Reggel a telefonom csörgésére keltem mitnemongyak nagyon örültem neki lassan de felvettem.A legjobb barátnőm Emily hívott.Fáradtan de beleszoltam a készülékbe.
- Szia Emily.Mi olyan sürgős hogy reggel 6 után hívtál és nem tudtál várni-kérdeztem tőle kicsit sem kedvesen.
-Szia az a helyzet Lili hogy nem igazán tudom hogy mit vegyek fel estére és hát arra gondoltam hogy elmehetnénk egy kicsit soppingolni-monta kicsit félve hogy mit fogok erre reagálni.Igen neki is az apja maffiózó de neki szerncséje van és van egy bátya és ezért nem kell kényszerházasságba hejezni őt mint engem egy igazi mázlista.
Igen ma este lesz egy olyasmi összejövetel amit apám szervezet hogy üzletet meg hasonló dolgokat megbeszélhessenek a családok fejeivel.Elméletileg it lesz a Rossi család is.Kicsit kíváncsi is vagyok hogy kihez addot apám.Vajon jóképű?
Normális?de szerintem ez kiderül az este alat de nem reménykedek semmi jóban vele kapcsolatban.-Tudod te menyi az idő?Ilyenkor még nincs nyitva semmilyen üzlet.-montam egy kicsit idegesen hogy így el let cseszve a reggelem.
-Tudom,ne haragugy csak nem bírok magammal az este sem aludtam olyan sokat, izgatott vagyok hogy mien lesz az este és a megfelelő ruhát akarom felvenni ezért kellet hogy felhívjalak-monta boldogan.
Igen Emilyi kicsit sem olyan mint én.Őt lázba hozza az ilyen esték és az ünnepek míg én próbálok kicsit viszahúzódni hogy ne kelljen megjátszanom úgy magam.
-Oké nem haragszom csak ha lehet ne ilyen korán hívj legközelebb.Egyórakor találkozhatunk elmegyek érted kocsival és felveszlek utána mehetünk vásárolni-montam neki és halotam egy megkönyebülős sóhajt.-Ne stressej rá nem lesz semmi baj a ruhád is meglesz-próbáltam lenyuktatni.
-Köszi Lili,egy kicsit megkönyebbültem és megpróbálok aludni egy kicsit.Akkor majd találkozunk, Szia-monta fáradt hangon.
-Szia akkor majd később-és ezzel bontottam a vonalat.
Letettem a telefonomat az éjeliszekrényre és megpróbáltam vissza aludni.
Ha tetszet ez a rész akkor ne feljets csilagozni.Köszi ha elolvastad.
YOU ARE READING
Mérgező szenvedély
RomanceLiliana sorsát már megpecsételték.Apja egy üzlet során legjobb barátjának Frederico Rossinak a fiának Antonionak kezébe adta a lányt .Vajon mien lesz a ketőjük kapcsolata?Többet fognak érezni mint kellene?Liliana elfogadja a sorsát miszerint Antonió...