти щось робиш, коли нічого не робиш

Я під'їхала до свого будинку і вийшла з автівки.Зайшовши в квартиру я кинула всі свої речі і пішла в душ.
Прийнявши душ я вирішила,що сьогодні піду до своєї мами.Тато хотів,щоб я з нею поговорила.Тим більше сьогодні вихідний,тому я не тягнула час,а пішла збиратися.
На вулиці почався дощ.Я вийшла на балкон ,щоб перевірити чи тепло,але просто так я піти звідти не могла.Я побачила хлопця.схожого на Мішу.Світле волосся,масивне тіло і татуювання на шкірі...Я закурила сигарету.Я справді його люблю.
Так,все Елі,сконцентруйся на мамі.Тобі потрібно поговорити з нею.
На вулиці справді похолодало,тому я недовго думаючи одягла це:

На вулиці справді похолодало,тому я недовго думаючи одягла це:

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

На рахунок макіяжу-вії,хайлайтер і бальзам.
Волосся мало природній вигляд.
Я взяла ключі і вийшла з квартири.
Сівши в машину я набрала Владу.
-Привіт Владусь,ну як там?
-Привіт,все добре.А ти кудась їдеш чи що?
-Їду до мами,вирішила ,що треба поговорити з нею.Дивись,Хрещатик мій улюблений.А ось тут моя мама живе-я показувала по відео Владі,я не розуміла ,для чого я це роблю,але я не здогадувалася ,як потім мені це пригодиться...
-О,я знаю цей жк!Я тут колись квартиру знімала.
-Добре Владусь,я позвоню ,коли вийду від мами.Цілую Єву.Відбій
Я вибила.Зібравшись з думками я вийшла з машини.
Підійшовши до потрібного під'їзду я довго вагалася,але з дверей вийшов чоловік.Я вирішила не гаяти часу і забігла в будинок.
Піднявшись на потрібний поверх я постукала в квартиру.
Двері відкриваються.В дверному отворі я бачу маму...Вона була не високого зросту з світлим волоссям і голубими очима.
-Ліна...?
-Ма...
Жінка накинулася на мене з обіймами
-Заходь!Не стій на порозі.
Я пройшла в квартиру.Ми пішли на кухню і сіли за стіл
-Донь,я хотіла вибачитися,за все що натворила...
-Ма,я давно тебе пробачила...
Ми знову міцно обійнялися.
Ми просиділи на кухні 4 години.Говорили про все на світі

Серце матері – це безодня, у глибині якої завжди знайдеться прощення

Мама два рази відходила говорити в кінець коридору.Я не прилада цьому значення.
-ну добре мусь,я піду,завтра на роботу.
-Добре сонечко,вибач мене...
-Нічого,все добре.
Ми попрощалися і я вийшла з будинку.
На вулиці вже було темно,я зразу набрала Владу.
-Ало,Вла...
Хтось сильно вдарив мене по голові і я втратила свідомість.

Від лиця Влади
Єва дуже капризувала і я вклала її спати.До мене позвонила Елі
-Привіт Елі)
—Ало,Вла...
Далі я чую грохот,а потім такі слова
-Грузи в машину,і телефон її візьми...

Велика вийшла частина.Як вам?)

Я сприймала це як каторгуWhere stories live. Discover now